Mój nie pierwszy raz na Grupie

31. Data: 2006-02-24 10:15:22

Temat: Re: Mój nie pierwszy raz na Grupie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości
news:dtmm30$blf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> zapomniałam Ci się przyznać że nie mam ciemnych owocków.
> Mam różowe, żółte i bezpestkowe...nie mam ciemnego. :(((

No to w czym masz problem? Chcesz łozę do ukorzenienia?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

32. Data: 2006-02-24 10:27:47

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski"

> No to w czym masz problem? Chcesz łozę do ukorzenienia?
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Dzięki, ale będzie tylko problem z przesyłaniem...myslę ze może bym kupiła,
tylko wymyśl mi dobry gatunek...do konsumpcji i czegokolwiek ;))PPP

--
ewa

33. Data: 2006-02-24 10:48:38

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, ale będzie tylko problem z przesyłaniem...

Wrzucic patyk do koperty - żaden problem :-)

> myslę ze może bym kupiła, > tylko wymyśl mi dobry gatunek...do konsumpcji
i czegokolwiek ;))PPP

Ciemny do jedzenia bez watpienia najlepszy jest Nero.
I do jedzenia i na wino Iliczewskij Rannij. Także Rondo.
Na www.winogrona.org tworzymy ranking najlepszych odmian. Wyniki będą 28
lutego. Nie omieszkam Wam ich tu przedstawić. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

34. Data: 2006-02-24 11:34:57

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa napisał(a):
.
> Mam różowe, żółte i bezpestkowe...nie mam ciemnego. :(((

A to bezpestkowe u nas też mogą rosnąć? Jaką masz odmianę i jak się
sprawuje? Bo męża mam leniwego- nie chce mu się pestek jeść :(

Pozdrawiam
Ania L.

35. Data: 2006-02-24 12:08:18

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Michał Wilk wrote:

> Tak na marginesie: chcialem ze dwie roslinki puscic na taka metalowa
> konstrukcje, na ktorej wisi hamak - tylko planowalem w tym miejscu uzyc
> winorosli raczej jako wszystko zakrywajacego pnacza, czy sa jakies
> odmiany, ktore bez ciecia dadza w miare znosny owoc?

Lezec sobie w hamaku i raczyc sie winogronami - dobry pomysl!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

36. Data: 2006-02-24 12:54:08

Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to w czym masz problem? Chcesz łozę do ukorzenienia?
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz
>
>Jeśli mozna to ja chętnie reflektuję na parę sztuk Iliczewskij Rannij.
Oczywiście pokrywam wszelkie koszty.
Pozdr.
YOU_rek

37. Data: 2006-02-24 16:27:12

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> No właśnie, kiedy wyszedłeś ?;-D
:)
to tylko przepustka
:))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

38. Data: 2006-02-24 16:29:11

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "YOU_rek" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście pokrywam wszelkie koszty.
> Pozdr.
> YOU_rek

Twoja poczta odrzuca posty :-(
Pozdrawiam ;-)
Janusz

39. Data: 2006-02-24 20:13:39

Od: "YOU_rek" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja poczta odrzuca posty :-(
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz
>
> Wysłałem odpowiedź na priva ale nie jestem pewien czy przeszła więc
zmieniłem e-mail na
pl.rec.ogrody. Spróbuj proszę raz jeszcze.
Pozdr. YOU_rek

40. Data: 2006-02-25 21:57:30

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Bo zwierzątka mają czas godów.
Ludziom nie trzeba aż takich powodów.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

siewki a slonce?
Mój pierwszy raz w Grupie ;)
doświetlanie roślin
Pokrywa śnieżna
co mozna posadzic w donicach na tarasie?