Moj sen

1. Data: 2004-06-22 23:44:52

Temat: Moj sen
Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Snilo mi sie ostatnio ze bylem na imprezie w jakims duzym lokalu
Dookola mnostwo ludzi, tance, dobra muzyka.
No i w tym snie kiedy tanczylem, zaczalem odstawiac "chod ksiezycowy" jak
Michael J. Wychodzilo mi to naprawde niezle, robilem to z niesamowita
swoboda, az wszyscy dookola mi sie przygladali.
Pamietam tylko ze mialem na sobie wygodne obuwie.
W zwiazku z tym mam pytania:
1. co to oznacza?
2. czy wy tez tak macie?

Dla tych ktorzy wykaza sie najlepsza interpretacja przewiduje jednodniowe
zwolnienie z moich bluzgow pod ich adresem.
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-06-23 00:20:00

Temat: Re: Moj sen
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz; <cbagec$ht1$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
>
> Dla tych ktorzy wykaza sie najlepsza interpretacja przewiduje jednodniowe
> zwolnienie z moich bluzgow pod ich adresem.

Niejednoznaczne uwarunkowanie? ;)

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2004-06-23 02:54:38

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@p...zigzag.pl> napisał(a):

> 1. co to oznacza?

ze lubisz dotykal mlodych chlopcow

> 2. czy wy tez tak macie?

nie

> Dla tych ktorzy wykaza sie najlepsza interpretacja przewiduje jednodniowe
> zwolnienie z moich bluzgow pod ich adresem.

bluzgaj ah prosze bluzgaj dalej

--
I would like to help, but not as much as I would like not to...

1. Data: 2004-06-23 08:36:59

Od: "oloix rewolucje" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> wrote in message

> [...]

odpowiedzialbym ci ale zajebiscie sie spiesze yhm yhm

iiiiihaa!

--
oloix rewolucje
~~~ cruel & ruthless, horrible & efficient cunt - me!

1. Data: 2004-06-23 09:27:22

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 23 Jun 2004 09:36:59 +0100, na pl.sci.psychologia, oloix rewolucje
napisal(a):

> odpowiedzialbym ci ale zajebiscie sie spiesze yhm yhm
> iiiiihaa!

No to się Bluzgacz załamie.

To już drugi raz w tym miesiącu, Ty bezduszna poczwaro!

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"krotko mowiac, jestes pojebany" Oloix - psp 18.06.2004

1. Data: 2004-06-23 10:37:56

Od: "Arystokrates" <c...@o...pl.NOSPAMPLEASE> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz <b...@p...zigzag.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cbagec$ht1$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> swoboda, az wszyscy dookola mi sie przygladali.
> Pamietam tylko ze mialem na sobie wygodne obuwie.

Moze jestes niedopieszczony i w snie realizuje sie Twoja potrzeba, ktora na
usenecie rowniez jest widoczna- potrzeba zwrocenia na siebie uwagi ;)

A ze Majkel... coz. Chodzisz na disco czesto? Lubisz tanczyc? :)

1. Data: 2004-06-25 22:00:38

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> wrote in

> 2. czy wy tez tak macie?

Co
?

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

tylko kobieta moze uwierzyc facetowi, ktory mowi, ze nigdy sie nie masturbowal.

Epilepsja
pytania
PYTANIE O AGRESJĘ
Dyslektycy na czacie