Mleczny falsyfikat.

161. Data: 2011-09-22 18:35:57

Temat: Re: Mleczny falsyfikat.
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Powiedz to lekarzom 3333-)

A to przepraszam, cały czas myślałam, że mówimy o UCZCIWOŚCI, a nie o
przekrętach.

http://koszulka.pl/koszulka-z-nadrukiem_zaklad-pracy
_3831

To wcale nie jest śmieszne.

162. Data: 2011-09-22 20:14:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Sep 2011 20:35:57 +0200, krys napisał(a):

> A to przepraszam, cały czas myślałam, że mówimy o UCZCIWOŚCI, a nie o
> przekrętach.

JA mówię o uczciwości. Lekarze to kontrprzykład.

> http://koszulka.pl/koszulka-z-nadrukiem_zaklad-pracy
_3831

> To wcale nie jest śmieszne.

Czy wiesz, ile wynosi etet rolnika, dyrektora, właściciela firmy
prywatnej... ?
--
XL

163. Data: 2011-09-22 22:49:38

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-22 22:14, Ikselka pisze:

> Czy wiesz, ile wynosi etet rolnika,

Rolnik pracujący u siebie na etacie? Czy ja śnię?

> dyrektora,

Dyrektor jest kadrą zarządzającą i jako taka ma nienormowany czas pracy.

> właściciela firmy prywatnej... ?

To on tez ma etat?

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

164. Data: 2011-09-22 23:09:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2011 00:49:38 +0200, Aicha napisał(a):

> Rolnik pracujący u siebie na etacie? Czy ja śnię?

> Dyrektor jest kadrą zarządzającą i jako taka ma nienormowany czas pracy.

> To on tez ma etat?

Nie kojarzysz.
--
XL

165. Data: 2011-09-23 07:33:44

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kto Ci powiedział, że etat nienauczycielski wszędzie i zawsze obejmuje 8
> godzin? Może być krótszy, to wolno. A nawet jeśli nie jest, to praca moze
> być zmianowa itp wszelkie inne układy.

Kodeksu Pracy to Ty na oczy w w życiu nie widziałaś, nie?

Agnieszka

166. Data: 2011-09-23 07:58:30

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Rolnik pracujący u siebie na etacie? Czy ja śnię?

Może chodzi o te ery, kiedy byli pegeery?

> Dyrektor jest kadrą zarządzającą i jako taka ma nienormowany czas pracy.

> To on tez ma etat?

Wszyscy mają, tylko nie wszyscy o tym wiedzą.

Qra, a w nocy mam etat spacza

167. Data: 2011-09-23 08:30:23

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> JA mówię o uczciwości. Lekarze to kontrprzykład.

Nie da się uczciwie pracować na 4 etatach.

_3831

> Czy wiesz, ile wynosi etet rolnika, dyrektora, właściciela firmy
> prywatnej... ?

Wiem. Mają nienormowany czas pracy. I za swoją pracę dostają odpowiednią do
włożonego wysiłku wypłatę.
J.

168. Data: 2011-09-23 10:51:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2011 09:33:44 +0200, Agnieszka napisał(a):

> Kodeksu Pracy to Ty na oczy w w życiu nie widziałaś, nie?
>
> Agnieszka

Samosięzatrudniając mam gdzieś Kodeks Pracy - i on mnie :->
--
XL

169. Data: 2011-09-23 10:52:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2011 10:30:23 +0200, krys napisał(a):

> Czy wiesz, ile wynosi etet rolnika, dyrektora, właściciela firmy
>
> Wiem. Mają nienormowany czas pracy. I za swoją pracę dostają odpowiednią do
> włożonego wysiłku wypłatę.

Ty chyba w życiu nie widziałaś rolnika albo właściciela firmy prywatnej.
--
XL

170. Data: 2011-09-23 11:15:03

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ty chyba w życiu nie widziałaś rolnika albo właściciela firmy prywatnej.

W przeciwieństwie do ciebie, nie zabieram głosu w sprawach, o których nie
mam pojęcia. Wiem jak wygląda praca na wsi, a z właścicielem, a jednocześnie
prezesem prywatnej firmy nawet sypiam. Dlatego nie twierdzę, że fizycznie
niemożliwą jest praca ( nie mylic z figuranctwem) na 4 (a nawet na 3)
etatach.
J.

I\'m NEVER going to the chiropractor again!
śladowe ilości WTF - skąd?
czy potrzeba pasteryzować?
Jedzmy ostre papryczki chilli :-)
rrr