Re: Mój program polityczny.

Data: 2020-07-08 16:15:46
Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: z...@g...com

Kupo zjełczałego tłuszczu. Jeśli chcesz być niewolnikiem w swoim kraju to komuna jest
dla Ciebie rajem. Zapytaj w Korei czy przyjmują uchodźców politycznych. Tam będziesz
miała wszystko "państwowe". Co do lasów państwowych to zakaz wstępu nie był
uzasadniony suszą tylko ustną sugestią premiera co było niezgodne z prawem, kulturą i
dobrymi obyczajami. Do usunięcia piosenki z listy przebojów nie była potrzebna nawet
sugestia. Wystarczy że osrany partyjny pionek wymyślił sobie że komuś mogła by się
nie nie spodobać piosenka. Ostateczne rozwiązanie też nigdy nie zostało wykonane na
pisemne polecenie. Pionki spełniały oczekiwania swoich przełożonych kupo zjełczałego
tłuszczu.