Mocowanie na krawędzi betonowej ściany

1. Data: 2004-10-15 10:02:24

Temat: Mocowanie na krawędzi betonowej ściany
Od: Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak blisko krawędzi betonowej ściany można wiercić otwory pod kołki
rozporowe (8mm), aby nie spowodować rozkruszenia materiału? Dodam, że
późniejsze obciążenie kołka będzie skierowane właśnie ku krawędzi
ściany. Ściana nośna w budownictwie wielkopłytowym.
Piotr

1. Data: 2004-10-15 11:55:51

Temat: Re: Mocowanie na krawędzi betonowej ściany
Od: "JJAAGG" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronach hilti mozna bylo kiedys znalezc darmowy programik do obliczen
mocowan. Odpowiedz nie jest prosta, zalezy jaki to beton, czym ma byc
obciazony, jaki kolek uzyjesz, na jaka glebokosc wiercisz. Kolki rozporowe
badz tez kotwy segmentowe powoduja wstepne naprezenia w otworze. Kotwy
wklejane czegos takiego nie maja. Mysle ze 8-10cm powinno byc bezpiecznie.

1. Data: 2004-10-15 11:59:21

Od: "Astm" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli to istotne to zadzwoń do hilti na infolinię w/g mnie jest bardzo
kompetentna (dla mnie laika)

Najblizej do krawędzi możesz mocować kotwy wklejane, które nie wprowadzają
naprężeń od kotwy.

--
Arek
GG# 1735365

1. Data: 2004-10-15 12:30:54

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JJAAGG wrote:

> [...]
> badz tez kotwy segmentowe powoduja wstepne naprezenia w otworze. Kotwy
> wklejane czegos takiego nie maja. Mysle ze 8-10cm powinno byc bezpiecznie.

Dziękuję, sprawdzę co na to program.
Piotr

2 Grzalki w kuchni elektrycznej
zabudowa kuchni...dylemat Piecyk elektr vs Junkres ??
Re: ogrzewacz wody - woda razi prądem
Super Glue- plama
Krzywa wielka plyta - jak polozyc glazure