Minusy diety opymalnej

71. Data: 2002-02-24 12:56:44

Temat: Re: Minusy diety opymalnej
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:17d0.0000074b.3c78d932@newsgate.onet.pl...

> Czy to co robia optymalni to jest dyskusja ??

[A czym według Ciebie jest dyskusja? Lekceważącym traktowaniem uczestników
rozmowy? Nic dziwnego, że nie potrafisz się tu znaleźć ...]

Nie badz smieszna

[Śmieszę Cię? ]

> Co ja tu robie ? Ano chciałem sie dowiedziec czegos o dietach ale
niestety
> grupa opanowana jest przez optymalnych oszołomów ,którzy pod plaszczykiem
diety
> przemycaja swój chory swiatopoglad:!

[Mamy wolność słowa i myśli i o ile sobie dobrze przypominam nic się
ostatnio w tej kwestii nie zmieniło. A to oznacza, że każdy ma prawo myśleć
co tylko zechce, w dodatku ma prawo tego publicznie bronić, pod warunkiem że
przy kzaji nie obraża innych.
Tak więc optymalni mają prawo do tego co robią, bo prawo do tego mają nawet
Ci co wierzą, że Elvis zyje. Ty tez masz do tego prawo - ale uważaj, bo do
obrażania innych już nie. Robisz to bezkarnie tylko dlatego, że internet
zapewnia Ci stosunkowo dużą anonimowość, w innych warunkach mógłbyś mieć
sprawę w sądzie.]

> A o sektach wiem niewiele dzieki optymalnym odwiedzilem strony poswiecone
> sektach i to jest + optymalnych:)

[Cieszę się, że opisuje Ci dobry humor i te dyskusje dostarczają Ci
przynajmniej taniej rozrywki.

Iza]

72. Data: 2002-02-24 13:01:27

Temat: Re: |wiat Nauki
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Masz rację. Z tym, że niestety żyjemy w kraju, w którym " nie wszystko
> jest zdrowe".
> A wręcz tylko niewiele spraw wygląda normalnie. Wynaturzenia o których
> piszesz są, ale istnieją też kraje, gdzie system finansowania badań
wygląda
> inaczej, np.,system dotacji przez firmy czy osoby prywatne. Tam zależności
> których piszesz jest mniej. Ale z drugiej strony łatwiej jest różnym takim
> od " perpetuum mobile" znaleźć pieniądze na swoje bzdury. Wystarczy
> przekonać jakiegoś bogatego "oszołoma".

[Dokładnie tak, to kij który ma dwa końce.]

> Ale jeśli faktycznie rozdali by pieniądze na tych wszystkich od "perpetuum
> mobile", to pewnie po miesiącu kasa będzie pusta.

[Zgadza się - teoretycznie po to to właśnie jest, żeby pieniadze nie szły w
błoto. Niestety, idą i to w jakie błoto. Teoria zwykle nie pokrywa się z
praktyką, nic nowego.

Ja też Cię pozdrawiam i jak najbardziej serdecznie :-)
Iza]

73. Data: 2002-02-24 13:51:36

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bezz" <x...@y...com> napisał w wiadomości

> To nie świadczy, że ma rację.

[Nie wstawiłam tych krótkich fragmentów po to by o nich dyskutować, tylko po
to by zainteresowanych zachęcić do przeczytania całości.
I z wielkim rozbawieniem obserwuję jak łatwo tworzą się mity i czcze
wnioski - jak się okazało świetnie sobie radzicie dyskutując nad
prawdopodobnie przecież tendencyjnie wybranymi przez 1 osobę, czyli mnie,
wyrywkami tekstu.
Mój szczery podziw.

A na koniec inne wyrywki z tego tekstu:
<<(...) Hipoteza ta nie została nigdy sprawdzona, choć Duesberg twierdzi, że
można to zrobić bez większego trudu, porównując 3 tys. HIV-dodatnich
poborowych z 3 tys. HIV-ujemnych, dobranych pod względem chorób, na które
cierpią, i leków, które przyjmują. Pomysł ten skrytykowany w 40-stronicowej
rozprawie opracowanej przez National Institute for Allergic and Immune
Diseases upadł, podobnie jak większość innych teorii, których nigdy
wprawdzie w pełni nie obalono, jednak zdecydowanie odparto. (...)
(...) Ale niełatwo przeprowadzać eksperymenty, gdy odrzucono 22 projekty,
jakie ostatnio zlożył do państwowych instytucji finansujących badania
naukowe, i nie przyznawano mu grantów. (...)
(...) Jeżli zaś chodzi o ponowne przyjęcie go do społeczności uczonych, to
jest pesymistą. "Gdy raz wyłamiesz się z powszechnie przyjętych kanonów -
mówi cicho - nie licz na powrót".>>

Iza

Ps. Adres internetowy, tego artykułu w języku angielskim podałam w innym
poście z tego wątku.]

74. Data: 2002-02-24 16:17:22

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leh" <l...@...pl> napisał w wiadomości
> "^ToM^" <n...@p...onet.pl> skribis:

> Acha, jak ktos na DO wyzdrowieje, to znaczy ze DO dziala dobrze,
> a jak umrze, to wcale nie znaczy ze niesie ze soba zagrozenia, tylko ze
> tak najwidoczniej mialo byc ? :))
> Nie dziwie sie zatem ze dieta ma same plusy zdrowotne - minusow w tej
> sytuacji byc nie moze :))

Hmm... Nikt nie obiecuje, że DO da ludziom nieśmiertelność... ;-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

75. Data: 2002-02-24 16:22:57

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> ummm chodzilo o statystykę, 12-14/18 czyli z 18 można wybrać 13 +/- 1

O przepraszam... teraz widzę, że nie zrozumiałam Twojego tekstu... Późna noc
była...
Tak na mój gust to z tych punktów pokrywa się z optymalnymi tylko punkt 12 i
to w 1/3
"Grupa oddziela się od reszty świata poprzez ubiór, żywienie, własny język,
ograniczanie swobody w relacjach miedzyludzkich."
Do grupy należą wszyscy Ci, którzy się żywią optymalnie...

76. Data: 2002-02-24 16:39:27

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> Problemw tym, ze wprawdzie od błędnej interpretacji mechanizmu odcinania
> liścia nikt nie umrze, za to przy okazji błędnej interpretacji w zakresie
> dotyczącym naszego zdrowia może być dla nas malo śmiesznie.

w medycynie te badania wygladaja nieco inaczej.
Przeprowadza sie doswiadczenia najpierw na zwierzetach, a potem
kliniczne. Dopiero potem wprowadza sie w zycie lek, metode itp.
jak widze ty od razy przeszlas do "badan klinicznych" :-)))
Pozdrawiam serdecznie
iwon(k)a

77. Data: 2002-02-24 17:00:34

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a5b3v2$cf9$...@n...onet.pl...

> "Grupa oddziela się od reszty świata poprzez ubiór, żywienie, własny
język,
> ograniczanie swobody w relacjach miedzyludzkich."

Problem polega na tym, że to nie optymalni się oddzielają, tylko reszta
świata. Jak cię wyśmiewają albo patrzą z politowaniem (gorzej, niż jak
mówisz, że jesteś na wege), to w końcu masz dosyć. A wcale nie tak łatwo się
ukrywać, w końcu i tak wylezie. Moi znajomi (z nielicznymi wyjątkami) patrzą
na moje DO jako na nieszkodliwą fanaberię i nie ma to wpływu na nasze
stosunki - ja nie namawiam, oni nie komentują. W sumie jest... git :-)))

Pozdrawiam,
Karolina

78. Data: 2002-02-24 20:28:51

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> wrote in

> Skoro wiecie to dlaczego dyskutujecie z nimi na temat diety ??????????
> Przeciez to jest bezcelowe

Żeby im ktoś przypadkiem nie uwierzył w nieśmiertelność komórek?
Taka praca społeczna.

> A ja myslalem ze tylko ja jestem błyskotliwy i odkryłem skrywany przez
> optymalnych sekret ich patologicznego sekciarstwa :))

Aaaaa tam...
kiedyś na pl.soc.wegetarianizm mieliśmy naloty... :)))

siwa

79. Data: 2002-02-24 20:33:59

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina" <m...@w...pl> wrote in news:a5b62m$2cg5$1@pingwin.acn.pl:

> Jak cię wyśmiewają albo patrzą z politowaniem (gorzej,
> niż jak mówisz, że jesteś na wege)

Mnie tam nikt nie wyśmiewa... nie wiem jak innych...
Skąd ten pomysł????

> ja nie namawiam, oni
> nie komentują.

I widzisz - odkryłaś tajemnicę...
Wielu opty (wege również) odczuwa potrzebę ewangelizacji. Im krócej wyznają
jakiś światopogląd, tym gorliwiej.
Większość opty nie jest na tej diecie dłużej niż 5 lat. To taki maks
spotykany w Internecie (jak są "starsi" to niech się ujawnią).
I odczuwają potrzebę nawracania i informowania wszystkich jakie to pacaneum
znaleźli...
Ja po 14 latach wege to mam głęboko w nosie kto co sądzi na temat tego co
jem, a czego nie... I kłopotów nie miewam...

siwa

80. Data: 2002-02-24 21:25:38

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa <s...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...110.120.9...
> Mnie tam nikt nie wyśmiewa... nie wiem jak innych...
> Skąd ten pomysł????

Byłam na wege 8 lat

Pozdrawiam,
Karolina