Re: Monachium!

Data: 2016-07-24 15:08:06
Temat: Re: Monachium!
Od: "Chiron" <c...@o...pl>

news:1gyovhcs0yirh$.97emo6wuqwz6.dlg@40tude.net...

> Tzn?
Czyli- ktoś się podszywa pod muzułmanów. Pod ich banderą robi akcje
terrorystyczne.

> [...]
> dzieci, urodzone i wychowane w Europie, będą nas wyrzynać!!!
> To, co się stało, to jest własnie początek!!!
> Ale ludziom się siano z mózgu robi w mediach, żeby panika albo rozruchy
> antymerkelne się na dobre nie zaczęły.
> Bo w wielu miastach Europy były i cały czas TRWAJĄ ekscesy ze strony
> PRZYchodźców - np ludzie w Calais są w traumie, bo PRZYchodźcy napastują
> koboety i wchodzą do prywatnych domów kiedy chcą i PO CO chcą, w mediach
> zamazuje się te fakty, a osoby poszkodowane, które zgłaszają i nagłasniają
> sprawę, są wręcz szykanowane przez władzę.

Z pewnością- o wywołanie niepokojów społecznych. Mam rodzinę w Niemczech- a
i kilka razy wyczytałem na www- w 2010 roku rząd federalny zaczął wykupować
duże domy, działki, etc- i dobrze płacił. Ludzie pytali: po co to kupujecie-
to przecież akcja ogólnoniemiecka? Odpowiadali grzecznie, że dla uchodźców z
terenów objętych wojną. W 2010 roku nic się nie działo w Syrii. Niemcy
myśleli, że rząd spodziewa się uchodźców z Ukrainy. Jednak Ukraińcy nie
napływali. Co się dzieje? Zapewne wkrótce władcy tego świata nam to objawią-
ale nam wtedy będzie wszystko jedno (jak śpiewał bard).

--
Chiron