pelnia....

1. Data: 2000-11-12 01:16:02

Temat: pelnia....
Od: "Martusia" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest pelnia. Czy ona dziala na was jakos?
Na mnie tak.
Dzis sie upijam.
Pewnie to nic nowego dla was, ale ja z reguly nie pije.
Dzis bylam w super knajpie, a po powrocie jeszcze sobie zrobilam drinka.
Pije za wszystko i wszystkich.
Niech sie wam darzy.
Dlaczego zycie bywa czasami takie okrutne?
Dlaczego czlowiek jest targany dziwnymi namietnosciami.
Kazdy ma ponoc trupa w swojej szafie...
A jakiego trupa macie wy???
Marta

1. Data: 2000-11-12 14:53:39

Temat: Re: pelnia....
Od: "s @ p i e n s" <sh76/no-spam/@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Martusia" <m...@a...net.pl> wrote...
[...]
> Dlaczego zycie bywa czasami takie okrutne?

A czemu np. taki długopis jest okrutny i zacina się pdczas pisania?
Dlaczego śnieg jest okrutny i pada? Why Słońce jest okrutne/dobre i
świeci?

> Dlaczego czlowiek jest targany dziwnymi namietnosciami.
> Kazdy ma ponoc trupa w swojej szafie...
> A jakiego trupa macie wy???

Własnego?

pozdr.
Piotr

--
sh76[at]go2.pl

"Glaube" heisst Nicht-wissen-wollen, was wahr ist.
--- F.W. Nietzsche

1. Data: 2000-11-12 15:28:29

Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej...
Martusia zwierzyła sie w news:8ukquv$pmr$1@news.tpi.pl...
/.../
> Dzis sie upijam. /.../
> Niech sie wam darzy. /.../
> Dlaczego czlowiek jest targany dziwnymi namietnosciami.
> [...]

Ja bałem się już, że rzeczywiście znajdziemy niebawem jakiegoś TRupa w szafie.:((...
Ale okazało się, że z każdego karambolu namiętności, coś żywego jednak wychodzi.
Dlatego - jeśli wolno - powiem...
Upijajmy się czasem na wesoło; nie za często w ogóle i nie za dużo (jeszcze ktoś
pomyśli, że mam jakiś browar;)), ale tak dla animuszu... A poza tym, czy naprawdę
trzeba się aż upić, żeby dostrzec to wszystko, co piękne na świecie?
Pomimo wszelkich prawdziwych Katastrof i Tragedii...

Steerpik Fantasta
- - - - - - - - - - -

1. Data: 2000-11-12 16:06:53

Od: "Brian" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martusia" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> Jest pelnia. Czy ona dziala na was jakos?
> Na mnie tak.
Na mine nie. Chociaż kiedyś wracałem przez las jakieś 10 km w nocy i z
jednej strony było jaśniej i przez to bezpieczniej, a z drugiej, chyba bym
się czył pewniej bez pełni.

> [...]
> Pewnie to nic nowego dla was, ale ja z reguly nie pije.
> Dzis bylam w super knajpie, a po powrocie jeszcze sobie zrobilam drinka.
Picie samo w sobie to nic złego. Wg ostatnich badań ludzi długowiecznych
(ponad 100 lat) okazało się, że ponad 90% z nich regularnie pija alkohol. To
nie znaczy, że się upija. Piwo oczyszcza nerki i wypłukuje toksyny z
organizmu. Czerwone wino poprawia ilość czerwonych krwinek. Alkohol pobudza
kązenie i ułatwia trawienie.
Ja często coś piję. Upiłem się kilka razy w życiu, ale prawie codziennie
piję wino do obiadu.

> Dlaczego zycie bywa czasami takie okrutne?
A tam.

> Dlaczego czlowiek jest targany dziwnymi namietnosciami.
Bo to istota człowieczeństwa. Człowiek jest maszyną o sprawnośći poniżej
0,5% (sprawność to ilość wytworzonej energii - pracy do ilości
skonsumowanej). Człowiek zajmuje się pierdołami i spędza większość czasu na
zajęciach, z których zupełnie nic nie wynika. Emocje - bardzo przeszkadzają,
co ?
Jak coś czujesz, to masz to czuć. Nieprzeczute emocje wyłażą wcześniej czy
później. Gdzieś już o tym pisałem.
Przeczute emocje już nie przeszkadzają. Ubogacają nas.
A "dziwne" namiętności ... chyba nie istniej nic takiego.
Cokolwiek wydaje ci się dziwne, jeżeli nie robi krzywdy nkomu innemu... jest
ok.

> Kazdy ma ponoc trupa w swojej szafie...
> A jakiego trupa macie wy???
Oho, ja mam spory cmentarzyk.

--
Brian

b...@e...pl
#Life is the bitch and then you die#

1. Data: 2000-11-12 20:01:20

Od: "LJ" <y...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!:)
Użytkownik "Brian" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

>Piwo oczyszcza nerki i wypłukuje toksyny z
> organizmu. Czerwone wino poprawia ilość czerwonych krwinek. Alkohol
pobudza
> kązenie i ułatwia trawienie.
A tam :). To wszystko pasuje do wody. Ani jednej zalety nie
przypisałabym mocniejszym trunkom(chyba że trawienie, ale też w
umiarkowanym stopniu). :))

sorry, nie mogłam się powstrzymać...
Yoko

1. Data: 2000-11-12 21:05:01

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Nov 2000 02:16:02 +0100, "Martusia" <m...@a...net.pl>
wrote:

>A jakiego trupa macie wy???

Ja mam w lodowce kawalki pocwiartowanego trupa.

Trupa wieprza z rzezni.

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
Nowy portalik tworzony przez... uzytkownikow!

1. Data: 2000-11-12 21:36:03

Od: "Alkarinque" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Martusia" <m...@a...net.pl> in
news:8ukquv$pmr$1@news.tpi.pl... wrote:
> Jest pelnia. Czy ona dziala na was jakos?
> Na mnie tak.
> Dzis sie upijam.
Wczoraj stalem i patrzylem na Ksiezyc.
On na mnie, a ja na Niego...
Jak na inny swiat... tak daleki, a tak bliski...
Smial sie do mnie, mrugal, zapraszal...
Pokazywal mi moje marzenia, dodawal wiary, sil...
Odwrocilem sie, czar prysl...

> Pije za wszystko i wszystkich.
> Niech sie wam darzy.
Tobie rowniez.

> Dlaczego zycie bywa czasami takie okrutne?
> Dlaczego czlowiek jest targany dziwnymi namietnosciami.
To taki okrutny plan zycia, zdolowac, zdeptac...
Czy sie podniesie? Ile wytrzyma?
Tak w kolko, beznamietnie, bez przerwy...
Ale im dluzej, tym lepiej dla nas. Wiecej doswiadczen, mniej bledow...
Dzisiaj wstalem, otrzasnalem sie, moze jutro tak szybko nie padne...
Moze kiedys wygram... Zludna nadzieja, to zawsze nas powali...
Ale moge nie padac latami...

BTW Witam wszystkich.

--
jarek a...@p...onet.pl

1. Data: 2000-11-13 15:41:44

Od: "madae" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martusia" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
Hellu:)

> Jest pelnia. Czy ona dziala na was jakos?
Ciekawe ale chyba tak. Zdarza sie ze ja i moj starszy nie mozemy spac , nie
jestem jeszcze na 100% pewnie ze moon ma na to jakis wply ale moze jednak.

> Na mnie tak.
> Dzis sie upijam.
> Pewnie to nic nowego dla was, ale ja z reguly nie pije.
JA tez , po co?
> Dzis bylam w super knajpie, a po powrocie jeszcze sobie zrobilam drinka.
> Pije za wszystko i wszystkich.
> Niech sie wam darzy.
> Dlaczego zycie bywa czasami takie okrutne?
Bo tak jest smieszniej:)

> Dlaczego czlowiek jest targany dziwnymi namietnosciami.
Bo bez emocji i namietnosci zycie byloby naprawde nudne. Wyobraz sobie swiat
bez milosci , nienawisci ? Idealny pokoj ...i nudy. Ja lubie swoje emocje ,
strach ... i podskok adrenaliny , uczucie lekkosci i radosnego "upojena"
wywolane bliskoscia pewnej osoby.

> Kazdy ma ponoc trupa w swojej szafie...
> A jakiego trupa macie wy???
Pewnie jakies sniadanie sprzed 5-ciu lat:) Ale moze juz ozylo?:))

A co do picia , ja nie potrzebuje , muzyka powoduje u mnie takie stany i
fazy ze alkohol sie kryje. A jak chcesz wejsc w stanu skrajne i ekstrmalne ,
pokrecone to ogranicz sen do 5 h , zacznij zyc w nocy z daleka od dnia i
napisz na grupe o swoich przezyciach:) (lub do mnie na priv:)). I tyle
madae

ps:"Koniec chyab zszedl off topic ale nie moglem sie powstrzymac , to jedna
z tych faz:))"

m...@p...fm
Free Young Art Page
http://www.republika.pl/fyap

pamiec "akustyczna"
nauczanie dziecka 2 jezykow jednoczesnie + psych. na UWr
Aniu Lipek !
brzydota
Czy senne marzenia...?