Mój Manifest Lipcowy

21. Data: 2007-07-23 11:09:41

Temat: Re: Mój Manifest ...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:f81r50$514$1@news.onet.pl...

> To zależy, kto szukając trzyma świeczkę...

musiałbyś sobie świeczkę zainstalować na głowie by było inaczej niż
"zazwyczaj" ale wtedy poparzona i zakapana woskiem czuprynka i tak nie
postawiłaby twojej inteligencji w kożystniejszym "świetle"
-tak przed innymi jak i przed sobą ;P
bo chyba nie sugerujesz iż chodzi ci o chowanie świecy pod korcem lub
-co gorsza -za plecami ;D

22. Data: 2007-07-23 11:22:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f8227n$r85$1@news.onet.pl...

> [...]
> -tak przed innymi jak i przed sobą ;P
> bo chyba nie sugerujesz iż chodzi ci o chowanie świecy pod korcem lub

Mam cię - a o mieszkaniu w beczce nie słyszał?

23. Data: 2007-07-23 11:23:27

Temat: Re: Mój Manifest Lipcowy
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jul 2007 11:08:46 +0200, Sky napisze

> więc zapewne z powodu jakiego Panslawista powinien nienawidzić
> Sobót...choć wolne [a może właśnie dlatego są wolne?] ;)

o ideologicznych powodach też nie myślałem

24. Data: 2007-07-23 11:26:46

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jul 2007 00:59:14 +0200, Bluzgacz napisze

> Nie zrozumiales mnie chyba, ale to sie zdarza.

pewnie za długie przemówienie...

25. Data: 2007-07-23 11:28:55

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam cię - a o mieszkaniu w beczce nie słyszał?

mieszkać to jedno a chodzić ze świeczką -drugie ;P

26. Data: 2007-07-23 11:32:53

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Mon, 23 Jul 2007 11:08:46 +0200, Sky napisze

> o ideologicznych powodach też nie myślałem

ponieważ alternatyw jest jeszcze trochę
wyczerpawszy dwie najbardziej prozaiczne
czekam więc na twe [niekonieczne] wynużenie
;)

27. Data: 2007-07-23 11:44:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f823j6$vfs$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> ponieważ alternatyw jest jeszcze trochę
> wyczerpawszy dwie najbardziej prozaiczne
> czekam więc na twe [niekonieczne] wynużenie

Alternatywy wyczerpałeś płonnie - zostały ci jeno mikre warianty...

28. Data: 2007-07-23 12:20:13

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jul 2007 13:44:56 +0200, Panslavista napisze

> Alternatywy wyczerpa?e? p?onnie - zosta?y ci jeno mikre warianty...

Ikselka:
"mam uraz do tej daty, bo zawsze [...] w tym dniu
była wściekle nudna akademia"

29. Data: 2007-07-23 20:40:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dla przeciwwagi: jutro jestem w Wawie

pozdrów wspólnych znajomych... ;)

30. Data: 2007-07-24 12:53:43

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> pozdrów wspólnych znajomych... ;)

Nie przeczytałam tego przed wyjazdem - a o których myślałeś?
;-)
Czasu za dużo nie miałam, bo zwiedzenie Muzeum zajęło mi chyba ze 2
godziny, plus odwiedziny u krewnych itp. - w sumie cały dzień zajęty.
Miałam nadzieję, że spotkam w Muzeum np. Bluzgacza - jednak ;-)
Za to byłam w świetnej knajpce o nazwie "Stara Szafa" - co za pyszności
tam serwują! Idealne miejsce na przyszłe grupowe spotkanie :-D

--

XL wiosenna :-)

"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

prawdziwy Jezus
WYBORY
Co tutaj sie dzieje???
W sprawie "Panslavisty"