Moda na mixy alkoholowe

1. Data: 2002-08-20 14:40:18

Temat: Moda na mixy alkoholowe
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

W Niemczech zapanowala moda na mixy alkoholowe.
Mozna kupic piwo o dowolnym prawie smaku i aromacie, piwo z cola, rum z
sokiem...

Mi strasznie smakuja "Bacardi RIGO" (mix bacardi+woda sodowa soda+sok
limetek) w roznych odmianach (z mango jest dobre :-) i Smirnoff ICE
(smirnoff + lemoniada). Moc piwka (cos kolo 5% vol) ale ciekawa sprawa.
Tylko drogie troche (jakies 2 euro/0,3l)

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-08-20 15:24:18

Temat: Re: Moda na mixy alkoholowe
Od: "kudziu" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (smirnoff + lemoniada). Moc piwka (cos kolo 5% vol) ale ciekawa sprawa.
> Tylko drogie troche (jakies 2 euro/0,3l)

W Rosji ta moda trwa od dawna:-). Jak bylem w maju w ST. Petersburgu, ,to w
kazdym niemal sklepie mozna bylo nabyc takowe mixy w puszkach i butelkach
(Gin+tonik, brandy+cola etc).

1. Data: 2002-08-20 18:30:24

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasz Madeksza" <m...@g...de> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> (smirnoff + lemoniada). Moc piwka (cos kolo 5% vol) ale ciekawa sprawa.
> Tylko drogie troche (jakies 2 euro/0,3l)

Wez sie Lukasz zamknij!!! Dobra?!!! Ja o tej porze pije normalne dobrze
schlodzone piwo lub kieliszek zmrozonej wodki. A Ty wyskakujesz z tymi
swinstwami. Wiesz, ze ja mam Tesciowa w Berlinie? Napuscic?!

Irek kochany

1. Data: 2002-08-20 19:16:39

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Aug 2002 20:30:24 +0200, "Irek Zablocki"
<i...@w...de> wrote:

> [...]
>schlodzone piwo lub kieliszek zmrozonej wodki. A Ty wyskakujesz z tymi
>swinstwami. Wiesz, ze ja mam Tesciowa w Berlinie? Napuscic?!

Irek jemu sie od ksiazek tak porobilo...biedny Lukasz...
jedynym dopuszczalnym dodatkiem do piwa moze byc sok malinowy...no i
moze sznaps...
;->

Art(Gruby ale coraz chudszy...)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-08-20 19:21:23

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> Irek jemu sie od ksiazek tak porobilo...biedny Lukasz...
> jedynym dopuszczalnym dodatkiem do piwa moze byc sok malinowy...no i
> [...]
uuu - Art - ale po piwie ze sznapsem glowka sie bardzo kiwa i obiadek idzie
na spacer ;-) - piwko ze sokiem moze byc - ale najlepszy jest Kilkenny w
duzych ilosciach i sote ;-)
Herbatka

1. Data: 2002-08-20 19:24:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Irek jemu sie od ksiazek tak porobilo...biedny Lukasz...
> jedynym dopuszczalnym dodatkiem do piwa moze byc sok malinowy...no i
> [...]

Tobie tez upal sie rzucil na mozg...sok do piwa..o sznapsie nawet
nie wspomne...kochanienki! Po co to? Na co to??????

Kr

co sie dowiedziala, ze kolega, z ktorym siedziala w jednej lawce
w ogolniaku TYLKO na biologii mieszka szczesliwie od 10 lat w
Twoim Stanie USA
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-20 19:48:04

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki wrote:
> Wez sie Lukasz zamknij!!! Dobra?!!!

Podanie, 3 zdjecia i znaczek skarbowy. Wtedy pomyslimy :-)

> Ja o tej porze pije normalne dobrze
> schlodzone piwo lub kieliszek zmrozonej wodki. A Ty wyskakujesz z tymi
> swinstwami.

Pierwsze primo: piwo pijam wylacznie w formie "czystej", czyli bez
zadnych wzmacniaczy, oslabiaczy, smakowaczy etc. O piwach rozniastych
bylo w celach informacyjnych (ciekawi mnie, czy w PL tez jest taka moda
tego lata).
Jakby co: ulubione gatunki Beck's, Heineken, Zywiec, Pilsner Urquell

Drugie primo: wodki czystej nie cierpie, akceptuje tylko zubrowke z
sokiem jablkowym albo mieszaniny rumowe (vide Cuba Libre) i ten Bacardi
costam mi smakuje. I tyle.

Secundo: O gustach sie nie dyskutuje :-)

Tertio: No to chyba musimy isc razem na piwo :-)

> Wiesz, ze ja mam Tesciowa w Berlinie? Napuscic?!

Jak zubrowke przyniesie to czekam - sok mam ;-)))

Pozdrawiam wszystkich a szczegolnie Irka-Puryste-Tradycjonaliste :-)

1. Data: 2002-08-20 20:12:26

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki wrote:

> schlodzone piwo lub kieliszek zmrozonej wodki.

A skoro juz jestesmy w tych klimatach: wlasnie zajadam sledzika :-)

Zaraz bedzie atak wiadomej Ligi - ja sie dzisiaj wszystkim chyba
narazam, hehe :-))

Serdecznosci dla calej kochanej Grupy :-))

1. Data: 2002-08-20 20:12:58

Temat: Odp: Moda na mixy alkoholowe
Od: "Bask" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Art(Gruby) <j...@p...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:m...@4...com..
.

> Irek jemu sie od ksiazek tak porobilo...biedny Lukasz...
> jedynym dopuszczalnym dodatkiem do piwa moze byc sok malinowy...no i
> [...]
No , chyba nie..
Slynny cocktail Black Velvet
to:
330 ml piwa Guiness
330 ml szampana wytrawnego ( moze tez byc wino musujace )
Zarowno piwo jak i szampan winno byc dobrze schlodzone. Wlewac jednoczesnie
do wysokich szklanek . Podawac natychmiast nim sie ociepli.
(najlepiej miedzy posilkami jako napoj orzezwiajacy i gaszacy pragnienie )
Pozdrowienia
Bask

1. Data: 2002-08-20 20:22:41

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do wysokich szklanek . Podawac natychmiast nim sie ociepli.
> (najlepiej miedzy posilkami jako napoj orzezwiajacy i gaszacy pragnienie )

No nieeeee - co za marnotrawstwo Guinnessa :-(((
Herbatka

Tralala - luznych dygresji kilka
Wczasy ochudząjąco relaksujące i proszę się nie śmiać!
AIWAR....
Lodowka - pytanie
Mojo