"Mokra kostka"

21. Data: 2006-07-30 13:09:14

Temat: Re: "Mokra kostka"
Od: "Maestro" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <g...@g...pl> napisał:
> Uprejmie informuję, iż odkryłem preparat do "robienia kostki brukowej
> na mokrą", który był na grupie kiedyś poszukiwany. Jestem po testach i
> działa dobrze, dziś będę nanosił.

No i ... ? Naniesione?
Czy efekt "na ostro" jest równie dobry jak testowy?

--
Wiesiek

22. Data: 2006-08-02 12:21:33

Od: "Kal" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gallo" <v...@v...vv> napisał w wiadomości

> spróbuj uzyć rozpuszczalnika do polimerów np atlasowy Szop 2000, nie mylić
> ze zwykłym Szopem, który może uszkodzić kostkę bowiem rozpuszcza zaprawy,
> betony itp.

To czym umyć betonową kostkę zabrudzoną zaprawą podczas murowania grila?
pozdr
kal

23. Data: 2006-08-02 12:55:58

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kal" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> To czym umyć betonową kostkę zabrudzoną zaprawą podczas murowania grila?

Niczym
Zdrapać.

Pozdrawiam
Baska

24. Data: 2006-08-02 13:01:01

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kal napisał(a):
> Użytkownik "gallo" <v...@v...vv> napisał w wiadomości

> To czym umyć betonową kostkę zabrudzoną zaprawą podczas murowania grila?

Jeśli dałeś do zaprawy kiepski cement zawierający sól to teraz długo i
namiętnie myj wodorotlenkiem sodu.
pozdr. Jerzy

Rodgersja stopowcolistna?
dobry sklep ogrodniczy w Poznaniu
Stare odmiany drzew owocowych - znalazłam !!!
[dlugie] ekonomiczna wersja automatycznego sterowania nawadnianiem
Co to za roślina ?