Mlodziezowe mebelki sosnowe

1. Data: 2006-10-20 10:44:20

Temat: Mlodziezowe mebelki sosnowe
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie polecilibyscie szukac jakich fajnych dziecieco-młodziezowych mebli z litego
drewna (w praktyce pewnie z sosny)?
JaC

It has removed 2214 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

2. Data: 2006-10-20 15:01:06

Temat: Re: Mlodziezowe mebelki sosnowe
Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> Gdzie polecilibyscie szukac jakich fajnych dziecieco-młodziezowych mebli z
> litego drewna (w praktyce pewnie z sosny)?
> JaC

Sądząc po adresie email - gdzieś w Europie.
Bliższych danych na temat twojej lokalizacji nie posiadamy.

--
SQLwysyn
Nie będzie Giertych pluł nam w twarz i dzieci nam romanił ...

3. Data: 2006-10-25 12:38:27

Od: "soneet" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> Gdzie polecilibyscie szukac jakich fajnych dziecieco-młodziezowych
> mebli z litego drewna (w praktyce pewnie z sosny)? JaC

http://www.meblesosnowe.pl/mlodziez/mlodziez.htm

meble "Piętrus"
nabyłam dla 6 latka i 2 latka, wybrałam według mnie najbardziej praktyczne
do wieku elementy, można składać w dowolne konfiguracje. poządnie wykonane z
litych desek, jestem naprawdę zadowolona, polecam

soneet

belki stropowe- stare budownictwo (dłuższe raczej)
Jaka wiertarka
Szprosy
Odkurzacz do domu z kominkiem
Cieknie mi pralka :(