Stare odmiany drzew owocowych - znalazłam !!!

1. Data: 2006-07-24 09:10:21

Temat: Stare odmiany drzew owocowych - znalazłam !!!
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

http://grzywaszkolka.pl.testy.strefa.pl/
Mają wszystko , czego dotąd bezskutecznie szukałam!
Może ktoś z Was też znajdzie u nich wspomnienia z dzieciństwa :-)

2. Data: 2006-07-24 16:50:54

Temat: Re: Stare odmiany drzew owocowych - znalazłam !!!
Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
http://grzywaszkolka.pl.testy.strefa.pl/
Mają wszystko , czego dotąd bezskutecznie szukałam!
Może ktoś z Was też znajdzie u nich wspomnienia z dzieciństwa :-)

niestety:( nie ma nadal nigdzie jabłoni odmiany "starking" :( Ponadto nadal
poszukuje śliwy w typie węgierki na podkładce wagenheima, jakby ktos widział
i dałby znać to będę wdzięczna:)
pzdr
Kuleczka

3. Data: 2006-07-27 15:07:35

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuleczka napisał(a):

> [...]
> poszukuje śliwy w typie węgierki na podkładce wagenheima, jakby ktos widział

Witaj,
pod tym linkiem znajdziesz jak najbardziej węgierkę Nectavit, taka jaką
sobie życzysz.

http://www.dolinski.home.pl/oferta/oferta.htm

--
michalina

[dlugie] ekonomiczna wersja automatycznego sterowania nawadnianiem
Co to za roślina ?
Wasze typy owocowe
Zielono mi czyli miejskie trawniki a susza
OLEANDRY