"Mokra kostka"

1. Data: 2006-07-24 16:51:31

Temat: "Mokra kostka"
Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprejmie informuję, iż odkryłem preparat do "robienia kostki brukowej
na mokrą", który był na grupie kiedyś poszukiwany. Jestem po testach i
działa dobrze, dziś będę nanosił.
--
Guru odkrywczo

2. Data: 2006-07-24 17:32:32

Temat: Re: "Mokra kostka"
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śnieżka - coś tam?
Jacek

3. Data: 2006-07-24 18:39:59

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru wrote:
> Uprejmie informuję, iż odkryłem preparat do "robienia kostki brukowej
> na mokrą", który był na grupie kiedyś poszukiwany. Jestem po testach i
> działa dobrze, dziś będę nanosił.

Czy możesz uchylić rąbka tajemnicy cóż to jest ?

Pozdrawiam
Baśka

4. Data: 2006-07-24 19:06:32

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Jul 2006 20:39:59 +0200, Dobranoc
<a...@a...art.pl> wrote:

>Czy możesz uchylić rąbka tajemnicy cóż to jest ?

Uchylam:

Klinkier Oil - producent PRIMACOL

--
Guru ipregnujący

5. Data: 2006-07-24 19:21:34

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciesz się ciesz.
Ja też się cieszyłem pierwszy rok a teraz klnę, że posmarowałem kostkę, bo
już nie wygląda jak mokra tylko jak brudna. Mycie Karcherem poprawia sprawę
ale nie w pełni.
Jacek

6. Data: 2006-07-24 20:27:20

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru napisał(a):

> Uchylam:
>
> Klinkier Oil - producent PRIMACOL

:-)))
pozdr. Jerzy

7. Data: 2006-07-24 21:10:44

Od: "gallo" <v...@v...vv> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też się cieszyłem pierwszy rok a teraz klnę, że posmarowałem kostkę, bo
> już nie wygląda jak mokra tylko jak brudna. Mycie Karcherem poprawia
sprawę

spróbuj uzyć rozpuszczalnika do polimerów np atlasowy Szop 2000, nie mylić
ze zwykłym Szopem, który może uszkodzić kostkę bowiem rozpuszcza zaprawy,
betony itp.

pzdr j.

8. Data: 2006-07-24 21:31:23

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

gallo napisał(a):
> [...]
> ze zwykłym Szopem, który może uszkodzić kostkę bowiem rozpuszcza zaprawy,

Wystarczy płyn do mycia naczyń.
pozdr. Jerzy

9. Data: 2006-07-25 20:35:55

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc"

> Czy możesz uchylić rąbka tajemnicy cóż to jest ?

Ewentualnie w jakim celu to robisz i po co ?

Serdecznie Miłka

10. Data: 2006-07-26 18:43:35

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Jul 2006 22:35:55 +0200, "Miłka" <m...@t...pl> wrote:

> Ewentualnie w jakim celu to robisz i po co ?
>
> Serdecznie Miłka
Po to, zeby było ładniej :-)

Rodgersja stopowcolistna?
dobry sklep ogrodniczy w Poznaniu
Stare odmiany drzew owocowych - znalazłam !!!
[dlugie] ekonomiczna wersja automatycznego sterowania nawadnianiem
Co to za roślina ?