Tralala - luznych dygresji kilka

1. Data: 2002-08-20 14:25:13

Temat: Re: Tralala - luznych dygresji kilka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Aug 2002 16:36:16 +0200, Lukasz Madeksza
<m...@g...de> wrote:

>W telegraficzynm skrocie ze zyjem jeszcze
>
>- balagan jak byl tak jest
>- zgubilem klucze do mieszkania i trza bedzie placic jakies 30euro kary :-(
>- na obiad rucola+pomidorki+oliwa+czosnek+pieprz+sol i bulki z maslem (i
>juz jest on-topic :-))
>- jak sie uda we wrzesniu znowu wyskocze w gory
>- straszna ta powodz :-(
>
>Caluski dla Krysi i serdecznosci dla reszty ;-))))))))

a czymzesz ja osbie zalsuzyla [blush, blush].
obiad bardzo mi sie podoba.
To powodz jeszce nie poszla dalej?
Balagan, powiadasz..kometarzy nie bedzie; uzeram sie z Mloda o to
i zdaje sie, ze kompletnie przegralam...To sa zady i walety ,
kiedy dziecko ma dla sibie do dyzpozycji dwa polaczone pokoiki na
najwyzszym pierze w domu. Dodam, ze na tym pietrze jest tylko
jeszcze strych, czyli nie mam po co tam chodzic.

U nas dzis na kolacje: kalafior z koperkiem, fasolka zielona,,
pomidor, oliwki posypane duza iloscia chrupiacego boczku/bekonu.
nic mi sie wiecej nie chce robic.

caluski nazad
Tr
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-20 14:36:16

Temat: Tralala - luznych dygresji kilka
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

--
Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences

1. Data: 2002-08-20 15:05:18

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> a czymzesz ja osbie zalsuzyla [blush, blush].

Niczym ;-))))
Po prostu mam dobry humor (juz po pracy ajutro wolne :-)

> To powodz jeszce nie poszla dalej?

A Ty chcesz, zeby do Berlina doszla i nas z Wladkiem od swiata odcielo?!
Jak dla mnie to i tak juz wystarczy.
Mam nadzieje, ze Polske jakos ominie.

> Balagan, powiadasz..kometarzy nie bedzie;

Huh, jakos przedwczoraj zbila mi sie "nietlukaca miska z duralexu". Z
grubsza zamiotlem ale odkurzac mi sie nie chcialo (bo odkurzacz muzyke
zaglusza :-)) i teraz jak chodze to czasem cos sie w piete wbije, albo
zakluje... :-)))

> U nas dzis na kolacje: kalafior z koperkiem, fasolka zielona,,
> pomidor, oliwki posypane duza iloscia chrupiacego boczku/bekonu.
> nic mi sie wiecej nie chce robic.

Moze jutro cos takiego sobie zrobie (tylko bez oliwek, brrr!)

Reke bym sobie dal uciac, ze u moich rodzicow dzisiaj ziemniaki ze
skwarkami + fasolka szparagowa + jajka sadzone + kefir/maslanka. Oni tak
zawsze jak goraco...

1. Data: 2002-08-20 21:53:46

Temat: Odp: Tralala - luznych dygresji kilka
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lukasz Madeksza <m...@g...de> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...de...
> W telegraficzynm skrocie ze zyjem jeszcze
>
> - balagan jak byl tak jest
> - zgubilem klucze do mieszkania i trza bedzie placic jakies 30euro
kary :-(

A jak ta pozostawiona samopas lodówka?

cherokee zaintrygowana wyrobami Bosch

1. Data: 2002-08-20 22:39:01

Temat: Re: Odp: Tralala - luznych dygresji kilka
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd wrote:
> A jak ta pozostawiona samopas lodówka?
> cherokee zaintrygowana wyrobami Bosch

Wszystko OK, bylem mile zaskoczony.
Wyciagnalem wtyczke, otworzylem dzwiczki i zamrazalnik i wyjechalem.
Po powrocie nie bylo nigdzie ani kropli wody, nic nie zalalo :-)
<reklama >Zawsze uwazalem Boscha za dobra firme </reklama>

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

Wczasy ochudząjąco relaksujące i proszę się nie śmiać!
AIWAR....
Lodowka - pytanie
Mojo
RYBA smażona marynowana, czyli moje wkupne