Mirena.

1. Data: 2005-05-10 06:11:21

Temat: Mirena.
Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Musze zdecydowac czy zalozyc wkladke Mirena. Wstepne informacje otrzymalam
od Gina, ale chcialam jeszcze zasiegnac informacji tu i owdzie :)

Moze ktoras z grupowiczek "zna" ta wkladke??

Pozdrawiam

olka

2. Data: 2005-05-10 15:59:21

Temat: Re: Mirena.
Od: "Andrzej m." <O...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"olka" <o...@w...pl> wrote in message
> [...]
> od Gina, ale chcialam jeszcze zasiegnac informacji tu i owdzie :)
>
> Moze ktoras z grupowiczek "zna" ta wkladke??

Witam!
Zoneczka moja miala, przez 3 lata, zero komplikacji, krwawienia prawie
zanikly, bylo by naprawde super gdyby ... nie ciaza pozamaciczna. Ginekolog
byl delikatnie mowiac zaskoczony, byl to pierwszy przypadek zajscia w ciaze
pacjetki z ta wkladka z jakim sie spotkal. Niestety nie ma 100%
zabezpieczenia :-(.

Pozdrawiam
Andrzej

3. Data: 2005-05-11 09:58:53

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej m." <O...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ciaze
> pacjetki z ta wkladka z jakim sie spotkal. Niestety nie ma 100%

Hmm dzieki za info... oczywiscie z tym sie licze ze 100% pewnosci nie da
zadna metoda.... A jaki jest koszt Mireny? (jakos nie moge sie wybrac do
apteki :))

olka

4. Data: 2005-05-11 10:01:43

Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm dzieki za info... oczywiscie z tym sie licze ze 100% pewnosci nie da
> zadna metoda.... A jaki jest koszt Mireny? (jakos nie moge sie wybrac do
> apteki :))

Bez założenia od 550-700 zł

pl

ból głowy - przyczyna
Leki na recepte - lista
Terapia czaszkowo-krzyżowa
Poszukuję sprawdzonego laryngologa (W-wa)
Poszukuję sprawdzonego laryngologa (W-wa)