Re: Mój program polityczny.

Data: 2020-07-11 12:21:02
Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: trybun <L...@j...cb>

W dniu 10.07.2020 o 13:31, XL pisze:
> Wobec mnie się NIE skompromitował. Dlatego. Dla mnie to racjonalne.

A znasz chociaż zasady na których sprowadza do Polski obce wojska?

> Nie rozśmieszaj mnie - wszyscy oni po obcych pieniądzach - jeden w drugiego
> rosyjska agentura, w przypadku Trzaskowskiego ukraińska lub niemiecka, albo
> jedno i drugie.

Nie dałaś im szansy zaistnieć i się wykazać. I co to znaczy ta
"agentura", bo niby Twój faworyt to Twoja agentura?

> Z którym sobie zawsze świetnie poradzimy, spoko. Jeśli już, to zostawimy mu
> funkcje ochronne wobec nas. Od tego jest facet w jaskini.

Brak komentarza - "wybory".

> Swobodą OD MĘSKICH OBOWIĄZKÓW to na pewno.
> Mój facet się od nich nie uchyla.

Nie miałem na myśli odosobnionych przypadków, no i może Twój facet nie
miał okazji aby się wykazać pod tym względem.

> Że niby dla kobiet powinno być tylko 3K - jak w niemieckim faterlandzie
> Hitlera?

Najlepszy przykład to herr Adolf, - on nie ogólnie Niemców fascynował
doprowadzając do ekstazy a ich "piękniejszą" część. Weźmy także choćby
"Czwórkę z Liverpoolu", czy naprawdę grali oni tak magicznie że
nastolatki wpadały w ekstazę i mdlały?  Tak że ogólne podejście kobiet
do wyborów i ich kryteriów jest tak zagadkowe że jest potrzeba powrotu
do stanu gdy kobiety były wykluczone z prawa do wyborów. M.in dla ich
samych dobra.

> Rasista - popieram ?

Żaden rasizm tylko stwierdzenie oczywistego faktu.

> Ba, no jeszcze czego ?

No właśnie - nie jest za dobrze gdy kobieta wstępuje do koła
strzeleckiego a facet do klubu szydełkowania i robótek ręcznych.