Moje urządzenia, samoróbki.

1. Data: 2006-10-09 10:55:07

Temat: Moje urządzenia, samoróbki.
Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako tetraplegik po skoku do wody żeby ułatwić sobie i żonie codzienne życie
zrobłem sobie kilka urządzeń które bardzo nam ułatwiają życie.
Dziś przedstawę część.

Podnośnik przyłóżkowy.

Zeby ułatwić przechodzenie z łóżka na wózek sobie i żonie zrobiłem
modyfikacje poprzez zamocowanie podnośnika bezpośrednio na łóżku. Dzieki
temu żona w ciągu 2 minut wkłada mnie na łóżko i odwrotnie. Podnośnik nie
zajmuje miejsca, szybko, wygodnie bez dużego wysiłku wklada mnie żona na
łóżko.
Żeby zachować ułatwienie przy wchodzeniu na łóżko nasze łoże małżeńskie
zaprojektowałem z dwóch łóżek metalowych rechabilitacyjnych które ładnie
przerobione połączyłem. Obniżone łóżko 2x2 metry zachowało pełną
funkcjonalność wchodzenia na łóżko dla mnie, co przy łóżku kupionym
drewnianym lub innym nie byłoby możliwe.
W rogu łóżka zamocowałem wzmocnione mocowanie podnośnika a na dole dospawana
jest regulowana podpora przeciwywrotowa. Bez podpory łóżko przechylałoby się
przy wchodzeniu.
niżej link.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/11122889a40442e7
.html

Ponośnik samochodowy.

Posiadam samochód dostawczy Citroen C15 z możliwością jazdy z tyłu
bezpośrednio na wózku co jest wygodne tylko na krótkich trasach. Prowadzę
małą własną firmę i muszę mieć samochód dostawczy. Przy sztywnym zawieszeniu
w samochodzie dostawczym na dłuższe trasy powyżej 50 km. na polskich
dziurawych drogach jazda bardzo męczy zwłaszcza kręgosłóp.
Gdzieś w katalogu chyba MEYRY zobaczyłem podnośńik "BARDZO DROGI" do
wkładania osoby z wózka bezośrednio z przodu obok kierowcy co przy
niesprawności rąk osoby wkładanej do samochodu wymaga zaangażowania do
pomocy conajmniej dwie silne osoby. Przy pomocy podnośnika żona sama bez
trudu wkłada mnie do samochodu. Było sporo myślenia i pracy żeby
samodzielnie wykonać podnośnik ale było warto i działa.
niżej link

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f570fd939fc5a04
.html

Przyczepka do spacerów z żoną.

Przyczepkę tę wykonałem do spacerów wspólnych z żoną zwłaszcza zimą kiedy
oblodzone drogi niezbyt pozwalają żonie na jazdę rowerem, ale latem też
korzystamy z niej.
Jest to przyczepka przerobiona z dawnego wózka typu olimpijka, wszystko
wzmocnione i dorobione zostało do wózka elektrycznego INVOCARE G40 specjalne
wzmocnione mocowanie haka żeby żony nie zgubić gdzieś podrodze.
Ciekawe to wyszło a kierowcy się oglądają za takim dziwnym przegubowcem.

niżej link

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de33a7cc06629473
.html

mirekzmarek

2. Data: 2006-10-09 11:52:32

Temat: Re: Moje urządzenia, samoróbki.
Od: "S.S." <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mirek napisał(a):
> [...]
> wzmocnione mocowanie haka żeby żony nie zgubić gdzieś podrodze.
> Ciekawe to wyszło a kierowcy się oglądają za takim dziwnym przegubowcem.

Gratuluje pomyslow ;)Mnie bardzo interesuje jak wyglada w rzeczywistosci
wsiadanie do auta przy pomocy tego urzadzena.Mozesz zrobic wiecej fotek
tego urzadzenia w trakcie wsiadania do auta?

3. Data: 2006-10-09 12:00:03

Od: "Jarek.D.." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <f...@n...pl>

(....)

----------
> Gratuluje pomyslow ;)Mnie bardzo interesuje jak wyglada w rzeczywistosci
> wsiadanie do auta przy pomocy tego urzadzena.Mozesz zrobic wiecej fotek
> tego urzadzenia w trakcie wsiadania do auta?
--------
ja tez
''Gratuluje pomyslow''
jestes super gosciu ze niezalamujesz rak
Tak trzymaj !!!

ps. jezeli nie jest to tajemnica
to jak dzialalnosc prowadzisz ?

pozdrawiam JD

4. Data: 2006-10-09 13:06:55

Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek.D.." <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ja tez
> ''Gratuluje pomyslow''
> jestes super gosciu ze niezalamujesz rak

Moja branża działalności to doniczki a inaczej wtapianie na gorąco w bok
doniczki specjalnej róznokolorowej foli, doniczki są śliczne, wykonuje je
jako podwykonawca dla dużej firmy mojej siostry KORAD & KORTEX, nazywają się
dekory i można obejrzeć na stronie
moje nazywaja się dekory
http://www.donice.com.pl/

rece opadaja....
Sprzeciw Polskiej polityce
Reportaż
---TETRAPLEGIK---
Potrzebowalbym prywatna e-asystenke, ale ..