Mnóstwo wągrów (czarnych kulek ) na nosie - uciążliwy problem

1. Data: 2005-09-29 22:41:20

Temat: Mnóstwo wągrów (czarnych kulek ) na nosie - uciążliwy problem
Od: "Adam" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mój problem polega na tym, że mam mase wągrów na nosie ( codziennie pojawiają
sie nowe ). Trwa to już od paru lat i nie potrafie tego uciązliwego problemu
zwalczyć ( w inych czesciach mojego ciała wągry nie występują ). Codziennie
staram sie je wyciskać ale to nic nie daje, ponieważ na nastepny dzień znowu
rodzą się na nowo. Smaruje się także codziennie robionym spirytusem i
przeźroczystą maścią metarnazol ( specyfiki te przepisała mi pani dermatolog )
ale to wogóle nie pomaga. Czy zna ktos jakis skuteczny sposób żeby te obrzydliwe
wągry nie występowały raz na zawsze na moim nosie ?

2. Data: 2005-09-30 10:17:23

Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja gdzieś kiedyś wyczytałam na forum dyskusyjnym.. zabij mnie a nie pamiętam
gdzie to było.. przepis na takie "coś".
Nafta kosmetyczna-40ml (kosztuje jakieś 3zł) + olejek pichtowy-10ml
(ok.8zł).
Wymieszać i przecierać twarz najlepiej wieczorem bo nafta jest dosyć tłusta.
Możesz trezć nawet dosyć mocno, o ile Twoja skóra nie jest zaliczana do
delokatnych, przy ewentualnym pieczeniu posmarowac buzię kremem i bedzie ok.
Ja stosuje i musze przyznać, że działa i efekty widoczne były już po 3
dniach.
Jeśli masz poważne już problemy z cerą to zamiast nafty możesz zakupić
petroleum, kosztuje jakiś 5zl.

Powodzenia i goofa do góry ;)

3. Data: 2005-09-30 10:30:38

Od: "Andrzej Zub" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze lepiej pojsc do kosmetyczki sie poradzic o ile wiem to pory skory
powinny byc dobrze wyczyszczone przez kosmetyczke bo sam dokladnie tego nie
zrobisz a wcieranie w to spirytusu chyba nic nie daje , masz poprostu na
nosie bardzo rozszezone pory i tam gromadzi sie loj i brod, sa tez
kosmetyki dla takiej skory popytaj w drogeriach.

4. Data: 2005-09-30 16:49:21

Od: "adam" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dniach.
> Jeśli masz poważne już problemy z cerą to zamiast nafty możesz zakupić

Chyba znalazłem to forum --- >
http://www.wizaz.pl/forum/archive/index.php/t-48400.
html

Wysłałem Ci @ więc jeśli możesz to go odczytaj

5. Data: 2005-09-30 17:11:29

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Zub" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nosie bardzo rozszezone pory i tam gromadzi sie loj i brod, sa tez
> kosmetyki dla takiej skory popytaj w drogeriach.

przy mojej tlustej skorze, po gruntownym czyszczeniu u kosmetyczki wagrow
nie bylo przez....4 dni:( potem wygladalam jak przed zabiegiem:(

Kaszel - juz nie zabawne
rak piersi
re:choroba niewybiera
nowe okulary - problem
zmiana pigułek antykoncepcyjnych z 3 na 1 - fazowe