Re: Moge poznac wyznanie lekarza?

Data: 2003-09-21 17:53:59
Temat: Re: Moge poznac wyznanie lekarza?
Od: "Elizabeth" <w...@p...com>

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bkjreh$ij3$1@topaz.icpnet.pl...
> bkjqoi$k3r$...@i...gazeta.pl,
> casus <c...@g...pl>:
>
> > Bingo - LOOK!!!!!!!!!!!! : archiwum:-)
Casus pogniewał się na mnie jak napisałam, że lekarze piją wódę na dyżurach
i podałam link do artykułów, z których wynikało w jaki sposób traktują
pacjentow. Chodziło o osoby niepełnosprawne i chore psychicznie, że zdarza
się, że wstrzykują im zamiast leku wodę destylowaną i jakie są tego skutki.
Ośmieliłam się wykazać prawdę o niektórych lekarzach, także o tym panu
doktorze, który nie udzielił pomocy zgwałconej dziewczynce i również podałam
link. Te linki najbardziej denerwują Casusa, dlaczego? nie trudno się
domyśleć:) Napisałam również, że do mnie osobiście trafiają skargi pacjentów
i mogłabym codziennie zarzucać grupę doniesieniami o przestępstwach tej
grupy społecznej, a nawet na pewnym etapie śledztwa ujawniać nazwiska. Być
może tego Casus się boi? Śmieszyła mnie dyskusja na temat nowego nicka
Casusa, jak również Jego strach przed tym abym nie zostala jego pacjentką,
bo jak twierdzi nie udzieliłby mi pomocy:))). Poza tym śmieszą mnie rady
Casusa odnośnie orzecznictwa ZUSowskiego, które uważam za celowe
wprowadzanie w błąd grupowiczów. Nie podobała mi się również dyskusja
Casusa, a właściwie ton w jakim prowadził wymianę zdań z panem, który uważal
się za proroka. Nie pamiętam nazwiska tego człowieka. Myślę, że to dosyć aby
podnosila się Casusowi adrenalina.
Nie mogę natomiast ocenić merytorycznie konsultacji okulistycznych i pragnę
wierzyć, że są one rzetelne.
Elizabeth