Re: Mój program polityczny.

From: trybun <L...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mój program polityczny.
Date: Wed, 8 Jul 2020 12:06:23 +0200

W dniu 08.07.2020 o 09:47, XL pisze:

> Obywatelowi właścicielowi zwłaszcza :->

Mają służyć Obywatelowi i jego potrzebom a nie tfu - państwu.

> Już ja tam wolę kacyka.

I to jeszcze jeden przykład na błąd kiedy zdecydowano się na udzielenie
praw do głosu dla kobiet. Wielu z was po prostu brak predyspozycji do
uczestnictwa w czymś takim jak wybory. Bez urazy, to tylko moja ocena
istniejącego stanu rzeczy.

> Tego w swoim ,,programie wyborczym" ten pan nie zawarł - symptomatyczne ?

Ale dobrze że chociaż ma jakąś wizję potrzebnych zmian w państwie.