Re: Mój program polityczny.

Data: 2020-07-09 13:57:41
Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: XL <i...@g...pl>

<z...@g...com> wrote:
> Akurat miałem rodziną imprezę.

Wszyscy winni, tylko nie ty?

> Polityka jest obrzydliwa i trzeba do niej zakładać wodery nie garnitur.

> A co do twojej wysokiej samooceny to spróbuj seksu z kimś kto nie musi
> tego robić z tobą. Będzie weryfikacja. Powodzenia.:)

Od 40 lat próbuję właśnie z takim kimś - weryfikacja jest pozytywna, bez
przymuszania, spoko. I jeszcze trochę popróbuję.
Tylko nie rozumiem, czemu akurat tu mówisz o seksie. Andropauza u
niektórych osobników rodzaju męskiego właśnie tak się objawia, że im mniej
mogą, tym więcej o nim mówią - vide ty i gazebo oraz paru natrętów z mojego
otoczenia.
Tym chcecie epatować? Tym mi tutaj dokuczyć? Tylko to pozostaje? Słaba
metoda, bo uderza tylko w was. Podpowiadam jeszcze menopauzę. Typowy chwyt
u zawistnych młodszych ode mnie kobiet i facetów bez szans u mnie...
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: