Mlecznego falsyfikatu ciąg dalszy.

1. Data: 2011-09-23 09:43:18

Temat: Mlecznego falsyfikatu ciąg dalszy.
Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wątek tak się rozrósł, że pozwoliłem sobie go odnowić.
Zgubiono tam istotę, poprzez ściemnianie.
Zło będzie zawsze złem, a dobro dobrem.
Jeżeli grupa ludzi głowi się nad projektem opakowania,
żeby ukrywało prawdziwe cechy produktu, to jest to
niegodziwość, nieuczciwość, a jak kto nie lubi takich słów - kurestwo.

Łatwo poznać, czy producent / sprzedawca jest w porządku, czy nie.
Jeśli wychodzę ze sklepu z produktami, które chciałem nabyć,
to wszystko jest uczciwie i OK.
Jeśli zamiast pożądanego masła 100% kupiłem mix z margaryną,
uległem sztuczkom producenta / sprzedawcy. I zupełnie nie jest
istotne, że jest gdzieś napisane, że to nie jest masło. Zastosowano
sztuczkę socjotechniczną, aby oszukać kupującego.
Ta zasada odnosi się do każdej dziedziny działalności, nie tylko do
produktów spożywczych czy handlu.
Zło będzie zawsze złem, a dobro dobrem, oszustwo, to oszustwo,
nawet jeśli nie ma na to paragrafu w kodeksach.
Pozdrawiam ciepło,
Janusz.

2. Data: 2011-09-23 10:45:39

Temat: Re: Mlecznego falsyfikatu ciąg dalszy.
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę jagr wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> Zło będzie zawsze złem, a dobro dobrem, oszustwo, to oszustwo,
> nawet jeśli nie ma na to paragrafu w kodeksach.

Oczywiście. Zgadzam się z Tobą. Ale... ludzie to jednak chyba często chcą
być oszukiwani. Patrz: reklama. Patrz: kampania wyborcza.

Qra, a życie nie jest czarno-białe czy biało-czerwone tylko

3. Data: 2011-09-23 10:53:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2011 11:43:18 +0200, jagr napisał(a):

> [...]
> Zło będzie zawsze złem, a dobro dobrem, oszustwo, to oszustwo,
> nawet jeśli nie ma na to paragrafu w kodeksach.

Wreszcie sensowny głos.
--
XL

4. Data: 2011-09-23 14:26:32

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jagr" <j...@W...fm> wrote in message
> [...]
> sztuczkę socjotechniczną, aby oszukać kupującego.
> Ta zasada odnosi się do każdej dziedziny działalności, nie tylko do

ano tak. Mnie dziwi, ze np Ixelka ktora tak broni uczciwosci, dalej wierzy w
JK
nawet, po tym kiedy klamal ze nie bedzie premierem kiedy brat bedzie
prezydentem.
Ze kampania na prezydenta to byla wlasnie taki wyrob mlekopodobny
Ale tak jak mowisz- mozna poznac osobe uczciwopodobna.

i.

5. Data: 2011-09-23 16:37:26

Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-23 16:26, Iwon(K)a pisze:
> ano tak. Mnie dziwi, ze np Ixelka ktora tak broni uczciwosci, dalej
> wierzy w JK
(...)

O! To zupełnie tak jak z autostradami, obniżką podatków, pomocą dla
Polaków wracających z zagranicy i ogólnie zieloną wyspą. Taka podróba
liberalizmu w wykonaniu obecnej ekipy.
pwz
P.S. "Tuskobus" też podróba - dojeżdżają do niego limuzynami, vide:
http://www.gazetawroclawska.pl/stronaglowna/453167,t
uskobus-to-sciema-schetyna-przyjechal-autem,id,t.htm
pwz

6. Data: 2011-09-23 16:40:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2011 18:37:26 +0200, pwz napisał(a):

> P.S. "Tuskobus" też podróba - dojeżdżają do niego limuzynami, vide:
> http://www.gazetawroclawska.pl/stronaglowna/453167,t
uskobus-to-sciema-schetyna-przyjechal-autem,id,t.htm
> pwz

Tusk już wrócił do Warszawy, bo mu się ludzie podpalają pod siedzibą.
Pewnie z powodu wiary w jego uczciwość :->
--
XL

7. Data: 2011-09-23 16:48:16

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-23 18:40, Ikselka pisze:

> Tusk już wrócił do Warszawy, bo mu się ludzie podpalają pod siedzibą.

Defetystka. To ilu tych ludzi podpalonych?

> Pewnie z powodu wiary w jego uczciwość :->

Ja przestałam wierzyć w jego uczciwość, kiedy przed wyborami wziął ślub
kościelny. Co nie przeszkadza mi na niego głosować.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

8. Data: 2011-09-23 17:08:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2011 18:48:16 +0200, Aicha napisał(a):

> Defetystka. To ilu tych ludzi podpalonych?

Pierwszy.

> Ja przestałam wierzyć w jego uczciwość, kiedy przed wyborami wziął ślub
> kościelny. Co nie przeszkadza mi na niego głosować.

Na kogoś trzeba.
--
XL

9. Data: 2011-09-23 17:09:06

Od: Piotr Słaby <p...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli grupa ludzi głowi się nad projektem opakowania,
> żeby ukrywało prawdziwe cechy produktu, to jest to
> niegodziwość, nieuczciwość, a jak kto nie lubi takich słów - kurestwo.

Chyba raczej zwykłe kurewstwo, to powyższe to raczej prostytucja drobiu ...

10. Data: 2011-09-23 17:27:54

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Defetystka. To ilu tych ludzi podpalonych?

> Ja przestałam wierzyć w jego uczciwość, kiedy przed wyborami wziął ślub
> kościelny. Co nie przeszkadza mi na niego głosować.

no ale Ty sie wyznasz na opakowaniu i sie czepiac nie bedziesz.

i.

Z mrożonych owoców - lody.
Dyniowo...
Ziemniaki na zimę - czy już?