Moje małe przemyślenie dotyczące Ani Lipek

1. Data: 2000-11-12 12:34:05

Temat: Moje małe przemyślenie dotyczące Ani Lipek
Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy nic nie miałem do Ani, choć teraz uważam, że zaczyna przesadzać. Ona
chce wywołać wokół siebie wiele dyskusji i jak widać tego dopięła, bo każdy
już o niej pisze i jej temat opanowyję tą grupę. Niezależnie czy to są posty
pochwalne (które wysyła nawet sama Ania), czy te krytykujące, ale zawsze o
niej. Co jest? I jeszcze pytanie do jej wielbicieli: Co Was opanowało? Za co
ją lubicie? Jesteście (w większości) dorosłymi ludźmi i daliścuie się
małolacie z I klasy LO omamić do tego stopnia, że twierdzicie, iż ją
"kochacie". Czy ona Wam za to płaci?

--
----====[ Strix ]====----
s...@p...com

1. Data: 2000-11-12 13:38:39

Temat: Re: Moje małe przemyślenie dotyczące Ani Lipek
Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nic nie miałem do Ani, choć teraz uważam, że zaczyna przesadzać.

Tak wiem.

> chce wywołać wokół siebie wiele dyskusji i jak widać tego dopięła, bo
każdy
> już o niej pisze i jej temat opanowyję tą grupę.

Nie uogolniaj, wcale nie kazdy o mnie pisze i bardzo dobrze.

> [...]
> ją lubicie? Jesteście (w większości) dorosłymi ludźmi i daliścuie się
> małolacie z I klasy LO omamić do tego stopnia, że twierdzicie, iż ją

Na to pytanie nie odpowiem, bo nie jest skierowane do mnie. Chcę tylko
zwrócić Ci uwagę byś mnie nie obrażał, bo ja nie jestem z LO, tylko z
LE!!!!!! Jak mogłeś tak o mnie źle pomyśleć? :-(
Urażona Ania

1. Data: 2000-11-12 15:46:48

Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Lipek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tak wiem.

ja też

> [...]
> zwrócić Ci uwagę byś mnie nie obrażał, bo ja nie jestem z LO, tylko z
> LE!!!!!! Jak mogłeś tak o mnie źle pomyśleć? :-(

A jeśli tak, to przepaszam ;)

1. Data: 2000-11-12 16:43:06

Od: "misia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Lipek" <a...@g...pl> wrote:

> [...]
> zwrócić Ci uwagę byś mnie nie obrażał, bo ja nie jestem z LO, tylko z
> LE!!!!!! Jak mogłeś tak o mnie źle pomyśleć? :-(

do LE ida zazwyczaj ci, ktorzy sa za slabi na LO
:)

pozdrowienia
misia

1. Data: 2000-11-13 09:45:33

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"misia" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> do LE ida zazwyczaj ci, ktorzy sa za slabi na LO
> :)

a to by sie zgadzalo ;)
do LE ida tluki ;) albo fascynaci ekonomiki (ich chyba na palcach jednej
lapki mozna policzyc)

> pozdrowienia
> misia

sosen

1. Data: 2000-11-14 19:46:16

Od: p...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl (piomia) szukaj wiadomości tego autora

Aniu chce sie z Toba spotkac w realu
co ty nato?

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

ZNAlezli ALFREDA !!!:))
Małe kontra duże - cd...
przeczytaj