Moje 4 miechy na Montim

21. Data: 2002-10-14 12:02:52

Temat: Re: Moje 4 miechy na Montim
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
news:aoe6js$5dg$1@news2.tpi.pl...
> [...]
> tez
> zima
> ciuszki.Swetry
>
> Juz snieg? ale fajnie
> a u nas zimno ale na szczescie nie deszczowo :)
>
> Swetrami sie nie przejmuj.. za duze moga byc..
> Jesli ubierasz sie na sportowo, to nawet fajnie to wyglada :)
> u mnie w szafie wisza ubrania rozm.36 i czekaja.... :((((
> i tez nie mam sie w co ubrac.
> bo nie chce kupowac nic na swoja figure, zeby miec motywacje do
> schudniecia!!!!
>
> Jak ja ci zadroszcze tego "niepociagu" do czekolady:)

Ja takich malych ubran nie mam i nie marze o takim rozmiarze,jestem
realistka po prostu,teraz juz mi mowia,ze juz dosc,w ubraniach wyglada
ok,ale ja wiem,ze sa jeszcze duze niedociagniecia tu i tam i musze z tym
walczyc.Z czekolada musisz sie bardziej zmobilizowac,bo przejscie w faze 2
przeciagnie sie w czasie.Pozdrawiam Hafsa

22. Data: 2002-10-14 13:36:35

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> walczyc.Z czekolada musisz sie bardziej zmobilizowac,bo przejscie w faze 2
> przeciagnie sie w czasie.Pozdrawiam Hafsa

To zalezy chyba tez od wzrostu. Ja mam 166 cm :)
pozatym zalezy tez od tego czy jestesmy z siebie zadowolone.
a ja nie jestem :(
Bylam szczuplejsza i brzuch mi nie wystawal a teraz wystaje
Gdyby tak mozna bylo schudnac w jednym miejscu :))))

A faza 2 wiem, ze odciaga sie w czasie ale na razie jestem zadowolona bo:

- jem duzo ryb!!!! i smazonych i wedzonych i opiekanych i innych
- nie pije kawy parzonej (kiedys pilam 6-7-8 duzych szklanek dziennie)
- ograniczylam picie kawy (pije 1 - 2 male filizanki rozpuszczalnej)
- jem duzo warzyw (brokuly, kalafior, brukselke, fasole szparagowa, cebule,
szczypiorek..... itd)
- jem jogurt naturalny z platkami owsianymi [uklon w strone "em"] (jeszcze
niedawno sama mysl o tym powodowala u mnie odruch nie powiem jaki)
- gotuje na parze
- pilnuje dzieci zeby nie jadly za duzo chipsow (mam jeszcze problem z
sokami, ktore daje im do szkoly a one lubia tylko ten kupny)
- jem bialy ser z rzodkiewka i szczypiorkiem (nigdy nie jadlam nabialu i tak
sie do tego przyzwyczailam, ze nawet jak w domu byl tylko zolty ser to ja
nie mialam co jesc)
- jem sery zolte i plesniowe (akurat plesniowe czasem zjadalam jak juz mi
rodzinka trula ze nie jem nabialu)
- nie jem nareszcie groszku (ktory zawsze powodowal u mnie wdecia, ale jak
to: salatka bez groszku????)

I to jest piekne!
Nie samo chudniecie mnie cieszy ale tez to, ze tak bardzo sie zmienilam.
Jeszcze pol roku temu, jakby mi ktos powiedzial ze zmienie cos z powyzej
wymienionych to bym go wysmiala...
Moze sie starzeje.. a moze wreszcie wydoroslalam :)))

pozdrawiam wszystkich na MM

--
Saman_tha

p.s. tak mnie jakos wzielo na zwierzenia :)

23. Data: 2002-10-14 13:48:43

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zalezy chyba tez od wzrostu. Ja mam 166 cm :)
Ja mam 164.....
> pozatym zalezy tez od tego czy jestesmy z siebie zadowolone.
> a ja nie jestem :(
Mnie do zadowolenia z siebie tez jeszcze brakuje sporo,ale wiesz,52 rozmiar
a 42 teraz...to jest roznica
> Bylam szczuplejsza i brzuch mi nie wystawal a teraz wystaje
> Gdyby tak mozna bylo schudnac w jednym miejscu :))))
To tez moje marzenie,mnie marzy sie by zeszczuplaly mi uda,choc i tak jest
postep,z ktorego sie ciesze,ale to jeszcze nie jest to.
> [...]
> rodzinka trula ze nie jem nabialu)
> - nie jem nareszcie groszku (ktory zawsze powodowal u mnie wdecia, ale jak

Podpisuje sie pod tymi punktami obiema rekami.Lewa tez potrafie pisac.
> [...]
> wymienionych to bym go wysmiala...
> Moze sie starzeje.. a moze wreszcie wydoroslalam :)))

I tu dochodzi sie wlasnie do sedna sprawy,nie dieta jest wazna,ale sposob
zywienia,i podejscie do sprawy.Jesli to sie uda,polowa sukcesu.Reszta jak
po....hmm masle.latwo.
Pozdrawiam Hafsa

24. Data: 2002-10-14 13:54:02

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ja mam 164.....
> Mnie do zadowolenia z siebie tez jeszcze brakuje sporo,ale wiesz,52
rozmiar
> a 42 teraz...to jest roznica

myslalam ze masz ponad 170 :))))
to gratuluje, naprawde...
I to wszystko na MM????
Chyle glowe!
To ja juz sie ze swoja "problematyczna" waga nie bede wychylac
Dobrze, ze jedzenie mi smakuje, wiec nadal zostaje!

> I tu dochodzi sie wlasnie do sedna sprawy,nie dieta jest wazna,ale sposob
> zywienia,i podejscie do sprawy.Jesli to sie uda,polowa sukcesu.Reszta jak
> po....hmm masle.latwo.

Zycze wszystkim wytrwalosci jaka ma Hafsa!

--
Saman_tha

25. Data: 2002-10-14 14:50:10

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> rozmiar
>
> myslalam ze masz ponad 170 :))))
> to gratuluje, naprawde...
> I to wszystko na MM????
> Chyle glowe!

Nie, w zeszlym roku bylam na wlasnej diecie 1000 kcal.Ale w tym roku
zaczelam sobie podjadac i waga blyskawicznie w gore,teraz zeszlam juz nizej
niz ta,ktora osiagnelam pod koniec zeszlego roku,tym razem na Montim.3
miesiace,nie gloduje i chudne zdecydowanie wolniej,ale systematycznie.Bez
zapadnietych policzkow i obwislych faldow skory.
> [...]
> Dobrze, ze jedzenie mi smakuje, wiec nadal zostaje!

> Zycze wszystkim wytrwalosci jaka ma Hafsa!

Trzeba byc wytrwalym inaczej to wszystko zaprzepaszcze.Ubrania w rozm.52
prawie wszystkie juz oddalam siostrze kolezanki,wiec powrotu nie mam.I nie
chce miec.Hafsa

Trza robic strone o Montim
Troche pocieszenia dla niewytrwalych
[Fwd: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?]
RFD Nowa grupa pl.misc.dieta.wege - i zmiana starego opisu pl.soc.wegetarianizm
dozwolone produkty