Miss Sporty

1. Data: 2006-02-26 22:19:59

Temat: Miss Sporty
Od: "Marteczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kosmetyki Miss Sporty - co o nich sądzicie? Używałam do tej pory
tylko tuszu do rzęs i jestem b.zadowolona. Teraz mam zamiar kupić
podkład i puder w kamieniu. Proszę o opinie :)

1. Data: 2006-02-26 22:44:59

Temat: Re: Miss Sporty
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26 Feb 2006 14:19:59 -0800, Marteczka napisał(a):

> kosmetyki Miss Sporty - co o nich sądzicie? Używałam do tej pory
> tylko tuszu do rzęs i jestem b.zadowolona. Teraz mam zamiar kupić
> podkład i puder w kamieniu. Proszę o opinie :)

Dostałam pod choinkę róż tej firmy, niezły jest:)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

1. Data: 2006-02-26 22:57:58

Od: "Kasia /missblack/" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>kosmetyki Miss Sporty - co o nich sądzicie?

mnie wszystko made by Miss Sporty uczula - ale moze to byc tylko reakcja
osobnicza. Poza tym ich cienie sa IMHO bardzo nietrwale

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2006-02-26 23:07:24

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marteczka napisał(a):
> kosmetyki Miss Sporty - co o nich sądzicie? Używałam do tej pory
> tylko tuszu do rzęs i jestem b.zadowolona. Teraz mam zamiar kupić
> podkład i puder w kamieniu. Proszę o opinie :)

Ja (choć dawno temu) na podkładzie się zawiodłam. Jakoś za nic nie
mogłam go rozprowadzić ładnie ani na suchej skórze, ani na kremie...

Ostatnio pokusiłam się z kolei na lakier do paznokci (był piękny
szafir...) - w butelczce cudo, na paznokciach poddałam się po czwartej
warstwie (nakłada się dobrze, schnie też, tylko, że cał czas jest
półprzejrzysty).

Natomiast puder był jak najbardziej ok :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2006-02-27 18:18:14

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marteczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
kosmetyki Miss Sporty - co o nich sądzicie? Używałam do tej pory
tylko tuszu do rzęs i jestem b.zadowolona. Teraz mam zamiar kupić
podkład i puder w kamieniu. Proszę o opinie :)

Mialam lakier do pazznokci i byl Ok . ( Taki czerwony ze zlotym polyskiem-
sliczny).Inna sprawa, ze na moich paznokciach wiekszosc lakierow dobrze sie
trzyma. Mam jeszce szminke (sheer cos tam) , efekt fajny , trzyma sie
srednio , fajnie nawilza.
=====
annaM

Krem do cery dojrzalej