Moje dziecko ...

41. Data: 2002-10-14 06:23:11

Temat: Re: Moje dziecko ...
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Abraszewski napisał:
> ... konczy dzis 5 lat !
> Powinny byc spiewy, toasty, jakies podsumowania ...
> Bez sensu, to juz nie tamta Grupa ...
>
> By jednak nie bylo tak ponuro list na pierwsza rocznice grupy.

Wszyskiego naj naj

Apik

42. Data: 2002-10-14 07:35:13

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Chyba zbiera sie na nastepna :-)

pozdr.
Arek

43. Data: 2002-10-14 08:35:29

Temat: Re: Stronka (bylo Re: Moje dziecko ... )
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski pisze w n...@c...pl

> Zauiwaz ze pisalem ze moje rady (dot. adresu Twojej stronki) moga
> zwiekszyc ogladalnosc Twojej strony a nie ze bedzie to nabijac w jakis
> spsob jakis tam licznik . I to wlasnie nazwalem nadinterpretacja.

Eee, przesadzasz. Przecież zwiększenie oglądalności to właśnie
nabijanie licznika, którego zresztą na tej stronie nie ma. :-)

> Ale zalezy Ci na ogldalnosci - bo po coz by w takim razie podawac jej
> adres w sygnaturce.

Istnieje mnóstwo powodów. Jednym może być np. lenistwo. :-)
Poza tym dzięki tej stronie poznałam kilku wartościowych ludzi -
i to główny powód, dla którego jej nie zdjęłam z wirtualiów.

> Tak samo jak Polska - ona tez jest NASZA czy sie to komus podoba czy
> nie ;-) Jest NASZ Pan Prezydent, nasz Wojt, nasza szkapa i wiele jest
> jeszcze tych "nasza"

Ależ ja rozumiem. Po prostu się nie zgadzam! To, że się nie
zgadzam, nie znaczy, że nie rozumiem. :-) Też na wesoło -
prezydent jest mój dopiero wtedy, kiedy osobiście na niego
głosowałam. :)

> Chcesz zrobimy sonde. Po to zapytam czy Scally jest NASZA ?

Wyniki sondy nie są dla mnie wiarygodne. :-) Nie tu, gdzie coś
zależy od mojej decyzji, a nie decyzji innych. :-)

> :) "Na zlosc mamie ugryze sie nos" ;-)

Nie mam zapędów masochistycznych. :)

> Nie, skadze ! Ale to szczegolna powierzchnia e-maila i jej przeznaczenie
> struktura a i przeznaczenie jest dosc dobrze sprecyzowane. Myslalem ze
> wiesz :-p *)

Owszem, jest sprecyzowana - jest sprecyzowana w tym, czego nie
wolno, natomiast nie określa, co _trzeba_. Nie wolno przekraczać
4 linijek i tego nie robię. Nie narzuca odbierania sygnaturki w
jeden sposób, więc go tak nie odbieram. :-)

> Jesli juz to lysinka :)

Tyz piknie. :-)
Zaraz nam się tu zrobi dyskusja między Łysym i Blondynką. :P

--
Pozdrowieństwa,
Scally [Blondynka :P]

44. Data: 2002-10-14 09:05:17

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski napisał(a):

> Witam !

> Zauwaz Jacku ze opisywalem 1 rocznice a Twoj caly tekst swiadczy o checi
> doprowadzenia do jakiejs rozliczeniowej pseudodyskusji (czytaj kolejnej
> pyskowki). A pisales "nie czepiajmy sie " :->
> A wiec czepiajmy sie !

Nie - mój tekst świadczy - że grupa nadal istnieje - i coś się dzieje.
Skończyłeś opowieść na roku 2000 - mamy rok 2002 - ja dopisałem końcówkę :)
To co w czym ja brałem udział. Nie napisałe że powstały Pajęczaki, SISON
i inne grupki.

> Co wcdale nie wyszlo jej (grupie a nie kilkro osob ktore aapiruja do
> jakiegos przywodcrwa na grupie ktore to postawy zawsze mnie mierzily
> jako prymitywne i malostkowe )

Wiesz - każdy to może inaczej obserwować i oceniać (punkt widzenia zależy
od punktu siedzenia :) )
Nikt tu nie aspiruje do zadnego przywództwa.

> Tak jakby wczesniej tego nie mogla robic. Teraz wqymyslono sobie
> jakiegos pseudowroga i w imie walki z nim pare osob stworzylo
> towarzystwo wzajemnej adoracji (TWA) - tym samym niszczac wiele cennych
> inicjatyw.

Nikt nie ma pseudo wroga itp.
To jest naintepretacja a może to ty widzisz "pseudo wrogów" bo ja nie.

> Ktorych efekty, w zwizaku z tym co pisalem sa co najwyzej mierne jesli
> by nie powiedziec zalosne. Szczegolnie ze wstydzilismy (scie) sie tego
> ze jestesmy (scie) TA grupa (pl.soc.inwalidzi) :->

Gdzieśmy się wstydzili ??
Wyniki marne ??
A coś ty chciał - że jeden zjazd zmieni tą grupę w silną partię polityczną
lub inne ugrupowanie - za dużo różnic w poglądach -a Partia Emerytów
i Rencistów już istnieje :P

> Brawo ! moze po mojej reprymendzie grupa bedzie miala z tego cos wiecej
> nic galerie zdjec z tych spotkan towarzyskich i problemy Neona z ich
> zaprezentowaniem.

Tzn. - Od jakiegoś czasu nie korzytsta w pełni z np Clanu (ciekwe dlaczego),
wybrał interię jego wybór - gdzie chce stronę i co się z tym wiąże - Polska
od 13 lat to kraj wolny (jam mu proponował - na stronie Ustronia).

> Tu uklon w strone serwisu internetowego grupy. Brawo
> za wspanisale informacje, serwisy samopomocowe i jego wysoki (czyt
> niski) poziom. Szczegolnie dumne moze byc TWA za prowadzenie akcji
> poszukiwania "jelenia" ktory by zrobil FAQ. To rzeczywiscie wielkie
> osiagniecie tych 2-3 lat wprowadzania chaosu i bezkrolewia. Do tego
> wlasnie szanowny Jacku prowadzi tworzenie TWA. Porownujac te "wielka"
> aktywnosc z tym jak powstalo SaSo to jak to sie mowi "zal dupe sciska".

Chodzi Ci o PSI ?
Czy o SamiSobie ??
A może że nie ma tego "króla" :)))

> Mam nadzieje ze krol nie okaze sie nagi. Bo w gebie (czyt. gdy moze sie
> schowac za wirtualnosc internetu) to TWA jest bardzo silne. O tak !

Ty znowu o jakimś królu i to nagim. Za dużo bajek się naczytałeś.
Jesteśmy zaproszeni (fakt), czyli przedstawiciel AGH i tamtejsze Stowarzyszenie
Studentów Niepełnosprwnych nas tam chcą (fakt). Po ty co zobaczyli w Ustroniu
i co myśmy tam reprezentowali.

> Ooooo, wyjales mi to z ust. Brak pomyslow na dzialanie a przede
> wszystkim na ... WSPOLNA PRACE. Idea "SamiSobie" zostala przeksztalcona
> na : widze czubek tylko swojego nosa . Mysle tu przede wszystkim o tym
> co te elyta robi dla grupy a nie jednorazowych zrywach w postaci wyjazdu
> do U.
>
> Ach te wykrzykniki. Az trzy ! Piszesz tak jakby wczesniej nie bylo tego
> rokoszan. No tak, jest sie czym pochwalic. Brawo Jacku, Brawo !

Widzisz - jam tylko dopisał kawałek tego czego nie było (czarna dziura ??) - a
ty już się czepiasz ??
A może ty chcesz być królem naglim lub ubranym - tylko że tutaj monarchii nie ma
:(

> Hm

??????????????????????????????????

> A.A.
>
> PS A tak chcialem tego uniknac. I znowu kogos madralinskiego ponioslo !
> :(

Dziękuję za docenienie :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

45. Data: 2002-10-14 11:16:14

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski wrote:

> Nie - mój tekst świadczy - że grupa nadal istnieje - i coś się dzieje.
> Skończyłeś opowieść na roku 2000 - mamy rok 2002 - ja dopisałem końcówkę :)
> To co w czym ja brałem udział. Nie napisałe

Ale cos bez sensu musiales napisac . Zeby zepsuc nastroj czy tylko zeby
przylozyc ?
Skoro'm nie dal powodow do zaczepki to po co sie czepiales ? Brakowali
ci czegos ? To moze trzeba bylo napisac na priva a tu przelknac sline.

> że powstały Pajęczaki, SISON i inne grupki.

No i wlasnie o to mi caly czas chodzi. Ze jest ruch odsrodkowy zamiast
ruchu dosrodkowego. Za taki wlasnie ruch moralna odpowiedzilanosc
ponosza "zarzadzajacy" grupa. Ci ktorzy aktywnie dzialaja na niej.
Wracjac do tego co pisal Zbig, wczesniej tez, nasz dobry duch Pan Leszek
Marazewski (np gdy powstawaly Pajeczaki i gdy probowali skonsumowac
doswiadczenia SISON, miast dzielic powinnismy sie laczyc !). Powiedz mi
prosze jaki ruch w te strone wykonali pozwol ze uzyje swojej notacji
"okoloustroniowcy" (to oni dominuja i przewodza grupie) . Pragne
przypomniec ze sisonowcy zapraszali do wspolnej pracy dla CALEGO ISOzN
(chodzby tzw akcja PREOJEKT) a cala jego (SISON'u) praca sluzyla przede
wszystkim (ba, praktycznie w calosci) a nie malenkiej grupce kolesiow ,
ktora glownie ma czas i sily by sie, li tylko spotkac i troche pogadac,
pobawic sie a nie ma juz sil (chyba raczej pomyslow i charyzmy) tworzyc
programow ogolnych, lobbujacych srodowisko.

> Wiesz - każdy to może inaczej obserwować i oceniać (punkt widzenia zależy
> od punktu siedzenia :) )
> Nikt tu nie aspiruje do zadnego przywództwa.

I tak przeciez zawsze bylo ze mna, NIGDY nie dazylem do bycia guru,
przywodca, kierownikiem a wiec imputowanie mi ze tak bylo jest
oczywiscie naduzyciem. O ojcostwie i dziecku pisalem wielokrotnie i
mialem prawo uwazac, ze choc Ty zrozumiales, ze jesli juz takie slowa
padaly to byly to oczywiste przenosnie do tego stopnia jasne i czytelne
ze mozna je pisac bez cudzyslowow.

> Nikt nie ma pseudo wroga itp.

Napewno ? To popatrz w ktorych momentach pojawiali sie na tej grupie AJ,
wujek, MJ, podczas ostatniej zadymy z jakimi argumentami wyskoczyl jeden
z org. Ustronia . Macie kochani jakas fobie i powinniscie sie nad nia
mocno zastanowic. Ciagota do "fobiowania" wyszla jak szydlo z worka
wlasnie ostatnio (watek Modlitwa ...). Furia z jaka zatakowano tu
mkarwana dowodzi ze jest to w was silnie zakorzenione a co najgosze ze
nie kontrolujecie tego u siebie. Fobia antykatolicka, to nie spotykane
zacietrzewienie na zwykla informacje wprowadzilo mnie w zadume, wywolalo
szok i KONIECZNOSC wejscia miedzy kruki, wrony. Inaczej byscie
zadziobali, roszarpali Bogu ducha winnego czlowieka. Pamietaj Jacku,
Panie Aluk ze milczenie jest przyzwoleniem. A to wielki grzech i hanba !
Ciebie Jacku juz raz prosilem, pamietasz byc nie chowal glowy w piasek i
cos powiedzial. I co ? Nie chciales sie narazac i na grupie wolales
milczec ? Wiesz , wiesz Panie Aluk jak sie to nazywa ? Ludzie na ktorych
ta grupa ma sie opierac nie moga chowac glowy w piasek i milczec nawet
jezeli ich przyjaciele (?) tak czynia.

> To jest naintepretacja a może to ty widzisz "pseudo wrogów" bo ja nie.

To otworz szeroko oczy. Inni juz tez to widza. Widze ze dziecko do bicia
jakim byl dla was A.A. (czyli ja) nie jest taki zly choc przyznam ze
swoich racji potrafi(e) dochodzic sposobami nie spotykanymi w waszych
swiatkach (oslonietych parasolami ochronnymi) i razic to moze wielu z
was. Budowanie teoryjki ze kto nie ze mna to znaczy ze przeciw mnie
bardziej bzdurna byc nie moze - a jakze czesto byla, jako kit, ktore
wciska sie tu na grupie, praktycznie od poczatku powstania TWA (lub
jeszcze precyzyjniej, rokoszan okoloustroniowych)

> Gdzieśmy się wstydzili ??

Po 10 tys do fundacji Batorego wystapilisci jako ? - no jako kto ?

> Wyniki marne ??

Bardzo. Dwie petycje do poslow i to pod koniec kadencji to ma byc sukces
? Co wuniklo z zaproszenia f-my zawtzki ? Co z tego ma cala spolecznosc
OzN w Polsce a nie malal grupka ktora mial przyjemnosc pobawic sie
zabawkami ktore przywiezli ? Za 10 tys ? Wedlug mnie to b.malo.

> A coś ty chciał - że jeden zjazd zmieni tą grupę w silną partię polityczną
> lub inne ugrupowanie - za dużo różnic w poglądach -a Partia Emerytów
> i Rencistów już istnieje :P

Oczywiscie ! To byl np najwazniejszy postulat U2K. Utworzenie chocby
stowarzyszenia , ktore jak wiesz nie powstalo bo ... tacy bylismy
maluczcy, tacy zlosliwi, czepialscy, wreszcie wredni i samolubni.
Liczylem ze skoro ja najwiekszy wrog "ustroniowcow" nie bede wchodzil w
droge to cos takie powstanie. Powstalo ? Oczywiscie ze nie moglo, bo ...
szkoda papieru by tlumaczyc. Watpie, czy zaslepieni "osiagnieciami", po
tych jak je nazywam, "spotkaniach w Ustroniu" jestescie w stanie przyjac
z pokora konstruktywna krytyke. Jedna zadyma z tego powodu juz byla i
co, zadnych wnioskow. Pamietaj Jacku ze caly czas mowimy o tym ze grupa
POWINNA laczyc, cementowac, wlasnie grupowac, CALA spolecznosc a nie
grupke ktora cos tam na boku sobie robi a reszta nie ma z tego nic.
Prosze przejrzyj liste obecnych w U i powiedz ile z nich jest aktywna tu
na grupie. Z tego co tam widzialem to ponad polowa to ludzie spoza
grupy. Myle sie. Nie mow mi wiec ze spotkania w Ustroniu sa Zjazdami
grupowiczow. Dobrze ?!

> Tzn. - Od jakiegoś czasu nie korzytsta w pełni z np Clanu (ciekwe dlaczego),

Jego spytaj, nie mnie. Wiekszosc b.sobie chwali wspaniale warunki jakie
daje im konto na CLAN'ie.

> wybrał interię jego wybór - gdzie chce stronę i co się z tym wiąże - Polska
> od 13 lat to kraj wolny (jam mu proponował - na stronie Ustronia).

Piszac w Twojej tonacji : nie dziwie sie ze odmowil :-> , po mercedesie
przesiasc sie na bryczke

> Chodzi Ci o PSI ?

Dokladnie (jesli oczywiscie mowimy o serwisie psi). SaSo, w mniej wiecej
tak samo licznym skladzie osobowym, po takim jak psi czasie bylo o
nieeeebo lepszym serwisem.

> Czy o SamiSobie ??

SaSo was The Best ! Szkoda tylko ze "was"

> A może że nie ma tego "króla" :)))

Asa ! W kazdej tali kart potrzebny jest As i Joker. Co mamy na PSI latwo
sprawdzic.

> Ty znowu o jakimś królu i to nagim. Za dużo bajek się naczytałeś.

Sadzac po Twoich przydlugich telomerach mam prawo sadzic ze ciagle
w tym swoim bajkowym swiecie funkcjonujesz.

> Jesteśmy zaproszeni (fakt), czyli przedstawiciel AGH i tamtejsze Stowarzyszenie
> Studentów Niepełnosprwnych nas tam chcą (fakt). Po ty co zobaczyli w Ustroniu
> i co myśmy tam reprezentowali.

Panowie z f-my Zawatzki tez byli pod wrazeniem i co z tego. doskonale
wiesz ze bez prawnej reprezentacji jestescie (my) NIKIM

> Dziękuję za docenienie :)

To nie ocena, to nagana ! :)

Wystarczy zainstalowac lepszego debugera wowczas sprawniejsza bedzie
kompilacja a i zgrzytow nie bedzie.

A.A.

46. Data: 2002-10-14 11:19:08

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf wrote:

> Chyba zbiera sie na nastepna :-)

Ale napiekniejsze to te zacisniete zeby, szyderczy usmieszek i tchorz co
to tylko zza wegla potrafi przywalic. Poznalem juz panska psychike Panie
Aluk na , prawda ?

47. Data: 2002-10-14 12:03:59

Od: p...@b...gnet.pl (Pawel) szukaj wiadomości tego autora

Proponuje nie odpowiadac na listy pana A.A. bo to
prowadzi tylko do eskalacji agresji.
Tak jest od 5 lat a my dajemy sie podpuszczac jak dzieci.
Nie sluzy to juz nie tylko jego wizerunkowi ale i bywalcom
tej grupy o co powinnismy dbac.

Pawel

48. Data: 2002-10-14 12:36:56

Temat: Pawel'ek a eskalacja agresji
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel wrote:

> Proponuje nie odpowiadac na listy pana A.A. bo to
> prowadzi tylko do eskalacji agresji.

Szanowny Panie, prosze wszako zauwazyc ze eskalacje agresji m.in. i sam
Pan nakrecil pokazujac swoe ciagaty moderatorskie i mowiac delikatnie
niegrzecznosc wobec innych. Doskonale wiem co Pan masz do mnie wiec
jesli juz to prosze na priva a nie tu zza wegla jak jakis tchorz
wyskakiwac (tu uklony takze w strone Pana Aluka)

> Tak jest od 5 lat a my dajemy sie podpuszczac jak dzieci.

Juz na Podworku znudzil sie pajacyk i tu przyszedl teraz macic ?

> Nie sluzy to juz nie tylko jego wizerunkowi ale i bywalcom
> tej grupy o co powinnismy dbac.

No wlasnie, prosze wiec zajac sie soba bo wychodzi tu na to ze mamy
przypadek rozdwojenia jazni.
Oto fragment z Panskiego listu, ktory wywolal te eskalacje agresjoi :

"Wielebny" "mkawaren" idz na bardziej "tematyczna" liste a tu nie
spamuj...

To nie proscie bylo powiedziec "WON" . Tez by nie sluzylo wizerunkowi
grupy.
Kolejny hipokryta ?

A szkoda bo czasem fajnie tu na grupie piszacy ...

:(

A.A.

49. Data: 2002-10-14 12:59:03

Od: "JC" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel" <p...@b...gnet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Tak jest od 5 lat a my dajemy sie podpuszczac jak dzieci.
> Nie sluzy to juz nie tylko jego wizerunkowi ale i bywalcom

Amen.

pozdr. - Jozek
________________

50. Data: 2002-10-14 13:39:17

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski napisał(a):

> Po 10 tys do fundacji Batorego wystapilisci jako ? - no jako kto ?

Jak zwykle masz marne informacje :(
-----------------------
Treść wniosku:
-----------------------

Jacek Kruszniewski Gliwice dn. 30.03.2001
... (mój adres)
e-mail: j...@p...pl,
www: http://www.proinfo.pl/jacek.k, http://www.proinfo.pl/ustron2001/

Do:
Fundacja im. Stefana Batorego
ul. Sapieżyńska 10a
00-215 Warszawa

Wniosek o dofinansowanie

Uprzejmie wnoszę o dofinansowanie zjazdu osób niepełnosprawnych związanych
z internetem "Ustroń 2001".

I. Organizatorzy zjazdu
Osoby fizyczne:
1. Agata Jurkiewicz
2. Jacek Kruszniewski
3. Józef Ćwielong
4. Marian Landowski
5. Robert Szymczak
Informacja o zjeździe: http://www.proinfo.pl/ustron2001

II. Tytuł zjazdu
Wpływ najnowszych technologii na niezależne życie osób niepełnosprawnych

III. Cel spotkania:
1. Zapoznanie uczestników z osiągnięciami techniki - środka do osiągnięcia
niezależnego życia osób niepełnosprawnych.
2. Propagowanie internetu jako medium szczególnie przydatne w komunikacji
międzyludzkiej, oraz jako sposób na podjęcie pracy zarobkowej.
3. Zacieśnienie kontaktów między uczestnikami oraz zaplanowanie dalszych
działań na rzecz integracji osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem.

IV. Program spotkania:
1. Pokaz przeróbek w samochodach dla osób niepełnosprawnych na wózkach na
bazie aut przywiezionych z Niemiec przez firmę Mobilcenter Zawatzky.
2. Spotkanie z właścicielami firmy Mobilcenter Zawatzky.
3. Referat wraz z dyskusją na temat: "Komputer w życiu osób
niepełnosprawnych - rozwój i perspektywy. Techniki internetowe i ich
znaczenie.".
4. Referat wraz z konferencja z przedstawicielami PFRON na temat:
"Telepraca - realna szansa na zatrudnienie dla osób niepełnosprawnych"
5. Spotkane z posłami na Sejm RP i władzami lokalnymi miast Ustronia i
Bielska-Białej.
6. Wycieczka krajoznawcza po Beskidzie Śląskim dla osób niepełnosprawnych.

V. Termin i miejsce zjazdu
19-22.07.2001 roku.
Hotel Magnolia w Ustroniu.

VI. Nabór uczestników:
Adresatami spotkania są osoby niepełnosprawne mające kontakt z internetem.
Nabór uczestników odbywa się poprzez grupę dyskusyjną pl.soc.inwalidzi,
grupę dyskusyjną kakofonia, oraz poprzez ogłoszenia w Kurierze IdN.
-----------------------

cytat:
"Nabór uczestników odbywa się poprzez grupę dyskusyjną pl.soc.inwalidzi, "

Jest wymieniona i to na pierwszym miejscu !!!
Na tej podstawie otrzymaliśmy tą kwotę, dzięki temu przypominam, że koszt
pobytu osoby wyniósł 6 zł !!!
Pieniądze były przelany bezpośrednio na konto hotelu na okrycie kosztów
zakwaterowania (hotel wystawił fakturę vat).
To że na dacyzji p. Marek Tuszyński na 2 dni przed zjazdem się pomylił, i
potraktował to jako zjazdu grupy dyskusyjnej "Kakofonia" nie moja wina.

Proponuję EOT - bo jest to dyskusja bez sensu.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |

Światowy Dzień Chorób Stawów
Wielebny mkarwan i leczenie
trochę rozrywki
Re[5]: Modlitwa to dobre lekarstwo
Re[2]: Nie wiedzialem ze jestem taki stary ?;-)