Moje wlosy :((!

1. Data: 2003-10-01 19:41:59

Temat: Moje wlosy :((!
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam problem. Dwa miesiące temu zaczęły mi wypadać włosy po tym jak z czarnym
przefarbowałam sie na blond - co było dość trastyczną zmianą dla moich
włosów. Ścięłam też je znacznie. Jednak tak "na wszelki wypadek" kupiłam
ampułki Vichy Dercos z Aminexilem i taki sam szampon. Stosowałam ampułki
przez miesiąc - wszystko było wporządku. Później gdy skończylo mi się
opakowanie zaprzestałam, jednak nadal myje włosy szamponem Vichy Dercos z
Aminexilem. Nie wiem czy to wogóle ma coś wspolnego z moim problemem, ale na
wszelki wypadek napisałam o tym.
Natomiast jesli chodzi o mój problem. Myje włosy i są one świeże, ładne i
wszystko jest pięknie, do czasu oczywiście. Na drugi dzień moje włosy są już
tłuste i wyglądają jakbym co najmniej przez 3 dni nie myła głowy. W tym
wypadku muszę co dzień myć teraz włosy:( Rozumiem, że można mieć tłuste
włosy, ale ja nigdy nie miałam tego problem - przeciwnie gdy 2 miesiące temu
byłam u frzyjera w salone Jean Louis David, powiedział mi, że moje włosy są
suche:< dlatego nie rozumiem tego co się z nimi teraz dzieje.
Proszę o pomoc...
Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-10-01 22:13:17

Temat: Re: Moje wlosy :((!
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
temu
> byłam u frzyjera w salone Jean Louis David, powiedział mi, że moje włosy

przychodzą mi do głowy dwa warianty:
- odtłuszczone i zniszczone farbowaniem wlosy (i przesuszona skóra głowy)
regują większym przetłuszczaniem
- ewentualnie, jeśli było tak: farbowanie, włosy są suche i nie
przetłuszczają się zbytnio, ampułki vichy, włosy zaczyanja się szybko
przetłuszczać -> alkohol zawarty w ampułkach drażniąc i wysuszając pobudził
gruczoły łojowe

1. Data: 2003-10-02 06:22:23

Od: "Anulka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> [...]
> Rozumiem, że można mieć tłuste włosy, ale ja nigdy nie miałam tego
> problem - przeciwnie gdy 2 miesiące temu byłam u frzyjera w salone

Na początku witam serdecznie, gdyz jestem całkiem nowa w grupie. :)
Niestety :( nie jestem w stanie nic pomóc jeżeli chodzi o przetłuszczanie
się włosów. Sama również od jakiegoś czasu nie mogę sobie z tym poradzić i
też poszukuję porady. Ale mam pomysł (jeśli chodzi o mnie - skuteczny) na
wypadanie włosów. Polecam tabletki Revalid. Bardzo pomogły mi w zeszłym roku
w zimie. Włosy wypadały mi "garściami". Obecnie też kupiłam nową paczuszkę i
zaczynam kurację. :). Mam nadzieję, że choć odrobinkę pomogłam:)

Pozdrawiam serdecznie

Ania

1. Data: 2003-10-03 12:21:32

Od: "Agnieszka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anulka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w zimie. Włosy wypadały mi "garściami". Obecnie też kupiłam nową paczuszkę
> zaczynam kurację. :). Mam nadzieję, że choć odrobinkę pomogłam:)

czesc z tego co wiem bardzo dobry jest szmpon (do wlosow suchych i
przetuszczajacych sie) z oriflame i wtym miesiacu jest nawet na promocji
jego cena to okolo 9 zlotych wiec sadze ze nie duzo pozdrawiam

1. Data: 2003-10-03 12:21:38

Od: "marlena" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> byłam u frzyjera w salone Jean Louis David, powiedział mi, że moje włosy

> suche:< dlatego nie rozumiem tego co się z nimi teraz dzieje.

czesc dokonalas duzej zmiany ja tez z koloru ciemnego zeszlam na jasny ale
robilam to stopniowo produkty ktore uzywasz sa bardzo dobre ale zeby byl
efekt uzywj ich conajmniej 3 miesiace stosuj odzywki do wlosow farbowanych i
nie uzywaj czesto suszarki pa pa

1. Data: 2003-10-03 13:20:24

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czesc <ciach bełkot>

Dziewczyno! Cierpisz na słowotok?? Stosuj, proszę, znaki interpunkcyjne, bo
inaczej to mało kto dotrze do końca Twojego posta.

Sana - czepialska :P
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-10-03 14:13:57

Temat: [OT] Prośba o zmienę nicka, was:Re: Moje wlosy :((!
Od: "Marlena" <0...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marlena" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

Czy mogłabyś zmienić nick,
bo ja jestem tu dłużej i mam taki sam, jak Twój. Dziekuję :)

Marlena

witam i sie chwale
Gdzie kupić w sieci kosmetyki AA OCEANIC?
chwalę nową serię Gliss Kur (jedwabną - różową)
Zmeczone oczy
Trójmiasto - poszukuję wizażystki