Mocz a Tradzik

1. Data: 2004-01-01 12:43:43

Temat: Mocz a Tradzik
Od: "Niunia" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to prawda ze moczem mozna leczyc np tradzik ? jesli tak to np jak ?

1. Data: 2004-01-01 12:52:19

Temat: Re: Mocz a Tradzik
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niunia <y...@w...pl> napisał(a):

> Czy to prawda ze moczem mozna leczyc np tradzik ? jesli tak to np jak ?

NTG. Sio won na pl.misc.paranauki, bo wysłać coś takiego na pl.sci.medycyna...

JoP

1. Data: 2004-01-01 13:02:57

Od: "Niunia" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba jeszcze kogosw po sylwestrze trzyma :P

1. Data: 2004-01-01 13:28:11

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niunia" <y...@w...pl> napisał
> Czy to prawda ze moczem mozna leczyc np tradzik ? jesli tak to np jak ?

Poszukaj w necie o urynoterapii hehe Wedlug niektorych mocz jest lekiem na
wszystko ;))))))))

1. Data: 2004-01-01 13:41:25

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niunia <y...@w...pl> napisał(a):

> Chyba jeszcze kogosw po sylwestrze trzyma :P

1. Ta grupa nie służy dyskusjom o urynoterapii, leczeniu psim sadłem,
vilcacorze ani diecie optymalnej.
2. Zapoznaj się, z łaski swojej, z netykietą.

JoP

1. Data: 2004-01-01 13:52:27

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tusia <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Niunia" <y...@w...pl> napisał
jesli

> Poszukaj w necie o urynoterapii hehe Wedlug
niektorych
> mocz jest lekiem na wszystko ;))))))))

Mocz chyba nie, ale mocznik jest -AFAIK - jest
wykorzystywany w produkcji niektorych preparatow.

Nina

1. Data: 2004-01-01 14:50:22

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niunia" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy to prawda ze moczem mozna leczyc np tradzik ? jesli tak to np > jak ?

Podobno moczem można liczyć wiele schorzeń, ale żadne badania nie
udowodniły, iż jest tak naprawdę. Dla mnie leczenie moczem to takie same
bajki, jak bioenergoterapia itp. Niemniej mocznik rzeczywiście jest
substancją, która wygładza skórę i często jest dodawany do niektórych
kosmetyków. Sama miałam krem do rąk z mocznikiem. :-)
Natomiast wątpię, by pomogło Ci to, że np. ktoś nasika Ci na twarz, brzydko
mówiąc. ;-))) Lepiej idź do dermatologa i skorzystaj z bardziej tradycyjnych
sposób walki z trądzikiem.

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-01 17:06:41

Od: "maranka4" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niemniej mocznik rzeczywiście jest
> substancją, która wygładza skórę i często jest dodawany do niektórych
> kosmetyków. Sama miałam krem do rąk z mocznikiem. :-)

Seria Xerial (SVR) z dodatkiem mocznika do nabycia w aptece. Dermatolog
kiedyś mi przepisała na zapalenie mieszków włosowych. Działa na zasadzie
pellingu. Pomogło. Potem używałam balsamu do ciała z tej samej serii, ale
opakowanie było duże 500 ml, wieć po jakimś czasie zaczeło "inaczej"
pachnieć.

Nie eksperymentowałabym z moczem samym w sobie (nawet własnym).

--
maranka a&m
GG 5579179

1. Data: 2004-01-01 20:02:18

Od: "Niunia" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo
czemu bys nie eksperymentowala?
a moze ktos probowal ?
a co do kolezanki Jolanty to akurat jest to grupa uroda a nie medycyna
prosze wiec czytac uwaznie jak to kolezanka nawala "netykiete" :P

1. Data: 2004-01-01 20:25:02

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Właściwie mogłabym na priv., ale po co - "wstydliwy" temat?! - nie rozumiem
koleżanek. Stara, dobra, zaufana kosmetyczka to niby dlaczego proponowała
swoim najlepszym klientkom przecierać cerę /również ręce/ ich własnym
moczem? - bo chyba nie dlatego, żeby się od nich uwolnić?:) A jogini mocz
piją i długo, zdrowo żyją ;) Od wieków wiadomo, jakie własciwości ma mocz -
jedną z nich jest aseptyka właśnie - przemywanie twarzy nie zaszkodzi na
pewno. Mówię z pełną odpowiedzialnością i serio. Magnolia.

Chcę zostać blondynką/pierwszy raz/
W nowym roku 2004
W nowym roku 2004
Serum regenerujące na noc Avonu warto???
Sylwester