Mnie to nie dotyczy.

11. Data: 2011-07-22 19:34:49

Temat: Re: Mnie to nie dotyczy.
Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

p 47 <k...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

acje/?cctype=world&prID=
> 7

> skoro nie masz o tym pojęcia to skąd "wiesz", że , cyt. "zagotowanie wody na
> herbatę poniżej dwóch groszy."? - na zasadzie iluminacji?;-))

Masz rację. Nie napisałem że wbiłem w licznik 60 groszy za kilowatogodzinę.

12. Data: 2011-07-22 21:17:32

Temat: Re: Mnie to nie dotyczy. - cena Karty...?
Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

> "kogutek" ivqfcd$o0c$...@i...gazeta.pl

> Karta kredytowa Citi -- bezpłatna na zawsze
Pewny jesteś , że na zawsze..? W regulaminie stoi taki zapis: "III.
Zasady Promocji:
1. Promocyjna opłata roczna za wydanie i użytkowanie Karty Kredytowej
Citibank MasterCard Word oraz Karty Kredytowej Dodatkowej
Citibank MasterCard World wynosi 0 zł przez wszystkie lata używania tej
karty."
A karty mają swój termin ważności...Czy sprawdzałeś że następne
(prolongowane) karty też bez opłat..?

13. Data: 2011-07-23 00:19:25

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Marex" j0cpdb$1nn$...@i...gazeta.pl

> A karty mają swój termin ważności...

Nie karty -- plastyki. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

14. Data: 2011-07-25 08:21:59

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

>"Marex" j0cpdb$1nn$...@i...gazeta.pl

>Nie karty -- plastyki. :)

I przez to czujesz sie lepiej, ze placisz za plastik?

15. Data: 2011-07-25 15:39:30

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" s...@4...com

> I przez to czujesz sie lepiej, ze placisz za plastik?

Boże -- jakie to szczęście, że głupcowi nie mogę doradzić mimo swej dobrej woli. :)
[po co głupcy mają oszczędzać? -- aby wyśmiewać się z mądrzejszych od siebie?
nich płacą za wszystko podwójnie, potrójnie...]

Jeszcze raz składam Ci propozycję:

"Eneuel Leszek Ciszewski" j0k2in$kt4$...@i...gazeta.pl

"Przesmiewca" n...@4...com

> Ty sie z nim nie spieraj. To zakrecony koles, zaraz

Poszukaj kolesiów w knajpie lub w burdelu. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

16. Data: 2011-07-26 11:05:30

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>[po co głupcy mają oszczędzać? -- aby wyśmiewać się z mądrzejszych od siebie?
>nich płacą za wszystko podwójnie, potrójnie...]

Nic nie zrozumiales i jak zwykle gadasz sam do siebie.

17. Data: 2011-07-27 18:19:08

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" 1...@4...com

> Nic nie zrozumiales i jak zwykle gadasz sam do siebie.

Zrozumiałem -- karta jest za free, nie sam plastyk, ale
cała karta kredytowa -- i piszą to wyraźnie. :) Co innego,
gdyby napisali, że sam plastyk :) dają za darmo. :) Bankierzy
rozróżniają te dwa pojęcia:

-- karta kredytowa (czyli: kredyt, plastyk, rachunek,
obsługa, PINy, podpisy itd.)

-- plastyk (czyli składowa karty kredytowej)

Ale być może Ty nie rozumiesz, że my, klienci banków, dbamy
o dobre ;) relacje z bankami -- dobre dla nas, nie dla banków. ;)

Chcesz może zarobić? Za każdego, kto (z Twego plecenia) otworzy
Ekstrakonto w KB (7% rocznie! i zero kosztów!) i przez co najmniej
2 miesiące będzie tam przelewał swoje wynagrodzenie (czy rentę itp.
emeryturę lub inny zasiłek -- detale trzeba uzgodnić) dam Ci aż 10
złotych... Sam zadowolę się satysfakcją z udzielenia pomocy!! ;)
(wyrażoną banknotem 50cio złotowym)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

18. Data: 2011-07-31 22:39:34

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Jul 2011 21:17:12 +0000 (UTC), Marex napisał(a):
> Psu to akurat warto zawierzyć.Nie zawiedzie Cię. Gazownictwu mniej...

Gazownictwo jest o tyle wredne, że może dostarczać niewiadomoco. Elektrownia
nie puści oszukiwanego prądu, a gazownia puści gaz z dowolnymi domieszkami
i jedynym efektem będzie zimniejsza woda i wyższe rachunki :(

Można opowiadać o alternatywach, ale jeśli ktoś nie chce się babrać z węglem
to przy ogrzewaniu alternatywy dla gazu nie ma :-/

Pozdrawiawm,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

19. Data: 2011-08-01 10:36:35

Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Można opowiadać o alternatywach, ale jeśli ktoś nie chce się babrać z węglem
> to przy ogrzewaniu alternatywy dla gazu nie ma :-/

Może nie ma a może jest. Z małego bo kilku miesięcznego doświadczenia widzę że
gotowanie na gazie to porażka energetyczna a i komfort dużo mniejszy.
Ogrzewanie to trochę inna para kaloszy. Z reklam pieców nijak nie da się
wyciągnąć żadnych wniosków. Trzeba by policzyć samemu. Żeby grzanie wychodziło
oszczędnie, to przy grzaniu czymkolwiek trzeba mieć perfekcyjnie ocieplony dom
lub mieszkanie. Za prądem przemawia, poza chorymi cenami pieców
akumulacyjnych, niska koszt grzejników i instalacji. Brak płatnych przeglądów
i bardzo niska awaryjność. Najwyższa bo stu procentowa sprawność, oraz tania
możliwość sterowania na poziomie nie osiągalnym dla innych nośników. I tak jak
piszesz bez, względu na parametry prądu za kilowatogodzinę zawsze się płaci
jak za kilowatogodzinę.

rachunki ze prąd
W jakim zakresie gazownia musi...
krycie starego dachu