Money Addiction

51. Data: 2010-08-03 22:08:52

Temat: Re: Money Addiction
Od: oxana <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-08-2010 o 02:53:37 hss <k...@n...gazeta.pl> napisał(a):

> Jesteś faszystką? To im podobni uważają zabijanie za sposób na usuwanie
> "problemów".
> Tylko święci mają święty spokój. Im nikt nie jest w stanie go odebrać.
> A upierdliwy natychmiast znajdzie sobie następnego,
> który mu "przeszkadza" uzyskać ów stan, którego zresztą nienawidzi.

won

52. Data: 2010-08-05 23:58:32

Od: "hss" <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

h-na-trzy-kategorie

> won

Ubodło bo prawdziwe.
Tipsiara jako żywo.
Ja ci tu pisywać nie każę.

53. Data: 2010-08-06 20:47:02

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 03 Aug 2010 01:05:59 +0000, tako rzecze hss:

> Zarządzanie oparte na marnotrawstwie "dóbr" to dowód na krańcową
> niekompetencję. Takich zarządców należy natychmiast pozbawić zarządu.
> I na zasiłek ich. Niech się poczują posiadanym zasobem zbędnym.

Jest dokładnie odwrotnie, to nie jest marnotrawstwo, lecz znane
i jakże przecież pożądane efekty działania konkurencji - poprawa
jakości, zwiększenie dostępności oraz obniżenie cen, których
ubocznym jedynie skutkiem jest bariera popytu, zwłaszcza na dobra
nie spełniające wypracowanych w toku konkurencji standardów.
Ten uboczny skutek może być w pewnym stopniu niwelowany jedynie
eksportem, bowiem interwencjonizm państwowy jak wiadomo tylko
psuje gospodarkę.

54. Data: 2010-08-08 09:13:48

Od: oxana <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-08-2010 o 01:58:32 hss <h...@o...eu> napisał(a):

Jesteś przewrotnym kłamcą, nie przypisuj mi swoich cech. Obrazek jest o
śmierci nie o zabijaniu, choć jest ona jak sie okazuje jedynym
rozwiązaniem byś przestał szkodzić mnie i innym ludziom.

55. Data: 2010-08-09 00:24:05

Od: " hss" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

oxana <o...@o...eu> napisał(a):

> Dnia 06-08-2010 o 01:58:32 hss <h...@o...eu> napisa=B3(a):
>
> Jeste=B6 przewrotnym k=B3amc=B1, nie przypisuj mi swoich cech. Obrazek j=
> est o =
>
> =B6mierci nie o zabijaniu, cho=E6 jest ona jak sie okazuje jedynym =
>
> rozwi=B1zaniem by=B6 przesta=B3 szkodzi=E6 mnie i innym ludziom.

Sama sobie szkodzisz tak postrzegając świat i ludzi, nie zwalaj za swoje błędy
winy na innych. Jak już napisałem nienawidzisz prawdy o sobie (zresztą ci się
nie dziwię -ja też bym się wstydził na twoim miejscu) i wolałabyś nawet na
amen zamknąć usta tych którzy ci ją pokazują, niż przyznać żeś (póki innych za
swoją winisz wizję świata) paskuda jakich mało. Spójrz w lustro.
I pisz tu dalej aż miło. Popracujemy nad tobą dalej. Rokuję ci dobrze -nie
zniechęcasz się choć na razie tylko buntem tryskasz jak jadem. Ja jestem
zaszczepiony. Więc sobie nie żałuj.
A co do linku i fotki: nawet nie rozumiesz jakie z kontekstu twojego tegoż ich
zamieszczenia- można wyciągnąć z nich -i jak daleko idące- wnioski.
I się rzucasz.
Rybciu.
Miłego szamotania się na haczyku.
Mam cię. Teraz tylko powoli wyciągnę na brzeg.
Chyba że się zerwiesz z żyłki, ale na to nie wygląda.
Za mocno zaciskasz na haczyku szczęki myśląc że kąsasz.

56. Data: 2010-08-09 11:24:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " hss" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> Sama sobie szkodzisz tak postrzegając świat i ludzi, nie zwalaj za swoje
> błędy
> winy na innych. Jak już napisałem nienawidzisz prawdy o sobie
Prawo Osobiste- temat tu poruszany nie raz. Niewielu z nas jest w stanie
przyjąć prawdę o sobie. Skoro widzisz, że ona nie jest- to dlaczego jej ją
wciskasz na siłę? To_tylko_Twoja_prawda_na_jej_życie. Jej z tego najwyżej
przyjdzie rozdrażnienie. A Tobie co?

> (zresztą ci się
> nie dziwię -ja też bym się wstydził na twoim miejscu)
No nie. Zdecydowanie jej coś wcisnąć chcesz. Przecież nigdy nie będziesz na
jej miejscu- i to zupełnie wystarczy, żeby stwierdzić, że ta Twoja wypowiedź
jest fałszywa.

> i wolałabyś nawet na
> amen zamknąć usta tych którzy ci ją pokazują, niż przyznać żeś (póki
> innych za
> swoją winisz wizję świata) paskuda jakich mało. Spójrz w lustro.
A pomyślałeś, że możesz nie mieć racji? O tym, że to Tylko Twoje
wyobrażenie? Jeśli tak- uważam, że uczciwie będzie o tym napisać.

> I pisz tu dalej aż miło. Popracujemy nad tobą dalej. Rokuję ci dobrze -nie
> zniechęcasz się choć na razie tylko buntem tryskasz jak jadem. Ja jestem
> zaszczepiony. Więc sobie nie żałuj.
A dlaczego chcecie (z kim?) popracować nad nią? W jakim celu? W jaki sposób?

> [...]
> Chyba że się zerwiesz z żyłki, ale na to nie wygląda.
> Za mocno zaciskasz na haczyku szczęki myśląc że kąsasz.

Można wyciągnąć wnioski- jednak uczciwość nakazuje zauważyć, że mogą być
zupełnie nietrafione, prawda?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

57. Data: 2010-08-09 16:37:48

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 09 Aug 2010 13:24:38 +0200, tako rzecze Chiron:

> Niewielu z nas jest w stanie przyjąć prawdę o sobie.

hmmm, a właściwie kto miałby decydować o kształcie tej prawdy?

58. Data: 2010-08-09 20:11:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kszeslaf hoopqa" <p...@c...prl> napisał w wiadomości grup
> Mon, 09 Aug 2010 13:24:38 +0200, tako rzecze Chiron:

> hmmm, a właściwie kto miałby decydować o kształcie tej prawdy?

NIKT. Prawda po prostu jest taka, jak jest.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

59. Data: 2010-08-09 21:58:21

Od: " hss" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@o...eu> napisał(a):

> Użytkownik "kszeslaf hoopqa" <p...@c...prl> napisał w wiadomości grup

> NIKT. Prawda po prostu jest taka, jak jest.

Zresztą wszyscy ją wspólnie kształtujemy...chcącniechcąc.

60. Data: 2010-08-09 22:02:10

Od: " hss" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@o...eu> napisał(a):

> Można wyciągnąć wnioski- jednak uczciwość nakazuje zauważyć, że mogą być
> zupełnie nietrafione, prawda?

Mogą/nie muszą.
To zależy.
Prawda?

Edukacja seksualna w UE
O, coś w tym jest Vilar, coś w tym jest :)
Kiedy ruszamy na sejm?
Psychologiczny wpływ wielkości kratki
do Sendera i innych którzy mnie atakowali