Miodownik (P)

1. Data: 2002-04-11 04:46:12

Temat: Miodownik (P)
Od: c...@i...pl (Marychna) szukaj wiadomości tego autora

Ciasto: 0,5 szkl. miodu, 0,5 kostki masla, 0,5 szkl cukru, 3 jaja,
2,5 szkl. maki, 2 plaskie lyzeczki sody.

Miod, cukier, masla zagotowac, a po ostudzeniu dodac jaja, make
z soda, wymieszac i upiec trzy placki.

Krem: 1/2 l mleka, 6 lyzeczek kaszy manny, 1 kostka masla, 2/3
szkl. cukru.

Mleko z cukrem i kasza zagotowac na gesta mase. Maslo utrzec
na gladka mase i dodawac po trochu ostudzona kasze. Upieczone
placki przelozyc kremem. Wierz ciasta polac polewa.

Do kremu mozna doadac garsc wiorkow kokosowych. Ciasto pieke
w w blaszkach 30x40cm na papierze. Mozna rowniez upiec w
tortownicy i jesli ciasto zbyt grube mozna przekroic na czesci i
wtedy wyjdzie cos w ksztalcie tortu.

Marychna

Przed PITem nie uciekniesz. Przed podatkiem mozesz...
>>> http://link.interia.pl/f1599

1. Data: 2002-04-11 09:34:40

Temat: Re: Miodownik (P)
Od: "Mapet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miod, cukier, masla zagotowac, a po ostudzeniu dodac jaja, make
> z soda, wymieszac i upiec trzy placki.

A dlaczgo akurat trzy?
Mapet?

1. Data: 2002-04-11 09:39:33

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mapet" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A dlaczgo akurat trzy?
> Mapet?

a dlaczego nie? Mapeciku, czepasz się ciutkę;-))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-04-11 09:53:47

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mapet <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:

> A dlaczgo akurat trzy?

Bo na cztery nie wystarczy Ci ciasta ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-04-11 10:28:52

Od: "Mapet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczego nie? Mapeciku, czepasz się ciutkę;-))

Alez nie czepiam sie i nie mam zlych intencji, tylko nie wiem, jak to ciasto
wyglada. Czy to jest cos w stylu ciasto-masa-ciasto-masa-ciasto? Taki tort?
Mapet

1. Data: 2002-04-13 12:12:10

Od: c...@i...pl (Marychna) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

to ciasto
wyglada. Czy to jest cos w stylu ciasto-masa-ciasto-masa-ciasto?

Mozna zrobic i cztery placki, ale wtedy wychodza troche za
cienkie przy najmniej dla mnie. I masz racje to wychodzi prawie
jak tort tylko troszke inny.

Marychna

#2 Tylko zalogowani sie licza... >>> http://link.interia.pl/f158d

Sernik królewski (P)