Re: Monogamia to Ściema

From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Monogamia to Ściema
Date: Tue, 10 Feb 2004 09:48:39 +0100

"Koniu" <k...@i...pl> writes:

> Czy wiecie że w USA 75% małzeństw kończy się rozwodami? U nas rozwód
> nie jest tak rozpowszechniony dlatego jest to tylko ok. 45% - reszta
> to "rozwody nieformalne" czyli separacje.

Znaczy 45% malzenstw konczy sie rozwodem, a reszta (55%) separacja? Do
smierci w malzenstwie nikt nie wytrzymuje?

Skad te dane w ogole? Na przyklad w roku 2002 bylo 192 tys. slubow i
45 tys. rozwodow - nijak z tego 45% wyjsc nie chce, tym bardziej ze ci
rozwodzacy sie teraz pochodza z rocznikow, gdzie slubow bylo jeszcze
wiecej...

MJ