Re: Moja rodzina sie wali !!!!- porzy

From: "KELGO" <k...@K...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Moja rodzina sie wali !!!!- porzy
Date: Mon, 15 Dec 2003 13:41:58 +0100

> 3) nie sypiamy ze sobą -głównie przeze mnie - ja poprostu tak nie umiem

To się naucz. Jak zaczniecie znów robić to jak króliki, to liczba problemów
zmaleje o połowę, a te co zostaną wydadzą się mniejsze.
Znasz nieszczęsliwe małżeństwo, gdzie sex jest super udany?

Zrób to od końca. Odłuż konflikty, zadbaj o pożycie i zobaczysz że się zamo
zacznie układać. Jak facet uwierzy że się do czegoś nadaje (teraz jest zerem
do nawet własna żona go nie chce) to i pracę znajdzie.

Stefanek