Re: Mój program polityczny.

From: trybun <L...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mój program polityczny.
Date: Wed, 8 Jul 2020 09:19:59 +0200

W dniu 06.07.2020 o 20:03, z...@g...com pisze:
> Ponieważ Gazebo chce bardzo na mnie głosować, to może przedstawię cały program
polityczny :)

> W punktach:
>
> 1. Ograniczenie władzy polityków do bezpieczeństwa wewnętrznego i
zewnętrznego,nauki w zakresie badań podstawowych i innowacji, ochrony zdrowia w
zakresie drogich kuracji, infrastruktury, wymiaru sprawiedliwości, finansów państwa,
ustalonego minimum bezpieczeństwa socjalnego, wyrównywania możliwości rozwoju
poszczególnych regionów. Wszystkie pozostałe zagadnienia mają być przekazane do
samorządów.

> 2. Majątek narodowy ma zostać przekazany obywatelom w postaci akcji tak, aby każdy
stał się realnie właścicielem spółek skarbu państwa, lasów państwowych i pozostałych
składników majątku narodowego.

> 3. Wybory mogą się odbywać jedynie za pomocą plakatów wyborczych na których będzie
spisany program wyborczy kandydatów lub partii. Plakaty mogą być publikowane tylko w
internecie na stronach do tego służących. Zakaz publikowania wizerunków polityków.
Wywiady z politykami jedynie w formie pisemnej. Jeśli to technicznie możliwe wybory
też jedynie poprzez internet.

> 4. Podatki wyłącznie na finansowanie zadań państwowych ustalone na poziomie
pokrywającym zadania którymi zajmują się politycy. Zadania samorządów będą
realizowane z osobnych podatków lokalnych.

> 5. Zaplanowanie rozwoju gospodarczego kraju w sytuacji zmniejszającego się
zaludnienia i zapobieżenie wszystkim zagrożeniom z tym związanym.

> 6. Po wprowadzeniu takiej struktury państwa eliminacja zbędnych przepisów,
urzędników i urzędów oraz funkcji państwa.

A w rzeczywistości na początek potrzeba naprawić tylko kilka spraw

1/ prawo do głosu na NIE dla obywatela.

2/ Powołanie do życia instytucji referendum.

3/ Twarde egzekwowania prawa. Co mi po ustawie o swobodnym dostępie do
wody skoro nikt jej nie przestrzega, anie nie egzekwuje. Co mi po
ustawie nakazującym energetyce dokładanie do nowo
powstałych/modernizowanych sieci łącza multimedialnego skoro nic się nie
dzieje gdy energetyka zwyczajnie tą ustawę bez konsekwencji olewa.

4/ Prywatyzacja wymiaru sprawiedliwości, policji, służby zdrowia,
różnych urzędów tak i tylko tak będą to organy  które służą Obywatelowi
a nie tfu - państwu, czyli jakiemuś partyjnemu kacykowi.

To na razie tyle. Jeżeli stać cię na spełnienie tych postulatów to masz
mój głos,. aha - niespełnione obietnice wyborcze równają się
natychmiastowej dymisji i postawienia przed sądem jako oszusta.