Moj endokrynolog mnie pochwalil:-)

1. Data: 2004-05-11 19:59:16

Temat: Moj endokrynolog mnie pochwalil:-)
Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Minely dwa latka od calkowitego wyciecia tarczycy.
Jak co trzy miesiace przyszla pora kontroli. Staje na ta wage w
gabinecie jak na szafocie, a moj endokrynolog: "No gratuluje! Zmienila
pani diete?" Poprzednio bylam na Atkinsie wlasnie z zalecenia mojego
engdokrynologa, ale niestety hormony szwankowaly i waga przestala
spadac, a nawet troche skoczyla do gory. Od 29 lutego MM i polecialo
7kg. O dziwo, moj pan endokrynolog nie znal MM, wiec uraczylam go
lektura "Szczupla bez wyrzeczen". Relacja po lekturze przy nastepnej
wizycie u mojego ulubionego lekarza:-)
Edytka [edymon]

2. Data: 2004-05-12 13:49:25

Temat: Re: Moj endokrynolog mnie pochwalil:-)
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> gabinecie jak na szafocie, a moj endokrynolog: "No gratuluje! Zmienila
> pani diete?" Poprzednio bylam na Atkinsie wlasnie z zalecenia mojego

a ty skad jestes? bo ja poszukuje madrego endokrynologa!
ostatnio szarpnelam sie na wizyte u jednej slawy, ktora zignorowala moja
hiperinsulinemie i polecila 1000 kcal i kopenhaska!!!!!!!

pzdr
marta

3. Data: 2004-05-12 14:04:30

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ostatnio szarpnelam sie na wizyte u jednej slawy, ktora zignorowala
moja hiperinsulinemie i polecila 1000 kcal i kopenhaska!!!!!!!

A ile kosztowała Cię ta mądra rada?

Krystyna

4. Data: 2004-05-12 16:35:33

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:c7tat9$49f$1@news.onet.pl...

> A ile kosztowała Cię ta mądra rada?

60 zl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pzdr
marta

5. Data: 2004-05-12 17:12:51

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Martka napisał:

> a ty skad jestes? bo ja poszukuje madrego endokrynologa!
> ostatnio szarpnelam sie na wizyte u jednej slawy, ktora zignorowala moja
> hiperinsulinemie i polecila 1000 kcal i kopenhaska!!!!!!!

Z Krakowa. Chetnie podam namiary gdybys potrzebowala.

Edytka [edymon]

6. Data: 2004-05-12 20:11:58

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
napisał
> w wiadomości news:c7tat9$49f$1@news.onet.pl...

> 60 zl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oczywiście trudno mi oceniać, czy to dużo, czy mało, dla płacącego to
raczej zawsze będzie za dużo. Być może zdiagnozowanie Twojego zdrowia
i ustalenie zaleceń jest uzasadnione i warte tej ceny. Przez internet
trudno zgadnąć motywacje znawcy. W każdym razie dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam
Krystyna

7. Data: 2004-05-13 08:43:40

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości

> Z Krakowa. Chetnie podam namiary gdybys potrzebowala.

to ja poprosze! bom z krakowa

pzdr
marta

8. Data: 2004-05-13 08:44:02

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:c7u0e9$gu6$1@news.onet.pl...

> [...]
> i ustalenie zaleceń jest uzasadnione i warte tej ceny. Przez internet
> trudno zgadnąć motywacje znawcy. W każdym razie dzięki za odpowiedź.

dla mnie duzo. a biorac pod uwage moje klopoty z waga i to, ze mam
swiadomosc co mi dolega, po tej wizycie mialam ochote skakac z okna........

pzdr
marta

9. Data: 2004-05-13 10:48:38

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Martka napisał:

> to ja poprosze! bom z krakowa

Dr med. Adam Nazim, przyjmuje na Rejtana 2 w Malopolskim Centrum
Medycznym, tel. do rejestracji 295 41 00.
Nie wiem jak pierwsza wizyta, ale nastepne kosztuja 50zl (moze pierwsza
tez). Lecze sie u niego od ponad 3 lat, 2 lata temu mialam usunieta
tarczyce.Jest naprawde godny polecenia i uczciwy, a przede wszystkim
tlumaczy wszystko doskonale i jest otwarty na rozne "poglady
kulinarno-dietowe":-))) Proponuje na pierwsza wizyte przyjsc juz z
jakimis wynikami badan, ktore gdzies juz wczesniej robilas. BTW, podoba
mi sie, ze jak konczysz lek, a wizyte masz wyznaczona na pozniej, to
mozna zadzownic do niego i poprosic o wypisanie recepty, a on ja
zostawia na recepcji w przychodni i wszystko za free:-)

Edytka [edymon]

10. Data: 2004-05-13 12:22:01

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dr med. Adam Nazim, przyjmuje na Rejtana 2 w Malopolskim Centrum
> Medycznym, tel. do rejestracji 295 41 00.

serdeczne dzieki!!!!

pzdr
marta

[MM] sery
Utknełam
meridia
[MM, ale nie tylko] Co się "odkłada" przy zbyt wysokim poziomie insuliny?
Przykładowy jadłospis diety Atkinsa?