Moja dieta ... moja www

1. Data: 2005-01-02 01:23:05

Temat: Moja dieta ... moja www
Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z mysla o wszystkich ktorzy potrzebuja jakihs wskazowek zalozylem stronke
www
Mam nadzieje ze byc moze pomoze ona takim ludziom jak ja i bedzie stanowic
jakies zrodlo informacji

www.critters.waw.pl

Niektore informacje podaje na biezaco wiec prosze uzbroic sie w cierpliwosc

Pozdrawiam
Adam

2. Data: 2005-01-03 04:55:36

Temat: Re: Moja dieta ... moja www
Od: Trzmiel <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Charazinski wrote:

> [...]
> Mam nadzieje ze byc moze pomoze ona takim ludziom jak ja i bedzie stanowic

Dzieki za opis. Ciagle szukam diety dla siebie.
Po przeczytaniu Twojej strony zadaje sobie 2 pytania.
1/Jakie sa skladniki tych zupek.
Jezeli jakies srodki na przyspieszenie metabolizmu, to czy sa one bezpieczne
dla zdrowia?
2/Jezeli sa to tylko wypelniacze zoladka z pewna iloscia witamin i soli
mineralnych i nie zawieraja srodkow na odchudzenie to
po co wlasciwie placic za te zupki?

Rozwijajac 2-gie pytanie:
Z Twojego opisu wynika ze ta dieta to nic innego jak zwykla glodowka
(4x137kal/dzien).
Mysle sobie ze zamiast placic 120 zlociszow na tydzien za glodzenie sie, moge
glodzic sie nieomal za darmo np w sezonie jedzac wiadro salaty czy ogorkow
dziennie.
Oczywiscie generalizuje mowiac o wiadrze ogorkow. Mam na mysli, ze nie jest
zadna sztuka zorganizowanie 4 posilkow ktore napelnia brzuch i beda mialy po
140 kal kazdy. Staram sie nie jesc czegos co wyszlo z fabryki.
Czy bylbys tak grzeczny i podal jakie skladniki tworza te zupki i koktajle?

Dodatkowe pytanie:
znasz kogos kto po zakonczeniu tej diety nie "spuchl " jak balon w ciagu
powiedzmy roku od przejscia na normalny tryb odzywiania?
Pytam bo wszystkie znane mi zrodla ostrzegaja przed gwaltownym zrzucaniem wagi,
tak ze wzgledow zdrowotnych jak i bezsensownosci takiego postepowania. W/g nich
chwilowa glodowka powoduje chwilowa utrate wagi.
Pozdrawiam C.

3. Data: 2005-01-04 18:37:33

Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1/Jakie sa skladniki tych zupek.
> Jezeli jakies srodki na przyspieszenie metabolizmu, to czy sa one

Sa bezpieczne i polecane przez lekarzy. Jedyne skutki uboczne to zaparcia
ale tylko na jakis czas ;)

> 2/Jezeli sa to tylko wypelniacze zoladka z pewna iloscia witamin i soli
> mineralnych i nie zawieraja srodkow na odchudzenie to
> po co wlasciwie placic za te zupki?

Po to zeby usystematyzowac sobie posilki. W sumie to nie jest az takei
drogie, skoro w 1 zupce masz wszystko czego potrzebuje
organizm. Te 137 kcal ma zaspokoic ci glod tylko wtedy kiedy bedziesz
glodny. Mozna zawsze je stosowac w sytuacjach awaryjnych
kiedy nie masz na nic ochoty lub jestes gdzies w trasie, wowczas dolewasz
mleka, cieplej, zimnej wody i masz z banki posilek.
One prawdopodobnie nie zawieraja srodkow na odchudzanie :) Ja w to nie
wnikalem nigdy, poprostu kupilem sprobowalem i zyje :)

> [...]
> 140 kal kazdy. Staram sie nie jesc czegos co wyszlo z fabryki.
> Czy bylbys tak grzeczny i podal jakie skladniki tworza te zupki i

Sklad zupek ponizej :
np. zupa jarzynowa
maltodekstryna, bialko mleka, izolat bialka sojowego, odltuszczona maka
sojowa, odtluszczone mleko w proszku
skladniki mineralne, hydrolizat bialka roslinnego, aromat (naturalny i
identyczny z naturalnym), sproszkowane warzywa
(marchew, papryka, cebula), uwodorniony olej roslinny, lecytyna (emulgator),
olej sojowy, guma ksantanowa (zagestnik),
fosforan potasu (stabilizator), pieprz, pietruszka, witaminy, beta karoten
(barwnik)

Napoj np. capuccino:
odtluszczone mleko w proszku, izolat bialka sojowego, maka sojowa,
sproszkowana kawa bezkofeinowa, olej roslinny,
cytrynian sodu, skladniki mineralne, guma ksantanowa, karagen, aromat
identyczny z naturalnym aspartam i witaminy

Zupki sa zjadliwe, a napoje i koktajle nie bardzo :)

> [...]
> nich
> chwilowa glodowka powoduje chwilowa utrate wagi.

Znam pare osob ale nikt z nich nie wrocil w 100% do 'normalnego' zywienia bo
to glupota jest to samo co przed rozpoczeciem diety :)
Jesli bys zmniejszyl posilki do 500kcal dziennie prawdopodobnie doszedlbys
do podobnych efektow co przy DC ale z drugiej strony
masz nikle szanse na to zeby twoj organizm zostal odpowiednio doladowany
witaminami i mineralami.
Ja obecnie jade na diecie do 1200kcal,. biore mineraly i witaminy, badania
krwi robie co 2 mce, na razie groza mi kamienie zolciowe co jest
normalne przy odchudzaniu. To ze zwalilem ponad 30 kg to jest moj osobisty
sukces i teraz zrobie wszystko zeby przynajmniej utrzymac ta wage co mam
obecnie
Powrotow do wielu rzeczy nie ma i nie bedzie. Pewne produkty juz nie wroca,
teraz dlatego ze nie mam juz na nie ochoty i nie korca mnie.
A mam jeszze dosc ostro przerabane bo moja zona je normalnie, duzo tlustych
i slodkich rzeczy i jest mi ciezko wytrzymywac te zapachy ale mimo to nie
poddaje sie. bo wiem ze byc moze uda mi sie przezyc troche wiecej na tym
swiecie i bedzie mi troche lepiej w zyciu - juz zauwazylem pewne zmiany w
reakcjach
otoczenia na moja osobe.
DObra dosc bajerow :) chcialem sie zmienic bo przegialem palke, waga 140kg
przy moim wzroscie to totalna kaszana, musialem cos zmienic. DC trafilo do
moich
rak przez przypadek, bo ktos tam wczesniej to stosowal z roznym skutkiem. Ja
postanowilem sprobowac bo i tak nie wiedzialem co mam robic.
Po miesiacu zwalilem 12 kg strasznie duzo ale miesci sie to w normach
wynikow badan DC - potem poszedlem do lekarza ktory radzil mi zyc na
1000kcal przez
gora 2 - 3 miesiace a potem znowu powrot do DC. Na razie na diecie 1000kcal
jestem wiecej niz 3 mce ale do DC i tak wroce chocby dla odmiany.
Wszelkie wskazowki o DC znajdziesz tutaj www.dietacambridge.pl jak masz
jakies dodatkowe pytania pisz na priva - chetnie odpowiem na kazde zadane
pytanie
(to sie tyczy kazdego z tej grupy :)

Pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia w podejmowaniu odchudzajacych
decyzji :)
ACh

Krol Midas moim pra pra pra ............. ?
Pytanie
trądzik
Ktoś zna lub pamięta solidną z Herbalaifem?
Potrzebujesz schudnąć a może przytyć lub zregenerować swój organizm. Bardzo dobra dieta do kontroli wagi pomaga utrzymać odpowiednią wagę.