Re: Money Addiction

From: " hss" <k...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Money Addiction
Date: Sun, 15 Aug 2010 01:19:53 +0000 (UTC)

kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> napisał(a):

> Mon, 09 Aug 2010 22:13:11 +0000, tako rzecze hss:

> Bynajmniej nie sugerowałem, że ich kompetencje w tym obszarze
> wykraczają poza to o czym piszesz, z resztą nie mają wyjścia,
> bo sami się nawzajem muszą nakręcać, żeby nie być gorszymi
> od innych, albo nie wypaść z gry, a kto lepiej wyciska cyrtyny,
> tego wcześniej stać na maszyny i znów powiększa bezrobocie,
> a więc równocześnie ręka rękę myje, tak więc właściwie ten
> komu w swej łaskawości pozwolili dla siebie pracować, to chce,
> czy nie chce, jest nie tylko frajerem, ale i de facto zdrajcą,
> [...]
Sam więc widzisz że system by przetrwać musi niszczyć zamiast budować.
Zjada sam siebie, jak wąż swój ogon jak rodzic własne dzieci. Fe!
Nikt za nami się nie ujmie, chyba że jest się jednym z jego beneficjentów,
ale wtedy też i tak zostaniesz przemielony. Wszyscy więc tak naprawdę tracą.
Musimy zatem zająć się sprawami sami, robiąc to co realnie rozwiąże "więzy
uzależnień". A najpotężniejszym z kagańców jest pieniądz (oparty na ludzkich
instynktach). Instynktów się nie wyzbędziemy, ale w końcu mogą nas one
wyzwolić od tego co wykorzystywało je do niewolenia populacji jakimś
widzimisię garstki najmocniej zdegradowanych lękiem o siebie i przez o
najbardziej bezwzględnych, zdeterminowanych do zagryzania innych jednostek w
niepotrzebnej a nawet zgoła ze złudzeń wynikłej "walce o przetrwanie".