Mlecznego falsyfikatu ciąg dalszy.

następny post »
From: "jagr" <j...@W...fm>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Mlecznego falsyfikatu ciąg dalszy.
Date: Fri, 23 Sep 2011 11:43:18 +0200

Wątek tak się rozrósł, że pozwoliłem sobie go odnowić.
Zgubiono tam istotę, poprzez ściemnianie.
Zło będzie zawsze złem, a dobro dobrem.
Jeżeli grupa ludzi głowi się nad projektem opakowania,
żeby ukrywało prawdziwe cechy produktu, to jest to
niegodziwość, nieuczciwość, a jak kto nie lubi takich słów - kurestwo.

Łatwo poznać, czy producent / sprzedawca jest w porządku, czy nie.
Jeśli wychodzę ze sklepu z produktami, które chciałem nabyć,
to wszystko jest uczciwie i OK.
Jeśli zamiast pożądanego masła 100% kupiłem mix z margaryną,
uległem sztuczkom producenta / sprzedawcy. I zupełnie nie jest
istotne, że jest gdzieś napisane, że to nie jest masło. Zastosowano
sztuczkę socjotechniczną, aby oszukać kupującego.
Ta zasada odnosi się do każdej dziedziny działalności, nie tylko do
produktów spożywczych czy handlu.
Zło będzie zawsze złem, a dobro dobrem, oszustwo, to oszustwo,
nawet jeśli nie ma na to paragrafu w kodeksach.
Pozdrawiam ciepło,
Janusz.