Moje młodsze dziecko :-)

31. Data: 2008-04-26 19:49:43

Temat: Re: Moje młodsze dziecko :-)
Od: "newscast" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pe-Korn" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
news:futbi2$cjr$1@opal.futuro.pl...
> Nie znecaj sie nad nim.
> On nie ma sily zeby sie rozmazac.
> Do tego trzeba fachowca i chlopa z jajami.
> A nie jakies tam barachlo nawet jak sie nazwie newscast.
> Pe-Korn

koniecznie pochwal się tym swoim dzieciom,
niech też mogą być dumne z klejnotów tatusia
i jego sukcesu w rytuale godowym

32. Data: 2008-04-26 19:50:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Apr 2008 21:49:43 +0200, newscast napisał(a):

> Użytkownik "Pe-Korn" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> koniecznie pochwal się tym swoim dzieciom,
> niech też mogą być dumne z klejnotów tatusia
> i jego sukcesu w rytuale godowym

Coś cienkim głosem mówisz - no mówię, że baba. Albo kastrat ;-PPP
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

33. Data: 2008-04-26 20:00:27

Temat: Re: Obnażam się :-) Re: Moje młodsze dziecko :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Apr 2008 21:25:25 +0200, pat&x napisał(a):

> ..
>
> no ale może go nie mieć (funkcjonalnie) całkiem ?
> może to o to chodzi ?
> no ale jak masz na to wpaść bez owego ? :)))
> i jak Ci to w takiej sytuacji wytłumaczyć ? :))
>
> pat&x

Za dużo pytań - średnio jedno pytanie w zdaniu, w sumie cztery na cztery.
To nie świadczy o posiadaniu mózgu, bo gdybyś go miał, nie pytałbyś, lecz
sprawnie wykonał zadanie, zamiast bezsensownie pytać pustą głowę :-)

34. Data: 2008-04-26 20:03:53

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Pe-Korn pisze:
> [...]
> On nie ma sily zeby sie rozmazac.
> Do tego trzeba fachowca i chlopa z jajami.
> A nie jakies tam barachlo nawet jak sie nazwie newscast.

Nie zauważyłem tego postu i żałuję trochę, że potraktowałem się poważnie.

35. Data: 2008-04-26 20:25:29

Od: "newscast" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Coś cienkim głosem mówisz - no mówię, że baba. Albo kastrat ;-PPP

żenująca samoocena,
jako, że twoje wypowiedzi ukierunkowane są głównie
na wywołanie niezbyt interesujących mnie emocji,
rezygnuję z ich otrzymywania

36. Data: 2008-04-26 20:45:21

Od: "Pe-Korn" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "newscast"

> koniecznie pochwal się tym swoim dzieciom,
> niech też mogą być dumne z klejnotów tatusia
> i jego sukcesu w rytuale godowym
Widze ze jestes zdrowo pieprzniety na mozg i nie rozumiesz najprostszych
rzeczy.
Za pacanami nie gadam.
PLONK.

Pe-Korn

37. Data: 2008-04-26 20:59:51

Od: "Pe-Korn" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rzeczy pierwsze"

> Jedyne co ogólnie wiadomo, to że po urodzeniu dziecka tak bardzo zmieniają
> się priorytety jego rodziców, że przestają być porównywalne.
> Dziecko może stanowić największą wartość dla ciebie i dla innych ludzi,
> ale to wcale nie oznacza, że priorytety pozostałych nie są zróżnicowane.
> Uważam, że psychologia to nauka empiryczna, zajmująca się badaniem
> mechanizmów i praw rządzących zjawiskami psychicznymi oraz zachowaniami
> człowieka i jego potomstwa, ale wysyłanie linków na grupę do zdjęć swoich
> dzieci nie bardzo podpada mi pod tą definicję.

Przeciez to tylko LINKI i nikt nie zmusza nikogo aby w nie klikac.
Uwazasz ze nie ma takich, ktorzy chetnie wlasnie zerkna z ciekawosci?
Dlaczego chesz narzucac wlasne wzorce estetyczne na te grupe?
Gdyby Ikselka wklejala te zdjecia tutaj na grupe bezposrednio i gdyby to
zajmowaly mase bajtow, moglbys protestowac, a tymczasem w tym przypadku twoj
protest i twoje zgorszenie swiadcza jedynie zle o tobie samym.
Zreszta ona sama powiedziala, ze nie jest pewna, czy dobrze zrobila, ze
wrzucila te linki.
Ja rowniez uwazam, ze nie nalezy z roznych powodow zamieszczac w internecie
zdjec dzieci ale to jest moje zdanie. Kazdy moze miec swoje zdanie.

> Ponadto uważam, że nie spodobała ci się wypowiedź newcasta, więc dałeś
> upust zdenerwowaniu ubliżając newcastowi od durniów i to jest tutaj cała
> twoja psychologia.

Bo przekroczyl granice dobrego tonu i chamstwo trzeba nazywac po imieniu.

> Więc panuj nad emocjami, bo to różni ciebie od zwierzęcia, a nie zdolność
> do posiadania i wychowania potomstwa.

Emocje sa po to, aby je hamowac gdy zachodzi potrzeba, a nie dlatego, ze ty
masz inne zdanie.
Ludzie bez emocji to poł-ludzie.

Pe-Korn

38. Data: 2008-04-26 21:02:37

Od: "newscast" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "newscast"

> Widze ze jestes zdrowo pieprzniety na mozg i nie rozumiesz najprostszych
> [...]

co masz, córkę?
no to pochwal się jej swoim tekstem o jajach,
który teraz wyciąłeś (nie podoba ci się już?)
a na pewno dowiesz się z wiarygodnego źródła,
kto jest zdrowo popieprzony.
chyba, że wstydzisz się przed rodziną tego, co tu wypisujesz

39. Data: 2008-04-26 21:18:42

Od: "newscast" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdanie.
> Bo przekroczyl granice dobrego tonu i chamstwo trzeba nazywac po imieniu.

zapoznaj się najpierw chamie z netykietą, a potem zastanów się jakie
informacje są tu stosowne,
ta grupa ma już ustalone zasady ponieważ zawsze znajdzie się jakieś bydle,
które trzeba w nich utrzymywać

40. Data: 2008-04-26 21:55:33

Od: "Pe-Korn" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "newscast"

> zapoznaj się najpierw chamie z netykietą,

I to jest ta twoja netykieta?
Zalosne.

Pe-Korn

He..he... Teraz u Drzazgi