Moja mama polknela metalowa koronke na zeba!!!

1. Data: 2010-02-14 01:21:28

Temat: Moja mama polknela metalowa koronke na zeba!!!
Od: Gosia18 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.. Mam bardzo powazny problem z mama. Ok. 3 tygodni temu moja
mama przez przypadek polknela metalowa koronke na zeba (nie czula bolu
ani nie czula ze to polknela). Obecnie strasznie boli ja lewy bok...
Bardzo ja rwie, a ze nie mieszkamy w Polsce pojscie na pogotowie wiaze
sie z ogromnymi kosztami. Czy jest jakies niebezpieczenstwo? Czy
wywolanie biegunki pomoze jej troche? Leki przeciwbolowe juz nie daja
zadnych rezultatow.

Blagam... Pomozcie....
Gosia18

2. Data: 2010-02-14 01:36:01

Temat: Re: Moja mama polknela metalowa koronke na zeba!!!
Od: regen <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 02:21, Gosia18 <g...@g...com> wrote:
> [...]
> sie z ogromnymi kosztami. Czy jest jakies niebezpieczenstwo? Czy
> wywolanie biegunki pomoze jej troche? Leki przeciwbolowe juz nie daja

Jesli to tylko koronka bez zadnych drutow mocujacych, to nie ma
problemu. Jesli natomiast jest to rodzaj sztucznego zeba z zaczepami,
czy tez mostek, to nie da sie wykluczyc mozliwosci uszkodzenia jelita.
Bardziej obawialbym sie powaznej choroby u osoby unikajacej lekarza z
powodow finansowych, niz problemow z powodu korony. Tak, czy inaczej,
przy nasilonym bolu brzucha proponuje pilna wizyte u lekarza- on
zdecyduje czy i jakie badania sa potrzebne. Wstepnie zalecilbym
rowniez: morfologie, CRP, USG j. brzusznej, bad.ogolne moczu,
konsultacje ginekologiczna.

Pozdrawiam-
regen

3. Data: 2010-02-14 01:47:10

Od: Gosia18 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 20:36, regen <r...@o...pl> wrote:

> [...]
> zdecyduje czy i jakie badania sa potrzebne. Wstepnie zalecilbym
> rowniez:  morfologie, CRP,  USG j. brzusznej, bad.ogolne moczu,

Dziekuje bardzo.
Wybieramy sie do lekarza polskiego w poniedzialek tylko martwie sie co
z tym bolem i czy na pewno jej sie nic nie stanie.
Ta koronka byla zwykla...
Mama miala operacje ginekologiczna (wyrzucili jej caly narzad) czy
mimo to potrzebna jest wizyta u ginekologa?

Pozdrawiam
Gosia18

4. Data: 2010-02-14 20:02:55

Od: regen <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 02:47, Gosia18 <g...@g...com> wrote:

> [...]
> Mama miala operacje ginekologiczna (wyrzucili jej caly narzad) czy
> mimo to potrzebna jest wizyta u ginekologa?

"Na pewno" to w medycynie nigdy nie ma. Bez badania chorej nic nie
mozna stwierdzic jednoznacznie. Lekarz rodzinny powinien zdecydowac po
zbadaniu, czy i jaka diagnostyka jest konieczna.

Pozdrawiam
regen

5. Data: 2010-02-14 21:25:15

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-14 02:47, Gosia18 pisze:

> [...]
> Mama miala operacje ginekologiczna (wyrzucili jej caly narzad) czy
> mimo to potrzebna jest wizyta u ginekologa?

Sądzisz, że to ma coś wspólnego z koronką? Wpadła tam? Jeśli wpadła to
do żołądka i wydali z kałem.

--
animka

6. Data: 2010-02-14 23:05:36

Od: Gosia18 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 16:25, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

> Sądzisz, że to ma coś wspólnego z koronką? Wpadła tam? Jeśli wpadła to
> do żołądka i wydali z kałem.
>
> --
> animka

Wiesz nie mam pojecia czy to jest ta koronka... strasznie ja boli lewy
bok...
Nie ma jajnika czyli to nie jajnik. Byc moze to trzustka bo miala
wysoki cholesterol i odstawila tabletki jak jej sie polepszylo.. co
jest bledem.. ale.. coz moge zrobic jest dorosla.
Zobaczymy jutro.

Gosia18

7. Data: 2010-02-14 23:29:00

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-15 00:05, Gosia18 pisze:

> Wiesz nie mam pojecia czy to jest ta koronka... strasznie ja boli lewy
> bok...

Może gdzieś w jelicie się zatrzymała i dlatego ja boli. Powinna coś
wziąć na przeczyszczenie. Przemytnicy narkotykowi połykają po 20-50
torebek z narkotykani i jakos żyja. Jak ich złapie policja to pewnie
daje im jakieś proszki na przeczyszczenie, czy robią lewatywę.
Aha, daj mamusi proszka NOSPA, to rozluźni i trochę uśmierzy ból.

> [...]
> wysoki cholesterol i odstawila tabletki jak jej sie polepszylo.. co
> jest bledem.. ale.. coz moge zrobic jest dorosla.

Trzymam kciuki. Mam nadzieję, że lekarz będzie dobry.

--
animka

8. Data: 2010-02-14 23:46:50

Od: Gosia18 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 18:29, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

> [...]
> Aha, daj mamusi proszka NOSPA, to rozluźni i trochę uśmierzy ból.

> Trzymam kciuki. Mam nadzieję, że lekarz będzie dobry.

nospa nie pomaga.... juz probowalysmy... na przeczyszenie tez poszly
nawet wziela xenne extra... i nic... dalej bol jest... co gorsze z
dnia na dzien poglebia sie...

9. Data: 2010-02-15 00:55:47

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-15 00:46, Gosia18 pisze:

> nospa nie pomaga.... juz probowalysmy... na przeczyszenie tez poszly
> nawet wziela xenne extra... i nic... dalej bol jest... co gorsze z
> dnia na dzien poglebia sie...

Może jej się wbiła gdzieś w jelito ta koronka. Trzeba prześwietlić
koniecznie w takim razie.
Trzymajcie sie!

--
animka

10. Data: 2010-02-18 03:07:00

Od: "karol" <k...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> dnia na dzien poglebia sie...

prubowalaś homopatii?

opadająca powieka
Tomografia czy rezonans?
Czy to może być czerniak? Zdjęcia - prośba o opinie.
Wazelina, lanolina, gliceryna:co do czego służy?
Bol prostaty