Mleczny falsyfikat.

171. Data: 2011-09-23 11:27:43

Temat: Re: Mleczny falsyfikat.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2011 13:15:03 +0200, krys napisał(a):

> W przeciwieństwie do ciebie, nie zabieram głosu w sprawach, o których nie
> mam pojęcia. Wiem jak wygląda praca na wsi, a z właścicielem, a jednocześnie
> prezesem prywatnej firmy nawet sypiam. Dlatego nie twierdzę, że fizycznie
> niemożliwą jest praca ( nie mylic z figuranctwem) na 4 (a nawet na 3)
> etatach.
> J.

Golono-strzyżono.
--
XL

172. Data: 2011-09-23 11:28:36

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Samosięzatrudniając mam gdzieś Kodeks Pracy - i on mnie :->

I dlatego bez skrępowania pieprzysz głupoty o etatach, nie mając bladego
pojęcia o regulacjach owych etatów dotyczących. Co jakby wiele wyjaśnia.

Agnieszka

173. Data: 2011-09-23 11:43:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2011 13:28:36 +0200, Agnieszka napisał(a):

> I dlatego bez skrępowania pieprzysz głupoty o etatach, nie mając bladego
> pojęcia o regulacjach owych etatów dotyczących. Co jakby wiele wyjaśnia.

Istnieje potoczne ujęcie etatu - etat jako termin prawny mnie nie
interesuje ze względów oczywistych.

--
XL

174. Data: 2011-09-23 11:53:05

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Istnieje potoczne ujęcie etatu - etat jako termin prawny mnie nie
> interesuje ze względów oczywistych.

I pyz. I pyz potoczność też bywa oczywiście.

Qra, zawracając temat w stronę problematyki należnej tej grupie

175. Data: 2011-09-23 11:56:03

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Istnieje potoczne ujęcie etatu - etat jako termin prawny mnie nie
> interesuje ze względów oczywistych.

I tego się będziesz trzymać. Wiemy, wiemy. I nic was nie przekona że białe
jest białe...

Agnieszka

176. Data: 2011-09-23 12:14:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Istnieje potoczne ujęcie etatu - etat jako termin prawny mnie nie
> interesuje ze względów oczywistych.

Wyrób seropodobny potocznie zwie się ser, potoczne ujęcie etatu to taki
mleczny falsyfikat właśnie. I kółeczko się zamyka.

--

Paulinka

177. Data: 2011-09-23 12:42:19

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Golono-strzyżono.

To co, dowiesz się w końcu co to jest etat, czy tak sobie będziesz pisać bez
sensu, byle dużo, i byle miec ostatnie słowo?
Nie rozumiem, czemu oburzasz się, że ktoś wyrób mlekopodobny stawia obok
mleka, skoro sama pracę etatopodobną stawiasz obok pracy na etacie
(40h/tydzień)?

178. Data: 2011-09-23 14:35:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2011 14:42:19 +0200, krys napisał(a):

> [...]
> Nie rozumiem, czemu oburzasz się, że ktoś wyrób mlekopodobny stawia obok
> mleka, skoro sama pracę etatopodobną stawiasz obok pracy na etacie

Ależ nie stawiam obok, tylko naPRZECIW - pracę "etatopodobną", jak ją
lekceważąco nazywasz. Bo wszak rozmawiamy o PRACY, jak sama pisałaś, nie
bumelanctwie. No więc 4 etaty to praca 48 h na dobę, samą wydajnością
mierząc oznacza dokladnie to albo i więcej. I nie można lekceważyć tego, że
ktoś mówi, iż pracuje na 4 etaty - to owszem, okreslenie umowne, ale
zawiera treść jasną dla każdego. Oznacza, że podczas gdy jeden jełczeje na
definitywnym etacie, inny nawet go rzetelnie wypracuje, to umowne 4 etaty
mają się do tegoż bez porównania - na korzyść 4 etatów.
--
XL

179. Data: 2011-09-23 14:55:33

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> definitywnym etacie, inny nawet go rzetelnie wypracuje, to umowne 4 etaty
> mają się do tegoż bez porównania - na korzyść 4 etatów.

Słowotok zamiast konkretów.
Załóż może bloga, będziesz mogła się podzielić swoimi toeriami i definicjami
bez konieczności zaśmiecania usenetu.
EOT

180. Data: 2011-09-23 16:27:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2011 16:55:33 +0200, krys napisał(a):

> Słowotok zamiast konkretów.
> Załóż może bloga, będziesz mogła się podzielić swoimi toeriami i definicjami
> bez konieczności zaśmiecania usenetu.
> EOT

To polecam raczej osobom, ktore przy okazji wątku dotyczącego fałszowanego
masła i mleka mają fantazję sięgać po przykład z etatami.
--
XL

I\'m NEVER going to the chiropractor again!
śladowe ilości WTF - skąd?
czy potrzeba pasteryzować?
Jedzmy ostre papryczki chilli :-)
rrr