Moda na wstawanie

1. Data: 2004-06-18 06:40:25

Temat: Moda na wstawanie
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

wkurza mnie moda na to, że jak nauczyciel wchodzi do klasy, uczniowie
wstają. Czasami wpadam na chwilkę do sali z dziennikiem, a to tylko
zamieszanie z tego.....

--
Przemysław Adam Śmiejek

2. Data: 2004-06-18 07:36:01

Temat: Re: Moda na wstawanie
Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tristan Alder napisał:

> Witajcie,
>
> wkurza mnie moda na to, że jak nauczyciel wchodzi do klasy, uczniowie
> wstają. Czasami wpadam na chwilkę do sali z dziennikiem, a to tylko
> zamieszanie z tego.....

To nie moda, tylko dobre wychowanie. Tak ma byc i koniec.

Nie uczyli Cie w szkole? ;-)

Edytka [edymon]

"A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem"

3. Data: 2004-06-18 07:57:31

Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie,
>
> wkurza mnie moda na to, że jak nauczyciel wchodzi do klasy, uczniowie
> wstają. Czasami wpadam na chwilkę do sali z dziennikiem, a to tylko
> zamieszanie z tego.....

wchodzac do klasy machaj reka zeby nie wstawali
jesli nie wyeliminujesz "zamieszania" calkowicie, to skutecznie je
zmniejszysz :)

4. Data: 2004-06-18 10:40:23

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia pią 18. czerwca 2004 09:36 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane [edymon]:

> To nie moda, tylko dobre wychowanie. Tak ma byc i koniec.

Dobre wychowanie to nie robić zamieszania w czasie lekcji. Tak ma byc i
koniec.

> Nie uczyli Cie w szkole? ;-)

Nie, jestem z normalnej dzielnicy :)

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

5. Data: 2004-06-18 15:18:46

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wkurza mnie moda na to, że jak nauczyciel wchodzi do klasy, uczniowie
> wstają. Czasami wpadam na chwilkę do sali z dziennikiem, a to tylko
> zamieszanie z tego.....

Jesli nie chcesz zamieszania, to nie wpadaj z tym dziennikiem do sali na
chwilkę. Wygląda bowiem, że to ty wprowadzasz zamieszanie, a nie uczniowie,
którzy zachowują się zupełnie poprawnie.

--
Roman Stachowiak
http://www.gimnazjum.pl/karta

6. Data: 2004-06-18 17:56:16

Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jun 2004 08:40:25 +0200, Tristan Alder napisał(a):

> wkurza mnie moda na to, że jak nauczyciel wchodzi do klasy, uczniowie
> wstają. Czasami wpadam na chwilkę do sali z dziennikiem, a to tylko
> zamieszanie z tego.....

Ja zawsze wchodząc mówię: dzieńdobry, dziękuję - nie wstawajcie.
Wystarczy mi to, że chcą to zrobić.

--
Grendel

7. Data: 2004-06-18 21:44:45

Od: "Ala" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak"
napisal to co napisal i RACJA!
-nie wchodz, tam sa prowadzone zajecia

A potem wszyscy podnosza larum, jaka ta mlodziez jest, nie ustepuja miejsca
i takie tam...

Porzadek musi byc, jesli nie dobre wychowanie

(tez jeste z calkiem normalnej dzielnicy)

pozdrowka juz prawie wakacyjna Dudlina

8. Data: 2004-06-19 21:49:16

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ala" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
<..>
> Porzadek musi byc, jesli nie dobre wychowanie
> (tez jeste z calkiem normalnej dzielnicy)
> pozdrowka juz prawie wakacyjna Dudlina
<..>
"MILCZ" lepiej, gupot nie pisz!
A jak (z urzędu) mam oddać w połowie lekcji dziennik w klasie podzielonej
na grupy? NAWET na klasówce wchodzę...
A jak _mama_ przyjdzie do szkoły, (ja mam okienko), a ona chce zasięgnąć...
Co jest? Ile czasu trwa to wstawanie i siadanie?
Nie macie innych problemów?
Kiedyś zalecali gimnastykę na lekcjach!
Uczniowie pod koniec roku.... powinni rozumieć polecenia...
ruchem gałek oczu swojego nauczyciela, a co dopiero machanie ...rekami!
: -F
Dobranoc
Roman

9. Data: 2004-06-20 12:38:06

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik RomanO napisał:
[ciach
> A jak (z urzędu) mam oddać w połowie lekcji dziennik w klasie podzielonej
> na grupy? NAWET na klasówce wchodzę...
Chyba nie powinno sie opuszczac klasy na lekcji?
I nie mow, ze musisz, bo ja to rozwiazalam tak, ze mam swoj "prywatny"
dziennik i tam zapisuje oceny biezace, a potem wpisuje je do dziennika.
Na nastepnej lekcji dziennik wedruje do mnie i zadnego problemu z
wychodzeniem i noszeniem dziennika nie ma. Nie uwazasz, ze to tez
kwestia zwyklego dogadania sie z nauczycielem, z ktorym dzielisz sie
klasa i dziennikiem?
> A jak _mama_ przyjdzie do szkoły, (ja mam okienko), a ona chce zasięgnąć...
Niech zasiega w wyznaczonych przez Ciebie godzinach. W mojej szkole
kazdy ma swoj dyzur raz w tygodniu w godzinach wiadomych rodzicom.
> [...]
> Uczniowie pod koniec roku.... powinni rozumieć polecenia...
> ruchem gałek oczu swojego nauczyciela, a co dopiero machanie ...rekami!
Wstawanie, gdzy wchodzi ktos starszy, a do tego nauczyciel to objaw
dobrego wychowania. Juz tego w szkole nie ucza?

10. Data: 2004-06-20 12:59:02

Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał(a):

> Chyba nie powinno się opuszczac klasy na lekcji?

Ponieważ?

Program do wypisywania świadectw oceny opisowej w klasach 1-3
Program do wypisywania świadectw oceny opisowej w klasach 1-3
My Lesbian Leather Fetish 686
aktualizacja
Busty European Teens 1644