Re: Moge poznac wyznanie lekarza?

From: "casus" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Moge poznac wyznanie lekarza?
Date: Sun, 21 Sep 2003 02:07:56 +0200

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości
news:bki8k2$rpb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
żeby
> ten fakt poprostu zaakceptowali i złączli się z krzyżem Pana, źródłem
> wszelkiej duchowej płodności oraz zajeli się innymi waznymi posługami na
> rzecz bliźniego. Kościół uważa, że dziecko nie jest czymś należnym, jest
> darem od Boga. Nie ma czegos takiego jak prawo do dziecka. To dziecko
> posiada prawo do tego, aby byc owocem właściwego aktu miłości małżeńskiej.
> Kościól uważa, że zapłodnienie poza ustrojowe jest grzechem ponieważ:
> - pobranie nasienia do badania następuje poprzez masturbację, której
Kościół
> [...]
> umiera w naturze nie jest przyjmowany, bo naturze wolno, a człowiekowi nie
> wolno ingerować i wyręczać Pana Boga,
> - in-vitro jest technicznym sposobem poczęcia. Komórka jajowa łączy się z
> plemnikiem poza ustrojem, a n ie po akcie miłości.
> Wg teologii mężczyzna może oddać nasienie do badania nie popełniając
grzechu
> tylko poprzez wykonanie biopsji jąder, co oznacza, że za każdym razem
trzeba
> nacinać jądro, aby wydobyć z niego plemniki. To jedyna akceptowana przez

Czy Ty niekiedy czytasz Kobieto?
Bo mam wrazenie ze nie, i tylko potem walisz swoje - poczytaj moje posty, a
potem sie wypowiadaj, bo bladzisz....
Z reszta - z Toba nie polemizuje, bo widzisz tylko swoje i nic
wiecej...nawet jak ktos ma poglady zblizone do Twoich to i tak twierdzisz,
ze tylko Twoje jest doskonale....
Jesli siadziesz spokojnie i poczytasz, to co napisalem, to moze wyciagniesz
cos logicznego....
Tak czy siak,,,,,,ja w dyskusji z Toba EOT, bo nie ma sensu.......

casus