depilacja bikini

1. Data: 2003-10-01 21:00:57

Temat: depilacja bikini
Od: "Asia" <d...@w...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wiem, ze ten temat juz sie przewijal wiele razy ale przeszukalam archiwum i
jakos nie znalazlam konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. A mianowicie jaki
macie sposob i co polecacie jesli chodzi o depilacje okolic bikini? Chodzi
mi raczej o samodzielne wykonanie a nie u kosmetyczki.
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-10-01 21:03:30

Temat: Re: depilacja bikini
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <d...@w...unitron.lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> macie sposob i co polecacie jesli chodzi o depilacje okolic bikini? Chodzi
> mi raczej o samodzielne wykonanie a nie u kosmetyczki.

Ja robie to depilatorem ale boli wsciekle i nienawidze tego z calego serca
:((((
Joasia

1. Data: 2003-10-01 21:09:59

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:
> [...]
> A mianowicie jaki macie sposob i co polecacie jesli chodzi o
> depilacje okolic bikini? Chodzi mi raczej o samodzielne wykonanie a

Wosk, krem do depilacji, golarka. Ja używam golarki i jestem zadowolona. Co
prawda efekt jest krótkotrwały, ale przynajmniej nie boli. Kremy się nie
sprawdzały, bo depilowały niezbyt dokładnie, a wosk straszliwie podrażniał
mi skórę.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-01 21:37:29

Temat: Odp: depilacja bikini
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pęsetką włosek za włoskiem wyrywam a potem smaruję balsamem Gładkie
nogi St. Ives. I przy okazji muszę pochwalić ten balsam. Używam jego od
2 tygodni i efekt jest zauważalny gołym okiem:-)) Normalnie musiałam
depilować nogi co tydzień a tu już minęło półtora tygodnia a włosków
jest niewiele:-)) Mam nadzieję, że ten balsam nie przestanie działać,
bo na razie jestem nim zachwycona:-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-10-02 18:43:27

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> depilować nogi co tydzień a tu już minęło półtora tygodnia a włosków
> jest niewiele:-)) Mam nadzieję, że ten balsam nie przestanie działać,

Witam,
a co z wrastaniem włosków...po takiej depilacji?Nie masz takiego problemu?

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2003-10-02 19:16:22

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> a co z wrastaniem włosków...po takiej depilacji?Nie masz takiego
problemu?

na razie na szczęście nie mam żadnych takich "niespodzianek" :-))

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-10-02 19:38:52

Od: "Asia" <d...@w...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia wrote:
> Ja robie to depilatorem ale boli wsciekle i nienawidze tego z calego
> serca :((((

No wlasnie, nogi to spokojnie depilatorem, juz sie przyzwyczailam, ale
okolice bikini? Chyba nie zaryzykuje. Boje sie bolu:)
Dzanina

1. Data: 2003-10-02 19:43:29

Od: "Asia" <d...@w...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elvira wrote:

> [...]
> zadowolona. Co prawda efekt jest krótkotrwały, ale przynajmniej nie
> boli. Kremy się nie sprawdzały, bo depilowały niezbyt dokładnie, a

Wlasnie ja tez uzywam golarki. Fakt, ze nie boli ale ten jednak to chyba nie
jest najlepszy sposob. Myslalam, ze moze sprobuje kremami do depilacji typu
Veet, chyba maja takie do okolic bikini ale ciagle nie jestem do nich
przekonana.
Dzanina

1. Data: 2003-10-02 20:30:08

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka napisał/a w news:blfh8a$ddr$1@news.onet.pl:

> smaruję balsamem Gładkie
> nogi St. Ives. I przy okazji muszę pochwalić ten balsam. Używam
> jego od 2 tygodni i efekt jest zauważalny gołym okiem

O, to jesteś pierwszą osobą, która go chwali. Dotąd zbierał kiepskie
opinie, jako że w ogóle nie działał opóźniająco na wzrost włosków.

--
mips

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-02 20:52:35

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, to jesteś pierwszą osobą, która go chwali. Dotąd zbierał kiepskie
> opinie, jako że w ogóle nie działał opóźniająco na wzrost włosków.

no ja sama nie mogę uwierzyć, jak patrzę na moje nóżki:-) To samo się
tyczy okolicy bikini, włoski tak wolno odrastają... Zobaczymy, czy tak
będzie zawsze... Bo może to jakiś przypadek...
Ale na razie w tym zachwycie zakupiłam 2 dodatkowe opakowania balsamów.
A co, były w promocji (jak już tu tak mówicie o oszczędzaniu :-)) ) A
swoją drogą ja też powinnam pooszczędzać, bo we wrześniu zdecydowanie
za dużo wydałam:-( A teraz jeszcze mi przysłali ofertę wysyłkową YR i
już tak kombinuję co zakupić, bo bardzo mi się podoba torba, którą dają
za zakupy powyżej 50zł... Ech, maniaczki z nas:-) To już jest
uzależnienie...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

Moje wlosy :((!
witam i sie chwale
Gdzie kupić w sieci kosmetyki AA OCEANIC?
chwalę nową serię Gliss Kur (jedwabną - różową)
Zmeczone oczy