Moja dieta

101. Data: 2004-05-05 16:58:38

Temat: Re: Moja dieta
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska w wiadomości
news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E10011A9F98@jplwan
t003.jasien.net pisze:

> Nie. Gdyby tak było to pisałbyś tu ok. 5% tyle listów, co teraz.

touche :)

102. Data: 2004-05-06 09:11:19

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:c7b5pa$g3r$1@news.onet.pl...

> jak leci. Jeżeli ktoś Tobie mówi, żebyś się lepiej nie odzywała, to
>
> No i właśnie to zrobiłam, dokładnie zastosowałam się do prośby
> czarnego, który założył wątek: "[DO]Przykre objawy i dolegliwości"
> (19 kwietnia), w którym ładnie zaapelował do "cudownie
> ozdrowionych" aby nie zabierali głosu.

a ffeeeeeeee feeeeee krysia kłamiesz !!!
zabrałaś w tym wątku głos jeszcze tego samego dnia w charakterystyczny dla
siebie sposób.
fuj nie brzydzisz się tak prymitywnie kłamać na forum publicznym??

każdy może sprawdzić ,ze w wątku założonym 19 kwietnia zabrałaś głos w
bardzo prymitywny sposób o godz. 23 39.
nie wiem na co liczysz ale kłamstwo ma krótkie nogi i każdy może sprawdzić
twoja wiarygodność.

jeszcze raz fuj obrzydlistwo

103. Data: 2004-05-06 10:39:32

Temat: Odp: Moja dieta
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal wrote:
> Mnie chodziło o to, że czym innym jest problem z paznokciami a czym
> innym poważna choroba. I wiadomo, że na temat paznokci szarzy ludzie
> mają więcej do powiedzenia...

Nie traktuj tego jako czepialstwo ale problem z paznokciami
może być pierwszym symptomem poważniejszych problemów.
Moim zdaniem to błąd dzisiejszej medycyny 'zachodu'
- wąska specjalizacja.

> Pozostaje tylko smutny problem tego, że lekarze rzadko kiedy ludzi
> uświamiają, jak ważne jest zdrowie odżywianie... A jeszcze pozostaje
> obszerny problem tego, co znaczy "zdrowe", he he :P

Jednego można być pewnym - przetwarzanie żywności
to dobry biznes ;)

pozdrawiam Chaciur

104. Data: 2004-05-06 10:49:53

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c7cvb4$s2s$1@news.onet.pl...

> [...]
głos w
> bardzo prymitywny sposób o godz. 23 39.
> nie wiem na co liczysz ale kłamstwo ma krótkie nogi i każdy może

;)))
Chwileczkę... Z Twojego apelu wynikało, żeby "cudownie ozdrowieni"
nie wypowiadali się NA TEMAT PRZYKRYCH OBAWÓW I DOLEGLIWOŚCI
i żebyśmy co najwyżej założyli nowy wątek z pozytywnymi
doświadczeniami - taaak???
No i na TEN TEMAT się NIE WYPOWIADAŁAM, zgodnie z Twoim apelem :)

Nnnno. A teraz ładnie przeproś :)

Krystyna

105. Data: 2004-05-06 11:34:49

Od: Michal <m...@s...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our newsgroup friend Chaciur wrote:

> Nie traktuj tego jako czepialstwo ale problem z paznokciami
> może być pierwszym symptomem poważniejszych problemów.
No też prawda. :) Jednak mimo wszystko, w większości przypadków...
Pomaga odpowiednia dieta lub tabletki "na włosy, skórę i paznokcie"...

> Moim zdaniem to błąd dzisiejszej medycyny 'zachodu'
> - wąska specjalizacja.
No ma to swoje plusy i minusy. Plusem jest na pewno to, że dany lekarz i
dana specjalizacja wie dość sporo na temat poszczególnych schorzeń... A
że może powinno się intensywniej szukać powiązań pomiędzy różnymi
objawami... Dzieje się to chyba na bieżąco. Wizyta w szpitalu zawsze
zaczyna się od kompletu badań podstawowych... coś tam jednak wiadomo na
temat róznych "relacji" między objawami a schorzeniami.

--
Mike

106. Data: 2004-05-06 13:21:06

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:c7d588$2ri$1@news.onet.pl...

> [...]
> doświadczeniami - taaak???
> No i na TEN TEMAT się NIE WYPOWIADAŁAM, zgodnie z Twoim apelem :)

fujjjjjj brzydko znów kłamiesz .jesteś obrzydliwa !!!

napisałem tak:

"OSOBY KTÓRE DOZNAŁY CUDOWNYCH OZDROWIEŃ PROSZONE SĄ O NIE ZABIERANIE GŁOSU
W TYM WĄTKU "

każdy może to sprawdzić i zweryfikować kolejne kłamstwo załganej krysi.
ty już widzę nawet wstydu nie masz kłamiesz jak najęta i jeszcze każesz
siebie przepraszać za to że kłamałaś i za to że pisałaś nie na temat.
czy propagując swoja dietę w realu tez tak okłamujesz ludzi ,którzy zwracają
się do ciebie o pomoc??
nie dziwie się ,że jest tyle niechęci do DO jeśli propagują ja ludzie o tak
niskim morale.
dziwie się tylko optymalnym którzy tolerują takiego szkodnika w swoich
szeregach

107. Data: 2004-05-06 14:55:27

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c7ddvf$4pm$1@news.onet.pl...

> [...]

ludzie o tak niskim morale.
> dziwie się tylko optymalnym którzy tolerują takiego szkodnika w

Sławek ma rację - przesadziłeś dzisiaj na śniadanie z węglowodanami
:)

Krystyna

108. Data: 2004-05-07 06:36:19

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. Gdyby tak było to pisałbyś tu ok. 5% tyle listów, co teraz.
>

> Pozdrawiam,
> Karola

to co Cooler napisal "nizej" swiadczy tylko o jego "poziomie" (ostatnimi
czasy) , co do twojej uwagi, to lepiej nie analizowac zawartosci
merytorycznej tzw. gfrupy wroclawskiej bo i te slabe 5% moze byc trudno
osiagalne

Jurek

109. Data: 2004-05-07 08:15:47

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> [...]
> czasy) , co do twojej uwagi, to lepiej nie analizowac zawartosci
> merytorycznej tzw. gfrupy wroclawskiej bo i te slabe 5% moze byc trudno

Ciekawa składnia. To już wiemy, kto dzisiaj przesadził z węglami na
śniadanie.

Pozdrawiam,
Karola

110. Data: 2004-05-07 08:22:03

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
napisał w wiadomości
t003.jasien.net...

> Ciekawa składnia. To już wiemy, kto dzisiaj przesadził z węglami na
> śniadanie.

No ;) ja bezbłędnie chyba potrafię określić wypadkowe IG takiegoż
sniadania :)))

Slawek

Różne diety
dieta niełączenia