Mlody wiek>>> slaba pamiec...

1. Data: 2003-03-28 19:44:52

Temat: Mlody wiek>>> slaba pamiec...
Od: "MadSim" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam .. mam bardzo powazny problem.. jestem dosc mlody ...mam sprawdzone
duze iq ale niestety kiepska pamiec... mozna powiedziec bardzo krotka..
prawde mowiac to nie ma szans zebym cos zapamietal z jakiejs lekcji... jak
przerabiamy jakis rozdzial np na fizyce albo matematyce (nie mowiac o
innych) to ucze sie dzien przed klasowka bo inaczej wszystko zapomne (i mimo
ze dostane 4-5 to za dwa dni nic z tego nie pamietam).. nawet nie pamietam
kto tworzyl w jakich epokach..a o ksiazce... heh zapominam ze wogole
czytalem.. w czym moze lezez moj problem?? czy to poprostu uwarunkowania
genetyczne czy mozna jakos temu medycznie zapobiec?? za miesiac matura a z
takim zapleczem moze byc niemilo :) hehe

za pomoc bardzo dziekuje !!!

2. Data: 2003-03-28 20:53:30

Temat: Re: Mlody wiek>>> slaba pamiec...
Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

MadSim <m...@g...pl> napisał(a):
> za pomoc bardzo dziekuje !!!

Nie stosować narkotyków i innych środków przed nauką :P

--
ŁK

3. Data: 2003-03-28 21:04:35

Od: "MadSim" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie stosować narkotyków i innych środków przed nauką :P

WOW !!! to mam zaczac brac i jak bede rzucal to bedzie lepiej ??? :) no
dzieki.. a od czego proponujesz zaczac??? no bo ja sie nie znam a widze, ze
Ty w temacie :P

4. Data: 2003-03-28 21:10:48

Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

MadSim <m...@g...pl> napisał(a):
> WOW !!! to mam zaczac brac i jak bede rzucal to bedzie lepiej ??? :)
> no dzieki.. a od czego proponujesz zaczac??? no bo ja sie nie znam a
> widze, ze Ty w temacie :P

Nie w temacie, ale wieść gminna głosi, że jak się naćpasz,
to wszystko pamietasz przez kilkanaście godzin, a potem nic :)
Nie miałem nigdy takich problemów, dlatego dałem ":P"

--
ŁK

5. Data: 2003-03-28 21:30:14

Od: "MadSim" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie w temacie, ale wieść gminna głosi, że jak się naćpasz,
> to wszystko pamietasz przez kilkanaście godzin, a potem nic :)
> Nie miałem nigdy takich problemów, dlatego dałem ":P"

no wiem okok :) dlatego tez dalem ":P" a tak naprawde to chyba nie w tym
lezy moj problem gdyz

a)wolny od nalogow
b)mam to od zawsze

a tak wogole to mowie powaznie.... strasznie mnie to ogranicza... czy to ze
przechodzilem ostre choroby w dziecinstwie, punkcje moglo miec jakich wplyw?

6. Data: 2003-03-29 07:48:51

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MadSim napisał:

> a tak wogole to mowie powaznie.... strasznie mnie to ogranicza... czy to ze
> przechodzilem ostre choroby w dziecinstwie, punkcje moglo miec jakich wplyw?

Sluchaj, ja tez mam podobny problem, nigdy nie pamietam ksiazek, ktore
przeczytalam, nawet tytulow. Gdybys mnie zapytal co ostatnio czytalam,
albo co robilam tydzien temu to sorry, ale nie pamietam;-) To samo jest
z filmami. Kiedys na studiach, na zajeciach psychologi rozmawialismy na
temat roznych rodzajow pamieci i pamietam z nich, ze poprostu nie ktorzy
ludzie tak maja i specjalnie nie da sie nic na to poradzic. Mozna sobie
ofcourse zapisaywac co sie czytalo, co ogladalo, poprostu robic
streszczenia- to podobno jedyna dobra metoda, ktora moze sprawic ze
jednak cos w glowie zostanie.

pozdrawiam
Dorita

ps. mozesz probowac codziennie zazywac lecytyne, moze choc troszke
pomoze. Ja zazywam codziennie od paru miechow i chopc tego nie zauwazam,
byc moze jest malenka roznica;-)

7. Data: 2003-03-29 08:35:39

Od: "Piotr S." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek ; GG# 3501692
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

"MadSim" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
mimo
> ze dostane 4-5 to za dwa dni nic z tego nie pamietam).. nawet nie pamietam

Nie poradze ale obejrzyj film Memento :-P

Piotrek ; GG# 3501692
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

8. Data: 2003-03-29 10:12:51

Od: "MadSim" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. mozesz probowac codziennie zazywac lecytyne, moze choc troszke
> pomoze. Ja zazywam codziennie od paru miechow i chopc tego nie zauwazam,
> byc moze jest malenka roznica;-)

Lecytyna??? brzmi ladnie :) mozesz mi cos przyblizyc na ten temat? na co
oddzialywuje i czy nie ma jakis nieporzadanych efektow) ??z gory dzieki

9. Data: 2003-03-29 12:52:44

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> genetyczne czy mozna jakos temu medycznie zapobiec?? za miesiac matura a z
> takim zapleczem moze byc niemilo :) hehe

a moze w tym, ze zwykle, zeby zapamietac cos na dluzej, trzeba pare razy sobie
dany material przeczytac. nie spodziewaj sie, ze po jednorazowym przeczytaniu
cos na dluzej sie pamiata. ty opisujesz pamiec swieza, czyli uczysz sie przed
klasowka, a potem o niej i o tym co czytales szybko zapominasz. dobry sposob ale
tylko na zdanie klasowki a nie na bycie wyedukowanym. polecam zaczac sie uczyc
tydzien przed klasowka i powtarzanie w tym czasie kilkakrotne. wtedy wiedza
bedzie w pamieci stalej.
iwon(k)a

10. Data: 2003-03-29 14:35:43

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lecytyna??? brzmi ladnie :) mozesz mi cos przyblizyc na ten temat? na co
> oddzialywuje i czy nie ma jakis nieporzadanych efektow) ??z gory dzieki

Ponizej info z www.sportatut.pl na temat lecytyny. Poza tym polecam
poszperac na www.sfd.pl , a podchodzac do problemu z nieco innej strony
sprawdz http://global.sisco.pl/techniki-silva.html#3palce (albo inne strony
o Metodzie Silvy), takze na www.astraldynamics.pl moze byc cos ciekawego
(glownie medytacje). Rozejrzyj sie moze rowniez za metoda zapamietywania
poprzez skojarzenia, badz szybkiego czytania.

Naturalna lecytyna w proszku zawierająca cholinę i inozytol pełni szereg
funkcji w organiźmie:
- wspomaga wydolność fizyczną i umysłową organizmu;
- w stanach ogólnego osłabienia wpływa na ogólne wzmocnienie organizmu;
- w przypadku dużego obciążenia fizycznego zwiększa wydolność mięśni oraz
skraca okres regeneracji sił fizycznych;
- poprawia pamięć i zdolność uczenia się.
- reguluje funkcje układu nerwowego;
- wchodzi w skład błon komórkowych i bierze udział w procesach
odpornościowych;
- zapewnia odpowiedni poziom acetylocholiny we krwi, dzięki czemu wpływa na
obniżenie poziomu cholesterolu;
- zapobiega miażdżycy (obniża poziom frakcji LDL, natomiast zwiększa poziom
frakcji HDL);
- jest środkiem wzmacniającym, niezbędnym w zachodzących w organizmie
procesach przemiany materii;
- wspomaga trawienie tłuszczów i przyswajanie witamin
tłuszczorozpuszczalnych;
- zmniejsza toksyczność lekarstw i toksyn środowiskowych;
- wzmacnia efekt działania witamin antyoksydacyjnych.

Osobiscie nie wierze w farmakologiczne, efektywne poprawienie pamieci.
Bardziej niz w lecytyne wierze w witaminy z grupy B (np. 300% i wiecej
zapotrzebowania dziennego). IMHO wszystkie techniki pracy nad wlasnym
umyslem sa o wiele bardziej skuteczne, mimo, ze trudniej jest regularnie
medytowac (czy cokolwiek) niz lyknac pastylke.

/havelock

Malusi problem
medycyna chinska
Ból łydek!!!!
Aktywowany sproszkowany leczniczye węgiel drzewny (carbo medicinalis)
Postinor