Mole w szakach kuchennych - pomocy

1. Data: 2007-08-16 12:42:25

Temat: Mole w szakach kuchennych - pomocy
Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mole pojawiły sie jakiś czas temu.
Po dokładnym umyciu szafek i wyrzuceniu wszystkich produktów sypkich na
jakiś czas był spokój. Teraz znowu, zauważyłam dziś , że wylatuje z
dziury w szafce która prowadzi do śruby na których szafki wiszą.
Popsikałam chwilowo, za szafkami od góry doraźnie jakimś preparatem.
Jak się tego pozbyć.
Spacerują mi też czasem po szafkach obrzydliwe małe robaczki.
Ratunku. Walczę z tym od zimy.
Pozdrawiam Beazuku

2. Data: 2007-08-16 12:54:52

Temat: Re: Mole w szakach kuchennych - pomocy
Od: "dixi" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spacerują mi też czasem po szafkach obrzydliwe małe robaczki.
> Ratunku. Walczę z tym od zimy.

Wyrzucic wszystkie (!!!) maki, bulki tarte, makarony, paluszki, orzechy,
wiorki, czasem nawet przyprawy etc., nawet jesli nie widac sladow infekcji.
Musialas na czyms "przyoszczedzic" i zostawic a teraz sa efekty.
Kupic nowe i powsypywac do sloikow, puszek.
Szafki umyc i przeczekac wyleg cierpliwie zbierajac larwy.
Przerabialem i wiem, ze tylko to skutkuje.
Pozdrawiam, Darek

3. Data: 2007-08-16 12:58:06

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Chyba jakaś plaga przyszła...
Walczę od długiego czasu, ostatnio płytkami przeciwmolowymi Globol (kupione w Elea).
Drogawe te płytki.
JaC

-----

4. Data: 2007-08-16 17:10:11

Od: "Player" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> Chyba jakaś plaga przyszła...
> Walczę od długiego czasu, ostatnio płytkami przeciwmolowymi Globol
> (kupione w Elea).
> Drogawe te płytki.
> JaC

mam to samo, tez walczę a znajdowałem juz to we wszystkich produktach od
bułek tartych po cukier, potrafi toto w stanie larwalnym wejsc do zamkniętej
metalowej puszki tam się rozmnożyć i jako malutenkie larwy rozchodzić po
mieszkaniu

5. Data: 2007-08-16 17:38:33

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zamkniętej
> metalowej puszki tam się rozmnożyć i jako malutenkie larwy rozchodzić po

u mnie też walka z molami.
raz wygraliśmy. po paru miesiącach zabawa od nowa.

uważajcie co przynosicie do domu ze sklepu. ja przywlekłam to to w ryżu w
torebkach.

A.

6. Data: 2007-08-16 18:31:35

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jest! Ziółka i herbatki owocowe też wyrzucić. Odsunąć szafki od ściany,
poodkurzać, umyć, popsikać Raidem i powinno być ok
Jacek
PS u mnie taka akcja zdarza się raz na 2-3 lata. Ostatnio mole mnie
zadziwiły bo siedziały w nie otwartych zupkach instant.

7. Data: 2007-08-16 18:39:58

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości
> Tak jest! Ziółka i herbatki owocowe też wyrzucić.

I grzyby suszone też.

Pzdr
Magda

8. Data: 2007-08-17 12:24:21

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele rzeczy mole jedzą. Byłem zaskoczony, jak zadomowiły się w mielonej
papryce (ostrej). Dlatego trzeba wszystko powyciągać, sprawdzić, a
podejrzane wywalić.
Jacek

9. Data: 2007-08-21 12:40:30

Od: "dixi" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego trzeba wszystko powyciągać, sprawdzić, a
> podejrzane wywalić.

Powiem wiecej, nawet jesli nie widac golym okiem to i tak jest podejrzane.
Jesli juz nie chce sie wyrzucac wszystkiego to napewno trzeba popakowac w
sloiki aby sprawdzic czy po 20 - 30 dniach nie wylegnie sie "motylek". W
przeciwnym wypadku mozna sie tak bawic do z...
Pozdrawiam
Darek

10. Data: 2007-08-29 13:10:14

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sie, 20:31, "Jacek" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
> PS u mnie taka akcja zdarza się raz na 2-3 lata. Ostatnio mole mnie
> zadziwiły bo siedziały w nie otwartych zupkach instant.

Ja kupiłam ostatnio pokarm dla chomika w dużym pudełku....otwieram go,
a tu fru kilka na raz wyleciało...po głębszym sie przyjzeniu musialam
wyżucic cale jedzenie (niestety nie mialam paragonu) bo były tam juz
larwy...obrzydlistwo. mieszkam u przyszłej tesciowej i tam w kuchni
tez sa i dziadostwa nie mozna sie pozbyc..

dwa warianty adaptacji poddasza
projekt domu
psotnik zakamarnik - jak zwalczac
Czarne robaki