Re: Mój program polityczny.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mój program polityczny.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 11 Jul 2020 15:13:42 GMT

trybun <L...@j...cb> wrote:

> A znasz chociaż zasady na których sprowadza do Polski obce wojska?

> Nie dałaś im szansy zaistnieć i się wykazać.

Niech się ,,wykazują" eksperymentując na własnym i własnych rodzin życiu -
od mojego im wara. Nie rzucę pięciu lat pod nogi niesprawdzonych ludzi. Nie
wiem bowiem, czy dysponuję więcej niż pięcioma - są więc one dla mnie o
wiele cenniejsze, niż dla rozrzutnych tzw. młodych, którzy nawet nie myślą
o tym, że i dla nich może to być ostatnia piątka i są skłonni szafować swym
czasem i życiem.

> I co to znaczy ta
> "agentura", bo niby Twój faworyt to Twoja agentura?

Agentura to obcy element.

> Brak komentarza - "wybory".

Jaskinia ma ścisły związek z wyborami.

> Nie miałem na myśli odosobnionych przypadków, no i może Twój facet nie
> miał okazji aby się wykazać pod tym względem.

Pod wzgledem uchylania? Zawsze mam w nim oparcie. ZAWSZE. Jest NIEZŁOMNY w
najlepszym znaczeniu tego słowa - moralnie i mentalnie.

> Najlepszy przykład to herr Adolf, - on nie ogólnie Niemców fascynował
> doprowadzając do ekstazy a ich "piękniejszą" część.

Nie widzę w tym różnicy miedzy Niemcami i Niemkami w tym względzie -
wystarczy spojrzec:

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/QtLwnvCoQP59
sf9XiWX5foHy7_fIhjqr-oWBQFMn3L4NjFWHRqcdXE0AGEtqyfNO
kj6RfmGAhHP750vZsGU7CswqB-yldNcXrymZhi1EoRfp0GgBbKxX
4_Pb

> Weźmy także choćby
> "Czwórkę z Liverpoolu", czy naprawdę grali oni tak magicznie że
> nastolatki wpadały w ekstazę i mdlały?

Naprawdę; byli MAGICZNIE INNI.

> Tak że ogólne podejście kobiet
> do wyborów i ich kryteriów jest tak zagadkowe że jest potrzeba powrotu
> do stanu gdy kobiety były wykluczone z prawa do wyborów. M.in dla ich
> samych dobra.

Wiesz, ja nie muszę głosować, bo z mężem mamy bliźniacze poglądy polityczne
(i wszelkie inne, do najdrobniejszego szczegółu), ale jednak wolę, gdy na
nasze wspolne typy oddamy DWA głosy, a nie jeden.
Poza tym wcale nie jest pewne, że to kobiece kryteria wyborcze są tymi
gorszymi - to tylko Twoje odczucia wynikajace w dodatku z błędnego
odczytywania intencji kobiet przy wyborach.

> Żaden rasizm tylko stwierdzenie oczywistego faktu.

Lewacy tak nie sądzą - nawet ,,krem WYBIELAJĄCY, ,,margarynę z Murzynkiem" i
,,czarną listę" uznają za rasizm.

> No właśnie - nie jest za dobrze gdy kobieta wstępuje do koła
> strzeleckiego

Czasem nie ma innego wyjścia.

https://fakty.interia.pl/historia/newsamp-85-lat-tem
u-urodzila-sie-danuta-siedzikowna-inka,nId,1020606

https://wiadomosci.wp.pl/kurdyjki-kontra-panstwo-isl
amskie-jak-armia-kobiet-walczy-z-dzihadystami-602526
3569056897a

> a facet do klubu szydełkowania i robótek ręcznych.

Niekoniecznie do klubu, ale prawdziwy mężczyzna radzi sobie TAKŻE z tymi
zajęciami. Nie ujmuje mu męskości umiejętność szycia, szydełkowania i
zaplatania warkoczy, gdy z ,,męskimi" obowiązkami świetnie sobie radzi.
Mówię z autopsji.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: