Młynek do zlewu

1. Data: 2010-08-17 16:08:13

Temat: Młynek do zlewu
Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba sie leniwy robię i nie chce mi się ciągle zrzucać resztek z talerzy
do kosza albo czyścić zlew z niewyrzuconych do kosza resztek.

Polećcie mi proszę jaki waszym zdaniem jest dobry młynek do zlewu :
- trwały
- o wydajność raczej nie chodzi ot rodzinna kuchnia w mieszkaniu
a nie żadna stołówka
- tani - chciałbym raczej z dolnej półki cenowej
- jednocześnie jak najpłytszy (żeby pod zlewem można było jeszcze
wygospodarować miejsce).

W Castoramie - a było to jedyne miejsce które odwiedziłem w tym celu
widziałem chyba 3 czy 4 modele tej samej firmy wahające się w
granicach cenowych od około 500zł do około 2000zł

Nie zależy mi na jakichś bardzo wymyślnych konstrukcjach tak
jak napisałem ot garść lub dwie resztek po posiłkach czy obierek
z warzyw i owoców do zmielenia przez ten młynek może ze dwa
góra trzy razy na dzień.

Na co zwrócić w ogóle uwagę przy wyborze młynka ?
Jakie modele macie u siebie w kuchni i jesteście z nich zadowoleni ?

Z góry dzięki

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

2. Data: 2010-08-17 20:36:46

Temat: Re: Młynek do zlewu
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Dębski wrote:
> [...]
> widziałem chyba 3 czy 4 modele tej samej firmy wahające się w
> granicach cenowych od około 500zł do około 2000zł

ja mam http://www.rozdrabniacz.pl/

w sumie kupiłem ten najprostszy.

3. Data: 2010-08-23 13:35:00

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

M.in. na instalację elektryczną, lub na wyłącznik pneumatyczny.

-----

| Na co zwrócić w ogóle uwagę przy wyborze młynka ?

blacha w kuchni czy czyscic?
Ochrona ściany nad blatem kuchennym
Grzejniki płytowe Kermi
elektryka - podlaczenie